NAMAC 2016

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door exit »

yip, Viper AA Nurnburg 2002, die stond er, enkel rechterspiegel ontbrak en de antenne
antenne zelf voorzien, de spiegels te te koop op internet.

Hmm, ge hebt die vast gehad en dan kwam de verkoper melden dat de spiegel en antenne ontbraken, deze dan terug gezet en gezegd, ik ga er even over denken nog? :oops:


nu ik eraan denk, ging nog kijken naar 2 oudere UT models, Opel racers maar vergeten terug te keren daar :/
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: NAMAC 2016

Bericht door NetForce84 »

Hmm, ge hebt die vast gehad en dan kwam de verkoper melden dat de spiegel en antenne ontbraken, deze dan terug gezet en gezegd, ik ga er even over denken nog?
Klopt inderdaad. Stond je misschien in de buurt?
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door exit »

:D oeps, had je niet herkend, ik stond ernaast .... :cool:

en ik heb hem later op de dag toch mee genomen .... opzijn voor ombouw (aangezien deze dan 'beschadigd' is beter daarvor gebruiken)
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door schuifelhoofd »

schuifelhoofd schreef:Laat verjaardagscadeautje voor mezelf uitkiezen...... :roll:
En WAT voor een verjaardagscadeautje :dance: :dance: :dance:

Afbeelding
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door exit »

:dance: zeker niet slecht neen :shock:
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door Markopolo »

exit schreef:edit:
die aston martin 1/43 had ik dus nog niet, nu wel :D
:cool: :D
NetForce84 schreef:Ook ik heb vandaag een bezoekje gebracht aan de NAMAC.
Spijtig genoeg wel met lege handen terug gekeerd :cry:
Ik was rond 10u ter plaatse, toen viel de drukte nog mee.
De NAMAC is wel eens tof maar voor iemand die vooral 1:18 racewagens verzameld is het niet echt interessant...
Die 1:18 modellen die er stonden waren vooral van Spark en Minichamps. Wel leuke modellen gezien, sommige nogal aan de prijzige kant.

Op het eerste zicht geen mede forum leden tegen het lijf gelopen.
Op zich ben je ook wel bij de slecht geplande beurs van het decennium geweest, 9 Januari is voor dit te kort na de feestdagen en zijn mensen erg gereserveerd met hun aankopen. Dit weten de meeste verkopers ook wel en dat was ook wel te merken aan het aanbod, de dumpprijzen en de hoeveelheid lege tafel.
Maar als je goed had opgelet zijn GT Spirit, Otto Models en BBR ook erg sterk vertegenwoordigd, het is maar net wat je prijsverwachtingen zijn. De NAMAC staat voor de meeste verkopers niet echt als dumpdag (hoewel de meeste kopers dat wel denken...), hier kan je gewoon live je model aanschouwen, een leuk babbeltje maken, info inwinnen over toekomste modellen of zelfs reseveren zodat je deze of de volgende beurs op kan halen en zo zeker bent van een model, want steeds meer modellen gaan erg snel over de toonbank, en uiteindelijk heb je je model dan toch meestal wel voor een mooi bedrag thuis staan.
Dat gezegd te hebben weten verkopers net als jij en ik wat tegenwoordig een model doet (zijn meestal ook verzamelaars) en is het een mooi klein voordeeltje als ze iets meer voor een model kunnen vangen, daarintegen worden modellen ook voor inkoopsprijzen verkocht (ruimte maken voor nieuwe stock) en verdiend men er niks aan.

De Die-hard MAFfers zijn altijd bij tafel 823 t/m 825 te vinden, had je kunnen weten. :wink:

Erg fraaie C3!, Corvette :worshippy:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door Markopolo »

St. Paul schreef:
exit schreef:
Ik was ook present vandaag.
Was er dus geraakt!! :D

toch wel enkele aanwinsten gevonden daar ....
3x 1/18, 5x 1/43 en 5x 1/18 figuren American diorama :P
:shock: misschien niet zo handig dat je de weg gevonden hebt, als je dan alles leeg koopt. :shock: ;) Goed geslaagd dus. :thump_up:
Bij de uitgang hing een lijst met topkopers, zijn naam stond helemaal bovenaan in het groen verlicht :thump_up:

of nee wacht....... :mrgreen:
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door exit »

eerder dan top opkopers :P

hmm, die lijst werd tegen eind van de beurs opgehangen, dan heb ik die gemist :evil:
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
gijs
Berichten: 221
Lid geworden op: za 14 aug 2010 19:55
Schaal: 1:18
Locatie: Assen

Re: NAMAC 2016

Bericht door gijs »

exit schreef:yip, Viper AA Nurnburg 2002, die stond er, enkel rechterspiegel ontbrak en de antenne
antenne zelf voorzien, de spiegels te te koop op internet.

Hmm, ge hebt die vast gehad en dan kwam de verkoper melden dat de spiegel en antenne ontbraken, deze dan terug gezet en gezegd, ik ga er even over denken nog? :oops:


nu ik eraan denk, ging nog kijken naar 2 oudere UT models, Opel racers maar vergeten terug te keren daar :/
1 van die racers heb ik gekocht!
Vond het trouwens een geslaagd bezoekje aan deze beurs.Interessante prijzen,Was b.v. voor het eerst dat de prijzen voor BOS modellen onder de 100 euro gezakt waren.
3 modellen gekocht.Had van tevoren 2 modellen op´ t oog.Ik heb ze gevonden voor een leuk prijsje.
Opel astra van Norev,Opel calibra van UT (tweedehands)
en een Bmw dtm,er in Jaegermeister jas van Auto Art.bij het kraampje ernaast was ie maar liefst 50 Euro duurder!
Zo zie je maar weer :ff goed rondkijken loont!
http://s933.photobucket.com/albums/ad17 ... =slideshow" onclick="window.open(this.href);return false;
afcawooz
Berichten: 54
Lid geworden op: ma 11 jan 2016 18:10
Schaal: 1:18

Re: NAMAC 2016

Bericht door afcawooz »

Dag Allemaal, zelf onlangs het verzamelen weer opgepakt (1:18). Ik volg al een tijdje dit forum om er weer een beetje in te komen.
Zaterdag voor het eerst bij de namac geweest: Ferrari superamerica 410 gekocht en een zwarte Bentley Continental 1954.

Erg leuke dag gehad alleen vond ik het aanbod 1:18 wat betreft klassiekers tegen vallen.
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door exit »

binnen 2weken is het weer zover blijkbaar ...

aan het overwegen te gaan met de corvette ... :D (en de zondag naar Woluwe en daarna door naar Zolder rijden dan, weekendje gevuld)
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: NAMAC 2016

Bericht door Autofan »

Ik ga de 16e ook, dus ik stem zeker op de Vette. :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door exit »

Vette afgelopen zondag naar Zolder geweest, is dus 'in orde' voor om zaterdag naar namac ermee te gaan :cool:
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: NAMAC 2016

Bericht door NetForce84 »

Morgen NAMAC Houten.
Alleen spijtig dat ik weekend dienst heb dus moet deze keer overslaan.
18 juni ben ik wel van de partij, mogelijks samen met een collega van op het werk :D
ge-flopt
Berichten: 229
Lid geworden op: di 22 feb 2005 14:40
Schaal: 1:43
Locatie: tilburg
Contacteer:

Re: NAMAC 2016

Bericht door ge-flopt »

Wie gaan er naar komende NAMAC beurs? 18 Juni. Ik dnk het wel, kom dan uit Utrecht (mijn schoonmoeder woont hemels breed 2KM van Houten af) en dan rap naar huis ivm de 24 uur van Le Mans.
Plaats reactie