Vraagbaak

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Henk327
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 17 apr 2016 15:35
Schaal: 1:76

ANWB set AHC

Bericht door Henk327 »

Wie weet wanneer de ANWB een set van 4 voertuigen (Golf, Renault 4, Citroen 2CV, Harley-Davidson met zijspan) heeft uitgegeven? Er is een giftbox waarop staat 40 jaar Wegenwacht, dit zou dan in 1996 zijn. Maar ik kom ook tegen (Wikipedia) dat deze auto's uitgegeven zijn i.v.m. 100 jaar ANWB, dit zou dan in 1983 moeten zijn? De auto's zijn 1:64 van AHC.
Andre SW
Berichten: 1
Lid geworden op: do 21 jan 2021 13:06
Schaal: 1:43

Bodemplaat verwisselen norev 1/43

Bericht door Andre SW »

Hallo. Ik ben Andre en spaar Peugeot modellen 1/43.
Ik heb 2 norev modellen van de nieuwe 508 en wil de bodemplaat omwisselen ivm de velgen . Maar er zit voor 1 schroefje en krijg de bodemplaat achter niet los als ik die verwijder.
Iemand hier een oplossing ?
Daniël
Berichten: 1
Lid geworden op: za 06 feb 2021 16:54
Schaal: 1:43

Re: Vraagbaak

Bericht door Daniël »

Goedemiddag,

Ik heb een vraag wat betreft dinky toys. Ik ben sinds kort mezelf wat gaan verdiepen in deze mooie, leuke, oude autootjes. Nu valt er mij wat op. Modellen van goede kwaliteit worden op ebay voor 2 tientjes verkocht en op de veiling voor soms 70 euro verkocht. Zelfde model zelfde staat en met doosje. Waarin zitten de verschillen die die paar tientjes verschil maken?
tibre007
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 24 mei 2010 16:20

Re: Vraagbaak

Bericht door tibre007 »

Ik heb een vraag over een model van Neo. Een aantal weken geleden zag ik op diverse sites modelnummer 45692 een Mitsubishi Lancer 2000 Turbo in de Rally van Portugal uitvoering. Ik heb het model bij Miniatuur de Kimpe toen besteld. Maar het model is nog steeds niet leverbaar. Op diverse websites waar dit model werd aangeboden wordt dit model nu niet meer aangeboden. Ook op speidelmodellauto.de werdt het model aangeboden en stond het als Neuheit maar ook daar komt het model niet meer voor.
Weten jullie waar ik navraag kan doen of dit model werkelijk nog komt of dat het geannuleerd is? Is er een emailadres van Neo waar dit na te vragen is?
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Re: Vraagbaak

Bericht door Schumi28 »

Afbeelding
tibre007
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 24 mei 2010 16:20

Re: Vraagbaak

Bericht door tibre007 »

Top. Ga ze mailen.
Plaats reactie