vraag over vitesse rallymodellen 1:43

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

vraag over vitesse rallymodellen 1:43

Bericht door rudie20vt »

Hallo,

Ik heb een vraag, zo als de meesten wel weten hier verzamel al jaren rally modellen (collectie is nu 450 stuks groot) en ben al een hele tijd bezig om de corolla wrc 1998 collectie compleet te krijgen en nu is mijn vraag, weet iemand van jullie hoe veel modellen zijn er gemaakt van het 1998 corolla wrc model ik heb er nu 8 modellen hier in de kast en er zijn 13 rally's verreden dat jaar.
Tot voor een paar maanden geleden kon ik op de site van vitesse kijken naar wat er gemaakt is van dat jaar maar de oude site is uit de lucht en de nieuwe site staat geen oud materiaal meer op.


Deze modellen heb ik nu in me bezit:

toyota corrola wrc c.saints/l.moya rally acropolis 1998.
toyota corrola wrc c.saints/l.moya rally safari 1998.
toyota corrola wrc d.auroil/d.giraudet rally finland 1998.
toyota corrola wrc c.saints/l.moya rally monte carlo 1998.
toyota corrola wrc d.auroil/d.giraudet tour de corse 1998.
toyota corrola wrc c.saints/l.moya rally argentina 1998.
toyota corrola wrc c.saints/l.moya rally catalunya 1998.
toyota corrola wrc c.saints/l.moya rally engeland 1998.


Met vriendelijke groeten, Rudie ter Hogt
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: vraag over vitesse rallymodellen 1:43

Bericht door Jolly Club »

Hoi Rudie,

Ik had je PB over dit onderwerp al gelezen, maar kon even niet reageren omdat mijn boxje dringend opgeschoond moet worden. :oops: :D

Ik meende de oude Vitesse en Skid lijsten ooit te hebben gekopieerd/opgeslagen op mijn C: maar helaas kan ik daar geen bewijs (meer) van vinden.
Jammer dat de oude vitessegroup site uit de lucht is, was altijd een mooi naslagwerk voor de oudere rally-modellen..

Is er op de actuele website van Vitesse (=sunstar?) geen verwijzing naar de oudere modellen uit de Vitesse-tijd te vinden :?:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: vraag over vitesse rallymodellen 1:43

Bericht door rudie20vt »

Hallo,

Nou ik heb een goede tip gekregen van gerard van het rallymuseum en als het goed is zijn er 11 modellen gemaakt en ik heb de laaste twee ook nu gescoord via een linkje van gerard.
ik zal ze online zetten als ze allemaal hier zijn aangekomen.



TOPIC KAN DICHT WAT MIJ BETREFT
Afbeelding
Gesloten