Ombouwreparatie Arrows A21

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Ombouwreparatie Arrows A21

Bericht door Smiley84 »

Niet echt een ombouwprojectje, maar vond het toch leuk dit met jullie te delen. Alvorens ik begin misschien handig even uit te leggen dat mijn F1 verzamelwoede zich vooral op 1:43 richt. Mijn modelkast loopt echter door tot aan de vloer, en in de onderste vakken 1:43 opstellen is geen succes, vandaar dat ik deze wilde opvullen met 1:18's. Daar dit opvullers zijn wilde ik hier niet de hoofdprijs voor betalen.
Afbeelding

Dus kocht en kreeg ik een aantal 1:18's tegen zeer lage prijsjes. Zo ook de Arrows. Helaas was de verzender geen modelliefhebber en moet ik bekennen dat ik nog nooit zo een waardeloos verpakt model binnenkreeg. Decalschade, en de complete achtervleugel aan gort. Proberen te lijmen, maar hij stond volledig uit het lood.
Afbeelding

Nu wilde het dat ik een reserve topcamera voor een ander model nodig had ( zie http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=38&t=25907)
Nou bleek de donor camera van een sloop Arrows A21 af te komen. :D Meevaller! Tegen verzendkosten heeft ons mede-forumlid janjaapde achteras en vleugel van zijn Arrows A21 gedoneerd
Afbeelding

Achteras vervangen, zo gezegd zo gedaan (niet dus, viel tegen om de motorkap er zonder schade vanaf te krijgen)
Afbeelding

Nieuwe vleugel zit erop. Helaas had deze ook wat decalschade, verder wel puntgaaf
Afbeelding

Aanstaande vrijdag even naar de modelwinkel, wat oranje verf halen. Ben redelijk bekwaam in het bijwerken van schade. En zo heb je, voor alleen wat verzendkosten weer een puntgaaf model. Ik post eind van de week wel even een update-je nog.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Plaats reactie