Nascar Modellen 1:24

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

Hallo,

Ik ben een verwoed Juan Pablo Montoya Fan en ik verzamel dus ook alle Nascar Modellen van hem. Ik koop mijn modellen via ebay aangezien hier in Europa momenteel niemand is die Nascar modellen of spullen verkoopt.

Ik ga proberen fotos van mijn schaalmodellen te posten hier.

Ik heb in ieder geval via vrienden van mij een gerucht opgevangen dat er einde maart begin april een grote nieuwe schaalmodellen winkel / race winkel gaat opengaan net aan de rand van Antwerpen Centrum in België en die zou Nascar spullen gaan verkopen en ook heel wat diverse andere schaalmodellen, petjes, t-shirts enzo, nu ik ben dan wel razend benieuwd hiernaar want dit zou wel leuker en eenvoudiger zijn om ze te kopen ipv ebay enzo. Nu ik weet niet hoe, wie waar exact maar ik ga in ieder geval op onderzoek. Zodra ik meer weet zal ik in ieder geval hiervan iedereen die Nascar gek is op de hoogte van stellen.

Ik hoop dat er nog zijn zoals ik en dat er nog zijn die gaan reageren op deze post.

Groetjes,

Racing Bull
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door fish88 »

Ten eerste welkom :thump_up: .

Altijd cool om een mede Montoya verzamelaar te zien. Ben benieuwd naar je verzameling.

Ben ook benieuwd naar je tip. Erg interessant om NASCAR modellen te kunnen kopen in Europa. Maar vraag me af of het niet gewoon goedkoper is om het zelf te kopen via (zoals je zelf al zegt) ebay. Heb weleens NASCAR modellen gezien in winkels in Europa, maar meestal zijn die ten eerste niet recent, en ten tweede nog ook nog met een zwaar prijskaartje.

Ben benieuwd hoe ze de modellen gaan importeren, als het direct wordt afgenomen van de fabrikant zou het best interessant kunnen zijn. Maar tot nu toe lijkt me Ebay nog de beste optie, zo heb ik iig tot nu toe al mijn modellen vekregen :mrgreen: .

Afbeelding
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door exit »

Zelf heb ik ook Nascar Modellen staan.
http://samexit.be/cars/type/nascar.php

43stuks op 1/18, 13 op 1/24, 5 op 1/43 en nog 2 op 1/3x en paar op 1/6x.
prijzen in Europa zijn inderdaad veel duurder dan ze in US te kopen.

Voornamelijk verzamel ik de 1/18 modellen enkel van Action Perf.
maar die maken niet alle rijders ....
paar Ertl en Revell's heb ik ook op 1/18.
Niet speciaal van 1 rijder.
[thumb]http://samexit.be/cars/kasten/pics/kast-18.jpg[/thumb]
vind de Action's beter dan de andere merken; oa de roofflaps, sponsoring onder de motorkap
'nadeel' is dan wel dat ze vrij zwaar zijn voor verzending ...

Altijd interesant als er in Europa (Belgie dan) 1 komt om prijzen te vergelijken dan.
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

Hallo,

Leuk om jullie reacties te lezen, echt super om mijn passie met jullie te kunnen delen.

@ fish 88 : Super mooie verzameling, je hebt echt wel heel mooie Montoya modellen, zeker die grijze testauto, Elite versie, heel erg gelimiteerd !

@ exit : Waw ! wat een mooie colletie modellen zeg ! Dat zie ik ook graag van die oudere Nascar modellen.

Ik heb wat meer info gevonden wat betreft die nieuwe winkel aan de rand van Antwerpen, hij zou in Ekeren komen te zitten. Niet zover van waar ik woon trouwens. Vind ik wel leuk ! ik heb er ook een link van gevonden, leuke site, iets aparts ! www.racepaddock.com

Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar het mailadres dat er op de site stond om wat meer te weten te komen over de Nascar spullen. Ik heb een aantwoord terug gekregen, het was een duidelijk antwoord en ik wil wel eens gaan kijken wanneer die open gaat.

" Geachte Motorsportliefhebber, in antwoord op uw vraag betreffende de Nascar Merchandising produkten kan ik U alvast meedelen dat het om Officiële Nascar producten gaat. Het gamma zal bestaan uit de 2009 / 2010 collectie maar aangezien Nascar zoveel items op de markt brengt zal er een ruim assortiment aan schaalmodellen en textielwaren terug te vinden zijn in de winkel, het overige zal op bestelling te verkrijgen zijn. Wat de vraag over prijzen en verzendkosten betreft kan ik u alvast vertellen dat deze aantrekkelijk zullen zijn aangezien wij meerdere produkten tegelijk bestellen. Ik hoop hierbij U alvast van dienst te kunnen zijn."

Tof dat ik zo snel ook al antwoord gehad heb. De communicatie is al niet slecht. Ik kijk alvast uit om er eens naartoe te gaan, wie weet wat ze er allemaal hebben.

Voor mij is het alvast een voordeel aangezien ik niet zo ver van die winkel woon en ik kan de modellen erst eens aan bekijken voor ik ze koop. Ik ben namelijk altijd een beetje bang dat ik een beschadigd model zou kopen op ebay. Niets met ebay te maken maar meer met de verkopers. Als de prijs nog zou meevallen en ik kan het zelf gaan halen is dit alleen maar gunstig.

Ik ben benieuwd !

Groetjes,

Racing Bull
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

Hallo,

Nog een vraagje, weet er iemand hoe ik fotos kan toevoegen, ik heb geprobeerd om fotos van mijn montoya verzameling erop te zetten maar het lukt me niet goed. Iemand tips ?

Groetjes,

Racing Bull
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door exit »

ge moet foto's naar sites als photobucket, imagechack, .... zetten en dan de link naar de foto hier plaatsen.

yip, prijzen kunnen enrom oplopen.
zal eens foto's maken van de 1/24 modellen en online zetten
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door wimsky1977 »

hey , verzamel ook nog wat nascars, op 1/24, ik doe m'n 1/64 weg....
koop je ze via EBAY USA of EBAY EUROPE?

greetzzzz
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door fish88 »

Ebay USA. Op de Europese ebay vind je geen actuele modellen. Als je ze vindt dan zijn ze meestal met een hoog prijskaartje (Of het hangt eraf hoe je het wil zien natuurlijk, je hoeft voor die modellen geen invoerrechten betalen en meestal iets minder verzendkosten).

Maar voor modellen van vorig jaar kan je voor sommige al voor onder de 30 dollar op de Amerikaanse ebay terecht dus dat is wel voordelig (Alhoewel dat Montoya helaas niet het geval is, die gaan boven de 100 weg...).
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door Matt Modelautos »

Allereerst hartelijk welkom hier en ik heb meteen een vraagje aan jou. :mrgreen: :oops:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen Nascar en Ascar ??????????
Ik ben namelijk bezig aan een ombouw van een Ascar van Jos Verstappen uit 2005 in schaal 1:43 (Days of Thunder at Rockingham) maar heb geen idee wat het verschil is.
Misschien dat jij me kunt helpen.
Een beetje background info is altijd welkom.........

Afbeelding
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

Matt Modelautos schreef:Allereerst hartelijk welkom hier en ik heb meteen een vraagje aan jou. :mrgreen: :oops:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen Nascar en Ascar ??????????
Ik ben namelijk bezig aan een ombouw van een Ascar van Jos Verstappen uit 2005 in schaal 1:43 (Days of Thunder at Rockingham) maar heb geen idee wat het verschil is.
Misschien dat jij me kunt helpen.
Een beetje background info is altijd welkom.........

http://img23.imageshack.us/img23/6967/01fotor.jpg
Hallo Matt,

Alvast bedankt voor je reactie, je hebt een goede vraag gesteld waar ik inderdaad een antwoord op heb.
Nascar (National Association for Stock Car Auto Racing) is de grootste Stock Car autosport organisatie ter wereld wat betreft Stock Car Racing en is de organisatie die de regels opstelt en dirigeert voor Amerikaanse Stock Car autos die ingezet worden door diverse teams die op hun beurt weer door grote autofabrikanten (vooral Amerikaanse autofabrikanten) gesteund worden (zowel financieel als materieel). Dit is een louter professioneel kampioenschap die enkel en alleen wedstrijden in de VS en Canada oragniseren. De Nascar organisatie heeft verschillende autosport takken onder zijn hoede (Nascar East Series, Nascar West Series, Nascar Endurance Series = Grand-Am, Nascar Nationwide Series, Nascar Truck Series?...) Eigenlijk is Nascar in Amerika een soort gelijke sanctioning body (regelgevende wetgevende organisatie) als wat de FIA in Europa en wereldwijd is voor ander autosport kampioenschap.

Nascar supersterren tellen veel coureurs die in Europa ook wel bekend zijn: Juan Pablo Montoya, AJ Allmendinger, Scott Speed, Max Papis, Marcos Ambrose (voormalig V8 Supercars Kampioen), Jeff Gordon, Tony Stewart, Dale Earnhardt Sr en Jr. , Jimmy Johnson, Mark Martin, Gebroeders Busch (Kurt en Kyle), Richard Petty (oud voormalig meervoudig Nascar Kampioen).

Nascar is de meest populaire autosporttak in America en Canada, meer en meer piloten wisselen zelf van Indycars naar Nascar. Waarom? De competitie, de spanning, de moeilijkheidsgraad en vooral de erkenning als je succesvol bent in die categorie. Meer media aandacht en meer uren achter het stuur (seat time).

Nascar autos zijn zware bijna vierkante race autos die heel breed zijn en bijna allemaal identiek zijn aan elkaar en dus heel erg competitief zijn, enkel de looks (body van de wagen, kleurschakeringen), de motor en constructeur logo zijn verschillend. Er zijn in totaal vier constructeurs aktief in de Nascar : Chevrolet, Dodge, Ford, Toyota. Het kampioenschap bestaat uit 36 wedstrijden van telkens drie a zes uur (!) racen. Waar vind je dat ?? Nergens ! Coureurs zijn er nog relatief vrij om elkaar uit de weg te ruimen op de racebaan als ze het niet halen, duwen (vooraan, achteraan en zijlings is allemaal toegelaten) in Amerika is er een gezegde 'Rubbin is Racing' (in nederlands : duwen, rammen en trekken is racen). Snelheden boven 320 KMH ! Ondanks het bulkige gewicht en vorm van de wagen. Daar is luchtmassa en luchtstroming nog belangrijker dan in ender welke raceklasse. Twee wagens op dezelfde snelheid naast elkaar racend kan ervoor zorgen dat één van de twee een onverwachte zijlingse luchtstoot kan krijgen waardoor de balans, wegligging, snelheid en competitiviteit volledig veranderen en daardoor één van de twee zonder waarschuwing in een spin kan geraken en daardoor in bulk (pak Nascar autos bij elkaar) kan zorgen voor een massacrash.
De meest bekende Nascar circuits zijn Daytona, Talladega en Bristol. De eerste twee zijn Superspeedways (hoge snelheids circuits) en de laatse is een shorttrack circuit (korte baan). Het is een voetbalstadion met beton kombaan die lak grenst aan de toeschouwerzitjes met in het midden een zeer krappe pitstraat en paddock. Het oorverdovend maar super zichtbaarheid over de gehele baan en pits voor de toeschouwers.
Dodge verliest terrein op de andere drie, vooral op vlak van populariteit door een tekort aan PK's, betrouwbaarheid van de motor en beperkte finaciële inbreng van het automerk bij teams.

Nascar is uiterst populair omdat het zeer familie gericht is.: De inkomprijzen zijn ook op hen gericht dus ok zeer laag en biedt op allerlei vlakken voordelen (zitplaats, soort mini tv, hoofdtelefoon met commentaar van de trackcomentator, toegang tot paddock en prijs in meestal incl parking). Iets waar de F1 nooit aan zal kunne tippen zolang als er nog politiek en geld regeert ipv puur sport.

Nascar is ook een zeer goede investering voor alle betrokken partijen (sponsor, coureur, team, constructeur, Nascar, fans) iedereen wint hierbij.

Dit is wat Nascar betreft.

Wat ASCAR betreft gaat het hier over een stockcar kampioenschap dat vroeger enkel in Engeland plaatsvond en ondertussen het European Late Model Series is geworden. Het zijn stockcars die niet helemaal op de Nascar trekken maar vergelijkbaar zijn met de Late Model Cars in de VS. Dit kampioenschap is louter voor amateurs hobby coureurs, het niveau is wel redelijk competitief maar de wedstrijden vinden voor 75 % van de tijd plaats op korte kleine circuits tot op Rockingham en Lausitzring na ( dat zijn dan de Europeesche Superspeedways ). De wedstrijden duren niet lang en de veiligheid van de autos is helemaal niet vergelijkbaar met die van Nascar (die op en top veilig zijn en waarbij weinig coureurs zich heel erg kwesten). De vormen van de autos zijn anders en het kampioenschap word helemaal niet ondersteund door de automobiel sector. De Nascar racemonsters hebben vormen die gelijkend zijn aan de straatwagens die de autofabrikanten op de markt brengen (Dodge Charger, Ford Fusion, Chevrolet Impala SS, Toyota Camry, Ford Mustang,...). Late Models zijn totaal verschillend qua vorm structuur en gewicht en veiligheid tegenover de stijlvolle veilige en supersnelle Nascar autos.
Er is wel wat populariteit in Europa voor de European Late Model Series, Motors Tv verslaagt de wedstrijden als samenvatting vooral tijdens de wintermaanden. De Late Models kunnen je wel als coureur doen verbeteren zeker wat teamwork, carcontrol en beheersing en competitief racen betreft. Je word er betere piloot van, het leert je wel omgaan met stress van autos rondom je. Ook duwen en trekken is hier het devies om naar voren te geraken. Een sessie Late Model Car racing is zelfs beter dan een slipcursus.
De ex-ASCAR nu European Late Model Series is hier een kampioenschap op zich zonder hogere klasse waar je naartoe kan opstappen. In de VS is de Late Model Series een feeder series (opstapklasse) voor de ultieme Nascar series. De Pyramide van stockcar racing in de VS begint bij:

1. Karting
2. Sprint Midgets, Outlaws
3. Sprint Dirt /Asphalt Outlaws
4. Late Model Cars
5. Nascar EAST / WEST Series
6. ARCA Remax Series
7. Nascar Nationwide Series
8. Nascar Sprint Cup series
= de top van de top in de VS, en geniet nu zelfs in Europa zowel onder fans als de coureurs en teams een hoog aanzien, Nascar is nu de ultieme uitdaging voor iedere piloot zeker sinds Juan Pablo Montoya de overstap waagde en heel succesvol is geworden in de Nascar. Het gevaarlijke aan deze sport is dat het je ofwel success en aanzien kan geven mar het kan heel snel het einde van je carriere en aanzien betekenen als je faalt. Jacques Villeneuve kan ervan meespreken.

Ik hoop dat ik je hierbij een beetje een zicht heb gegeven op de twee race klassen.

Als je nog vragen hebt over Nascar of andere amerikaanse kampioenschappen laat me dan maar iets weten, ik zal proberen je zoveel mogelijk info te geven, ik volg de amerikaanse auto sporten op de voet, zowel top klasse races tot amateur races.

Groetjes,

Racing Bull
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door fish88 »

Lekker verhaal, goed om meer NASCAR fans te zien (Jammer dat Tim van de aardbodem verdwenen is :( ). NASCAR is zwaar ondergewaardeerd in Europa.

Begon het om eerlijk te zijn pas te volgen toen Montoya naar NASCAR ging en was in eerste instantie ook sceptisch over zijn overstap. Maar inmiddels vindt ik het een geweldige beslissing. Een hele wereld die voor je opengaat die NASCAR scene :worshippy: .

Volg hedendaags zowel de Cup als Nationwide series. Af en toe ook Truck en ARCA, maar dat is eigenlijk alleen maar als ze op plate tracks rijden (Talladega en Daytona :worshippy: ).

Je moet trouwens nog steeds je collectie laten zien :mrgreen:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door exit »

ik heb vroeger de nascar veel gevolgd, was toen ook op eurosport.
Ernie Irvan oa en Dale Jarret waren m'n favorieten die ik volgde.

maar toen eurosport paar jaren geleden hier in BE van kabel ging en ze nu ook vrijwel geen nascar meer uitsturen volg ik er niet zoveel meer van
wel nog tijdje de stand gevolgd via de site.
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

fish88 schreef:Ebay USA. Op de Europese ebay vind je geen actuele modellen. Als je ze vindt dan zijn ze meestal met een hoog prijskaartje (Of het hangt eraf hoe je het wil zien natuurlijk, je hoeft voor die modellen geen invoerrechten betalen en meestal iets minder verzendkosten).

Maar voor modellen van vorig jaar kan je voor sommige al voor onder de 30 dollar op de Amerikaanse ebay terecht dus dat is wel voordelig (Alhoewel dat Montoya helaas niet het geval is, die gaan boven de 100 weg...).
Hey Fish 88 !

Wat betreft de Nascar modelautos is er in Europa weinig tot geen keuze, dat is een waarheid als een klok. De prijzen zijn inderdaad sappig ! Op Ebay USA zijn de prijzen inderdaad heel goed en de keuze uitgebreid alleen heb ik al dikwijls ervaren dat de verzendkosten in de meeste gevallen heel erg duur zijn als je ze tenminste binnen een acceptabele tijd het model in je vitrinekast wil hebben staan. Anders betaal je weinig verzendkosten maar duurt het een maand of twee voor je ze hebt en als ze dan eindelijk toekomt dan betaal je nog eens extra douane inklaringskosten.

Ik denk nu uit mijn zicht dat met een winkel in Europa, België in dit geval, het wel de kans biedt om de modellen eerst te zien voor je ze koopt en ze zelf kan afhalen als de afstand meevalt en ja de verzendkosten, als je het model laat verzenden naar je thuis, zullen ook een pak minder zijn.
Ok we zullen eerst moeten afwachten wat die winkel gaat vragen voor die modellen. Ik neem nu logisch nadenkend aan dat die prijzen wel zullen meevallen, want ik neem aan dat die winkel het risico niet gaat nemen van het te gaan verkopen als hij weet dat hij duurder gaat zijn dan Ebay. Anders heeft het geen zin, mijn gevoel na zou het wel eens kunnen meevallen. Eerst zien en dan geloven, maar ik ga nu eerst van het goede uit, dus ik kijk er toch naar uit.

Wat de dertig dollar betreft voor sommige modellen heb je gelijk maar dat zijn meestal particulieren en soms ook winkels die een overstock kwijt willen, wat goed is voor ons maar dat is af en toe, en je hebt niet altijd een garantei dat je het model toegestuurd krijgt. In mijn geval heb ik maar één keertje iets meegemaakt waarbij ik mijn model nooit gehad heb maar gelukkiger wijze van ebay mijn geld heb teruggehad na een aantal maanden.

Dus hier koop ik het model en betekent het dat het soms een tikje meer is, tja dan heb ik toch liever dat ik het model eerst kan zien en ineens kan meenemen.

Dit is mijn visie hierop, maar iedereen heft er zijn mening over. Ik kan begrijpen dat je afwachtend en misschien skeptisch bent, ik heb dit nu ok wel een beetje.

Ik bekijk iedere nieuwe gelegenheid als een gelegenheid om misschien iets speciaals te hebben. De winkel schijnt niet alleen Nascar modellen te verkopen maar ook t-shirts en petjes ervan, iets dat je op ebay welliswaar ook vind, enkel kan je het niet voelen en zien of het zou passen qua maat.

Ik heb er ondertussen een website van gevonden van die winkel : http://www.racepaddock.com

Mooie site, iets anders dan anders, ben wel echt benieuwd.

Groetjes,

Racing Bull
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

fish88 schreef:Lekker verhaal, goed om meer NASCAR fans te zien (Jammer dat Tim van de aardbodem verdwenen is :( ). NASCAR is zwaar ondergewaardeerd in Europa.

Begon het om eerlijk te zijn pas te volgen toen Montoya naar NASCAR ging en was in eerste instantie ook sceptisch over zijn overstap. Maar inmiddels vindt ik het een geweldige beslissing. Een hele wereld die voor je opengaat die NASCAR scene :worshippy: .

Volg hedendaags zowel de Cup als Nationwide series. Af en toe ook Truck en ARCA, maar dat is eigenlijk alleen maar als ze op plate tracks rijden (Talladega en Daytona :worshippy: ).

Je moet trouwens nog steeds je collectie laten zien :mrgreen:
Hey Fish 88,

Ja inderdaad Nascar word zeer zwaar ondergewardeerd in Europa. Maar ik denk wel dat JP Montoya heft bezen dat Nascar niet te onderschatten is en dat het toch een van de zwaarste autosport wedstrijden is op deze aardbol buiten de Rally-raids. Scoot Speed kan er van meespreken evenals Marcos Ambrose en AJ Allmendinger. Ik denk dat ze in Europa meer en meer geboeid kijken naar Nascar.

Ik volg alles wat snel en super is in VS, ik vind de World of Outlaws (die kleine bommen op wielen met een reuzachtige achtervleugel bovenop de auto) ook wel top, spannend en spectaculair.

Ik weet het dat ik dringend mijn collectie ga moeten laten zien.

Ik heb reeds een aantal fotos genomen maar ik moet ze nog altijd met die programma's erop zetten. Ik zal er morgen eens voor zorgen !

Groetjes,

Racing Bull
racing bull
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 17 feb 2010 21:25
Locatie: België

Re: Nascar Modellen 1:24

Bericht door racing bull »

wimsky1977 schreef:hey , verzamel ook nog wat nascars, op 1/24, ik doe m'n 1/64 weg....
koop je ze via EBAY USA of EBAY EUROPE?

greetzzzz
Hey Wimsky,

Ik verzamel heel schaalmodellen van vanalles en nog wat van race auto's op diverse schalen, 1/18, 1/24 (Nascar), 1/43 (F1, Champcar). Het enigste wat ik mis is de 1/12 Senna McLaren Honda 1988.

Ik heb een zwak voor klassieke racewagens, vooral wat de jaren 50 en 60 betreft. Als het goed is zou de link moeten werken en kan je ze zien in deze rubriek.

Super site trouwens, knap he die 1/18 Auto Art Porsches. De 1/18 Aston Martins (Red Bull Karl Wendlinger Mugello winnaar ) vind ik ook echt bloedmooi.

Groetjes,

Racing Bull
Plaats reactie