De meeting staat weer voor de deur

In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Ricardo »

Zoals de meeste van jullie weten hebben we aankomende zaterdag weer onze jaarlijkse forummeeting. Zelf heb ik gelukkig vrij kunnen krijgen en ga ook zeker even heen met een paar modellen om te showen en uiteraard mijn "veiling" model die René (Motorhead) kan veilen ten bate voor het forum :thump_up: Ik heb tot nu toe alle meetingen mogen bijwonen en moet zeggen dat het mij tot nu toe zeer goed bevallen is. Veel gezelligheid en je ziet ook eens de persoon achter de naam. Alles was goed voor elkaar en de organisatoren verdienen ook zeker een pluim :thump_up:

Wat mij een beetje zorgen baart is het feit dat er dit jaar toch wel erg weinig aanmeldingen zijn. Is de datum niet goed uitgekozen? Heeft de kredietcrisis bij iedereen toegeslagen? Is de locatie wellicht verkeerd?

Graag jullie feedback :!:

Uiteraard hoop ik dat het een lekkere drukke meeting wordt en dat dit berichtje gewoon overbodig is :mrgreen:
Gebruikersavatar
michel26
Berichten: 834
Lid geworden op: ma 24 nov 2008 17:46

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door michel26 »

Tja ik ben pas 14 dus dan kan ik niet op eigen houtje erheen gaan en daarnaast heb ik ook nog voetbal...

Veel plezier daar toegewenst :thump_up:
Gebruikersavatar
kennytuning_
Banned
Berichten: 868
Lid geworden op: zo 04 okt 2009 15:28
Locatie: belgie, Oost-vlaanderen =)

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door kennytuning_ »

ik woon in belgie en ben pas 14 dus komen zal er niet inzitten srry
Afbeelding
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door rudie20vt »

Ik had graag gekomen ondankst het voor mij 150 km heen en terug is.
Ik moet werken zaterdag en omdat ik een andere baan krijg moet ik effe nog dagen terug winnen om eerder te stoppen .
Mvg,Rudie
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door rsh_scuderia »

De initiele datum van 21 november was prima voor mij.

Een weekje later kan ik niet ivm mijn studie. Erg spijtig, want was is er leuker om Jolly Club weer een paar Cars door de neus te boren of de mensen achter de naam te zien?

Dus jammerdebammer. Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn. :thump_up:
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Powersprint »

Voor mij is het in deze periode ook een no-go in verband met andere verplichtingen (o.a. fanfare en verjaardag van mam) Ook zit ik iedere zaterdag met werk, maar dat zou wel een keer verplaatst kunnen worden. Concerten en verjaardagen helaas niet. Ook de plaats speelt daar voor mij een rol bij. Het is toch wel een heel eind rijden, en dan zou ik dus weer op tijd thuis moeten zijn voor het jaarlijks terugkerende concert.

Ik vind het altijd erg jammer, maar het is niet anders :( Hopelijk volgend jaar weer wat dichter in de buurt, maar die beslissing is niet aan mij :)

Groetjes Arno :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door tom »

Ik moet werken.
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Silverarrow »

tom schreef:Ik moet werken.
Ik ook. In deze periode is 't erg druk, dus zo maar even een (zater)dag vrij nemen zit er nu niet in.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Jolly Club »

Aan organisatie en gezelligheid ligt het wat mij betreft zeker niet. Dat was tijdens de twee (?) meetings die ik bezocht heb altijd dik in orde. Lokatie is voor mij ook prima, zowel Schijndel als de andere kant van die ene toltunnel in Censuur Zeeland waren verder weg, en daar hoorde je mij qua TDCI ook niet over. :angel:

Ben dit keer echter niet onverdeeld enthousiast over de gekozen datum zo vlak voor de drukke decembermaand. Ik zit zaterdag met de jaarlijkse Sinterklaasviering op mijn werk, die mijn zoon beslist niet wil missen want gratis LEGO :lol: . Los daarvan heb ik het momenteel erg druk met mijn werk en trainingen op lokatie, waardoor ik misschien helemaal geen trek heb om twee uur heen en twee uur terug in mijn goddelijke Dieseltje te gaan zitten... :think:

Ik meld me dus even niet van te voren aan, zodat ik tot het laatste moment kan beslissen of mijn neus dezelfde kant op staat als mijn verkeerde been. :ja:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door andre »

De datum van 21 november die eigenlijk stond kwam voor mij ook beter uit,
ook vind ik het zo kort voor de drukke/dure December-maand aangezien ik ook
zal moeten inversteren op een flinke slok euro95 want de afstand is toch ook ruim 150km
hen en dit ook weer retour.
De lokatie zal zeker niet verkeerd zijn , want waar kun je een modelauto meeting het beste houden
juist in een zaak waar ze dit spul in overvloed hebben .
Misschien ben ik volgend jaar wel van de partij , maar dit ligt toch wel aan de datum .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Peter Parker »

De datum blijft altijd een probleem, de ene keer kan de ene wel en de andere helaas weer niet. Onze voorzitter kan zaterdag helaas ook niet. Op een zondag zitten we vaak met het probleem dat er geen winkel open is en dat vinden we altijd wel leuk omdat te combineren. Voor de jonge leden onder ons, probeer te carpoolen met iemand die ook gaat. Plaats een oproep en je vindt vast iemand die in je buurt komt!
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door andre »

Misschien een optie om de meeting volgend jaar te houden in september/oktober , want
dan is de maand December niet zo dicht bij .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door 117ayrton »

Ik heb geluk dat ik bij Peter tijs mag logeren zo dat ik er weer bij kan zijn ,en ik vind het prima dat het bij Ioms is kan ik lekker mijn ogen uitkijken .Maar misschien kan men inderdaad beter eens in september of ten laatste in oktober de Forumdag doen . :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bien
Berichten: 2124
Lid geworden op: do 31 jul 2008 10:03
Schaal: 1:43
Locatie: Simpelveld

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Bien »

Ik wil graag eens een meeting bijwonen als deze redelijk in de buurt is (max. +/- 100 km rijden), maar voor mij is het 240 km naar Tom's, en dat ook weer terug!
Bovendien heb ik momenteel niet veel te besteden :cry:
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: De meeting staat weer voor de deur

Bericht door Kyoshofan »

Te ver voor mij :cry: Jammer dat ik niet kan komen, vond de vorige jaren altijd zo leuk :cry:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Plaats reactie