Terugblikken en vooruitkijken

In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Plaats reactie
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door rsh_scuderia »

Terugblikken en vooruitkijken.

Wat een heerlijk jaar is het weer geweest. Wat een verschrikkelijk jaar is het ook weer geweest. Wat een fantastisch jaar gaat het worden.

Wat een heerlijk jaar is het geweest. Wat zijn er weel gave modellen uitgekomen. De 327ste variant van de Veyron kwam uit door Autoart. Eindelijk kwam er een Koenigsegg in 1:18 nadat deze in 1997 was aangekondigd.
Wat een fantastisch jaar is het geweest. Otto models zette weer enkele pareltjes in de markt, maar toonde ook aan dat er direct weer handelaren op aan het azen zijn, waardoor sommige echte liefhebbers achter het net vissen.
Wat een heerlijk jaar is het geweest. In de James Bond Collection kwam dit pareltje uit;
Cadillac Hearse uit Diamonds are forever
Afbeelding
Deze collectie breidt zich als maar uit, maar het einde is langzamerhand wel inzicht. Dit tot grote vreugde van menig vader, moeder, vriendin of echtgenoot.
Wat een heerlijk jaar is het geweest. In 1:43 zette Autoart dit pareltje neer;
Afbeelding
Weliswaar voor mijn collectie te klein, maar de proporties allemaal goed gelukt. De velgen schijn en je tegemoet. De lak zit er goed op. Hier kan geen Audi tegenop!
Wat een goed jaar is het geweest. HPI zette een van de fijnste rallywagens ooit neer met een detail waar bijna geen 1:18 fabrikant tegenop kan. Namelijk de Toyota Celica in Safariuitmonstering.
Afbeelding
Wat een heerlijk jaar is het geweest. Auto’ s met details waar je als liefhebber toch van kan genieten. Waar ook niet liefhebbers van kunnen genieten.
Afbeelding
CMC bewijst het met de Ferrari 250 Testarossa.

Wat een vreslijk slecht jaar is het geweest. Jaap heft afscheid moeten nemen van zijn vader.
Afbeelding
Doordat Jaap ons allemaal op de hoogte heft willen en kunnen houden hebben enkele leden dit proces, vanaf hoe ver ook, mee gemaakt. Het blijft erg, vervelend en naar.
Wat een vreselijk jaar is het geweest. Eerst nog je verjaardag kunnen vieren,
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=18590" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan toch het slechte nieuws. Matt was een liefhebber puur sang. Dutch drivers werden gepassioneerd verzameld en wij werden op de hoogte gehouden. Eerst zag het er goed uit, maar opens was het toch over.
Zulke leden worden node gemist.
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... &start=360" onclick="window.open(this.href);return false;
In beide gevallen kan je wel vechten. Een verliezer wordt je nooit.

Wat een fantastisch jaar gaat het worden.
Het bestuur gaat dubbel uitpakken omdat er door drukte geen najaarsmeeting was. Roze koeken en koffie voor iedereen.
Wat een fantastisch jaar gaat het worden. De veiling zal gesponsord worden door Droomautoos met een Autoart Bugatti Veyron.
Wat een goed jaar gaat het worden. De nieuwe iShout werkt als een tierelier met de terugleesaarchiefknop. Het gaat gaat zelfs nog beter worden als ik een edit-knop krijg.
Wat een fantastisch jaar gaat het worden, met weer nieuwe leden.
Wat een goed jaar gaat het worden Scenic en Kenji die weer lid proberen te worden en daar ons mee gaan irriteren. En daardoor weer voor feest gaan zorgen voor de mods.
Wat een te gek jaar gaat het worden met slechte muziek van Jolly, nutteloze bijdragen van Ricardo, en Peter die eens een jaartje overslaat met valpartijen en gebreken.
Wat een goed jaar gaat het worden, Sint Paula gaat pogen om een zinvolle post te maken in 2011.
Wat een goed jaar gaat het worden. Ook ik zal eens kijken of ik een poging kan wagen voor een goede column in 2011.

Wat een goed jaar gaat het worden. MAF is er ook in 2011.
Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op vr 31 dec 2010 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
freeroad
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 14:08
Schaal: 1:50
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door freeroad »

Ben een beetje sprakeloos :oops:
Toen las ik het einde en dacht ik RSH komt weer omhoog met zijn vaste humor.

Het is een goed jaar geweest kwa modelauto's
Maar er zijn voor ons allen meerdere vervelende gebeurtenissen geweest. :o
Maar ook fijne, coole, mooie, geijle, dingen! :P
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door Peter Parker »

hahahaha ik ga niks beloven, maar doe mijn best!
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door zipperscales »

Erg mooi geschreven hoor, ikzelf heb ook mijn moeder vrij onverwachts verloren dus ik heb ook een groot dieptepunt gehad. Daar wegen alle hoogtepunten dit jaar niet tegenop.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
SupercarFan
Berichten: 558
Lid geworden op: wo 26 aug 2009 10:26
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door SupercarFan »

Mooi geschreven :)
Ik ben op 1e kerstdag een van mijn beste vrienden kwijt geraakt.
Maar heb op diezelfde dag gehoord dat mijn nicht zwanger is :)
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door Ricardo »

:think: Zit me nu wel af te vragen wat nuuteloze bijdragen zijn.
Het is inderdaad een jaar geweest met veel pieken en dalen.

Voor mij persoonlijk is dit toch een hele verrassing nog net voor het einde van het jaar:

Afbeelding

Het zal helaas nog wel even duren voordat ie leverbaar is in Nederland :doh:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door rsh_scuderia »

Scribent van het stukje proza dacht eens wat te typen in Grunnings accent. Maar dat kan jij blijkbaar niet lezen.... :angel:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door Markopolo »

2011 gaat inderdaad een goed jaar worden want dan raakt eindelijk de badkamer af :dance:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door jonnoT »

Weer een prachtige column , al zie ik jou met een edit-knop niet zitten :shock:

Terugblikkend een jaar met ups en down geweest. Twee schitterend ABCtjes binnengekomen, vriendinlief een andere woning. Aan de andere kant een karrevracht met begrafenissen gehad, problemen op persoonlijk vlak. Gelukkig eind goed al goed.

2011 is veel belovend. Samenwonen, wat ook wel mag na 9 jaar samen zijn. Brengt ook een klein minpunt mee; voorlopig nihil.
Eindelijk de collectie definitief UITPAKKEN :dance: :dance:
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door Montezemolo »

Lekker stukje leesvoer, laat de volgende columns maar weer komen :thump_up:

Compliment voor RSH !!

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door Ferrari10flrb »

Mooi stukje tekst :thump_up:

2010 eindigde voor mij ook slecht gezien het bericht dat mijn moeder ongeneeslijk ziek is. En wat minder belangrijk ook voor mij een jaar met de nodige persoonlijke problemen.

Veel slechter kan 2011 niet worden. Dus met goede moed 2011 in!
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door Jaap »

Mooi stuk RSH. Ik zat zo te scrollen en dan zie ik de foto.
Mooi dat er nu ook weer aan gedacht wordt, en nogmaals iedereen bedankt voor het medeleven!
Gebruikersavatar
Bugatti Veyron
Berichten: 1095
Lid geworden op: za 16 mei 2009 13:44
Locatie: Burgum

Re: Terugblikken en vooruitkijken

Bericht door Bugatti Veyron »

Goede column weer. :thump_up: Er zijn vervelende dingen gebeurd, maar zeker op modelauto-gebied was het toch weer een mooi jaar. :dance:
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
Plaats reactie