Discussie-topic over de nieuwe regels

Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door 1:18 24/7 »

Silverarrow schreef:
1:18 24/7 schreef:4. Modjes kunnen de organisator aanspreken als die met een thema komt dat al heel vaak is geweest of wel heel erg lijkt op een vorig thema
Dat gaat niet werken, want wat als de organisator daar drie keer sch**t aan heeft? Dan forceren de modjes een ander keuze voor 't onderwerp? :eh:
Drie keer schijt is BAN! Easy as that! :mrgreen:

Maar je gaat wel uit van een heeeel erg worst case scenario. (ja, ik heb teveel engelsche teksten gelezen vandaag) Ik ga uit van het goede in de mens :angel: dus dat ie zich eerst laat inspireren door de suggesties (ik heb er zelf wel dertig en RSH blijkbaar ook). Mocht het dan nog fout gaan dan kan een modje een VRIENDELIJK pbtje sturen met de vraag iets anders te kiezen...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
mo360
Berichten: 120
Lid geworden op: do 09 okt 2008 11:50
Locatie: in mijn vitrinekast
Contacteer:

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door mo360 »

Misschien is het een idee om de winnaar 3 suggesties te laten opgeven waarna er doormiddel van een poll de uiteindelijke keuze gemaakt worden door de rest?

Hierbij heeft toch iedereen invloed op het geheel?

Mike
Afbeelding
Ferraristi
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door Markopolo »

1:18 24/7 schreef:
Ricardo schreef:Misschien dat we het nog iets anders zouden kunnen aanpakken:

Een paar vaste thema's. (komen elk jaar terug) Mogelijk de 4 zoals nu aangegeven is. Daarnaast misschien een soort ideeënbus (topic) opzetten met ideeën voor de thema's van de overige maanden en deze dmv. een stemming van de forumleden. De ideeën die de meeste stemmen krijgen verdelen over de 8 maanden en voilá :thump_up:
Niet eens een slechte opzet, maar if it ain't broke, don't fix it! En volgens mij is het niet kapot. Begrijp daarom deze knuppel in het kippetjeshok van Markopolo ook niet zo goed...
Even ter info, dit is besloten door 5 mensen dus ga de zwarte piet niet aan mij toebedelen :!:
En volgens mij is dat precies wat ik voorgelegd heb wat Ricardo nu zegt, we hebben 12 wedstrijden waarvan er 4 vast staan, de andere 8 worden ingevuld door ons maar met de surgesties van jullie, misschien was het niet duidelijk genoeg of hadden jullie het te druk met gelijk de kont in de krib te gooien.
Werkelijk waar onvoorstelbaar hoe hier nu door sommige gereageerd wordt :thump_down: We zorgen voor voor een prijs voor de 3 beste foto's, we maken voor jullie een kalender van alle winnaars en wat krijg je, stank voor dank, en of dat niet genoeg is worden we ook nog voor dictarors uitgemaakt, echt bij de beesten af! Sorry hoor maar dat slaat werkelijk alles.

Tot nu toe heb ik 1 lijstje gezien van rsh die wat ideeen voordraagt maar het overgrote deel loopt eerst hun gal te spuwen en hun gram te halen, erg jammer.
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door Tom_Aston-Martin »

mo360 schreef:Misschien is het een idee om de winnaar 3 suggesties te laten opgeven waarna er doormiddel van een poll de uiteindelijke keuze gemaakt worden door de rest?

Hierbij heeft toch iedereen invloed op het geheel?

Mike
Dat vind ik ook wel een mooie oplossing!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door Markopolo »

Tom_Aston-Martin schreef:
mo360 schreef:Misschien is het een idee om de winnaar 3 suggesties te laten opgeven waarna er doormiddel van een poll de uiteindelijke keuze gemaakt worden door de rest?

Hierbij heeft toch iedereen invloed op het geheel?

Mike
Dat vind ik ook wel een mooie oplossing!
Dat gaat niet werken en wel om de volgende reden: Het betekend dan dat we dan een week minder hebben om foto's te maken want iedereen moet dan wel de kans krijgen om te stemmen en zo gaat er een week verloren + dat als er 2 van de 3 evenveel stemmen krijgen wat gaan we dan doen :?:. Simpel en makelijk houden ;)
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door rsh_scuderia »

Het is gewoon erg simpel. Laat een commissie van wijze mannen het thema bedenken ( mij bijvoorbeeld alleen zou al genoeg zijn) en dan post ik dat binnen 3 werkdagen op het forum.
Ik doe niet mee met de foto wedstrijden omdat ik niet goed genoeg ben, dus ben ik totaal onafhankelijk.

Een andere fotograafelijke nitwit kan deze rol natuurlijk ook op zich nemen.

De uitdaging ligt toch immers in de mooie, leuke, creatieve foto en niet in het bedenken van een thema? Of is de fotowedstrijd bedoeld om een halve kip+veren in j achterste te krijgen omdat je zo een leuk thema hebt bedacht?
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door Powersprint »

Ik vind het gewoon een goed plan om het zo te doen zoals de organisatie aangeeft. Hoe meer inbreng, des te beter. Ik vond het af en toe zelf ook lastig om een onderwerp te verzinnen, dus dan zou dit zeker een uitkomst zijn.

Ook krijg je op deze manier meer verschillende onderwerpen, en de uitdaging wordt zo dus ook groter. Wat het voor mij als veelvuldig deelnemer ook leuker maakt om de beste foto te maken.

Dus maak maar een sticky topic met een ideëenbus aan zou ik zeggen :cool:

Hier bijvoorbeeld nog wat onderwerpen die bij me opkwamen:

Most wanted (het model waar je het langst naar hebt gezocht)
Most Expensive (het duurste model in je collectie)
DTM
F1
Duitse degelijkheid
Rally
Wheels
Overzicht (een foto van (een deel) van de opstelling van je collectie)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Persoonlijk vind ik het leukste aan dit topic:

wat voor opgave gaat de winnaar bedenken (je weet een beetje wat zijn collectie is), afgelopen maanden was de opgave achtergrond, ik mag toch wel zeggen dat ik er enkele uren op heb lopen pijnzen, wat zal ik gaan doen?

Persoonlijk ligt bij mij meer een uitdaging in het onderwerp, dan de foto zelf, lekker nadenken wat je wilt uitdragen, je interpretatie. (kijk maar naar mijn minder kwalitatieve foto's van de laatste tijd, ik mis een beetje de uitdaging (ben zelf van nature ook wel een beetje trill seeker)

Uitendelijk een aardige foto neer gezet, niet gewonnen maar toch enkele punten binnen gehaald.

Kijk daar doe je het voor, voor het plezier en niet voor de veren en stroop. Zelf zal ik weinig kans maken om een wedstrijd te winnen met een digitale camera te winnen, omdat ik het er niet voor over heb om een spiegelrefelex camera te kopen.

Helaas is fotografie al enkele jaren niet meer een hobby :cry: zal wel aan het gebrek aan tijd liggen.

Laten we doorgaan zoals we ooit zijn begonnen, ik heb gezien dat Silverarrow een ideëen topic heeft gestart, als men daar nou geen ideëen uitkan halen, tja dan weet ik het ook niet meer hoor.

Op naar de volgende foto sessie.

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door Markopolo »

MB 500 Sec Ronnie schreef:Persoonlijk vind ik het leukste aan dit topic:

wat voor opgave gaat de winnaar bedenken (je weet een beetje wat zijn collectie is), afgelopen maanden was de opgave achtergrond, ik mag toch wel zeggen dat ik er enkele uren op heb lopen pijnzen, wat zal ik gaan doen?

Persoonlijk ligt bij mij meer een uitdaging in het onderwerp, dan de foto zelf, lekker nadenken wat je wilt uitdragen, je interpretatie. (kijk maar naar mijn minder kwalitatieve foto's van de laatste tijd, ik mis een beetje de uitdaging (ben zelf van nature ook wel een beetje trill seeker)

Uitendelijk een aardige foto neer gezet, niet gewonnen maar toch enkele punten binnen gehaald.

Kijk daar doe je het voor, voor het plezier en niet voor de veren en stroop. Zelf zal ik weinig kans maken om een wedstrijd te winnen met een digitale camera te winnen, omdat ik het er niet voor over heb om een spiegelrefelex camera te kopen.

Helaas is fotografie al enkele jaren niet meer een hobby :cry: zal wel aan het gebrek aan tijd liggen.

Laten we doorgaan zoals we ooit zijn begonnen, ik heb gezien dat Silverarrow een ideëen topic heeft gestart, als men daar nou geen ideëen uitkan halen, tja dan weet ik het ook niet meer hoor.

Op naar de volgende foto sessie.

Ron :thump_up:
Leg mij dan eens uit wat het verschil is, of dat een lid of een beheerder de nieuwe wedstrijd neerzet :?: Je zal in beide gevallen precies hetzelfde moeten gaan doen.

Het gaat er gewoon om dat er meer variatie ik zal komen en meer doe opdrachten, en inderdaad Silverarrow heeft een topic geopend, op verzoek van ons!! En daar gaan we als beheerders vanaf Juli de volgende wedstrijden uit selecteren :!:
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Beste Markopolo,

Ik hoop dat het e.a. een beetje is afgekoeld tussen ons, dit is niet aan jou persoonlijk bedoeld Markopolo, maar als aanspreker naar het bestuur van het MAF.

Maar wat ik geprobeert hebt te melden, al kwam het heel rottig mijn bek uit; is dat ik ontzettend veel moeite heb: "met dat een kleine groep (bestuurder, beheerders, noem maar op) het gaat uitmaken/beslissen/bepalen voor de grote groep".

In mijn heftige reactie van een paar dagen geleden, doelde ik juist daarop.

Het zal wel de aard van dit beestje zijn, maar ik heb te vaak in mijn leven soortgelijke situaties gezien, waarbij een hele kleine groep mensen, de dienst uitmaakt/bepaalt/beslist voor de massa, wat niet altijd even prettig is voor de massa.

En daarmee krijg je mij op de kast. Heeft iets weg van overheersing.



Stel, dat ik deze maand de fotoshoot had gewonnen, met als eervolle vermelding dat je winnaar van de maand bent.
En dat je ook voor de volgende maand een idee/opgave mag komen brengen (ook dat is bij het prijzen pakket inbegrepen).
Is opgave al gepasseerd, of kunnen er te weinig forumleden aan deel nemen, dat je dat ff op een pbtje krijgt om je idee / opgave aan te passen, he prima toch.
Maar opeens wordt de maand juni 2009 "Le Mans" maand, en niet anders (uitgesproken door het bestuur), dan voel ik mezelf echt gepasseerd, zeker als bereidwillige om een foto te plaatsen op het onderwerp van de fotoshoot.



Er zullen nu 4 winnaars zijn, die helaas zelf hun idee/opgave niet mogen bepalen, neem dit eens in overweging t.o.v. de andere 8 winnaars die dit wel mogen, dit 1/3 tot 2/3 vergelijk , is in mijn ogen een hoge verhouding.

Lees wel, ik neem het op voor de forumleden, die dit soort eigenschappen/meningen niet kunnen of willen uitdragen/uiten.

Met een doe opdracht van het bestuur, heb ik zelf weinig moeite mee, zolang daar de meerderheid van de massa het mee eens is. :!: :!: :!: :!: Maar dan het werkwoord "moeten" te gebruiken in de reactie op de onstanne discussie, die drukt wel heel erg zwaar.

En idd, als je mee wilt doen, hebt je daar (kostbare)tijd voor nodig, en ik heb die ook niet altijd.

Om een lang verhaal kort te houden, was het misschien helemaal niet nodig geweest om deze discussie houden, als er een kleine inleiding was geweest onder het mom: het MAF bestuur heeft het idee dat...... enz., enz..

Daarmee start je een democraties proces op, waarvan de uitkomst misschien niet naar jullie zin is of juist wel, maar dan kan je er nog altijd bij neerleggen, of naast je neerleggen. :?:

En had je direct taloze nieuwe ideeën binnengekegen, zoals SilverArrow opgestart heeft.

Maarja, zoals het altijd is, met 2 verschillende mensen en 2 verschillende gedachtes/meningen /interpretaties, hebben beide schuld aan de hele commotie.

Ik hoop dat ik jullie meer duidelijkheid heb weten te geven, in deze rare discussie. :?:

Ook ik zie met belangstelling jullie(het bestuur) reactie tegemoet.


Ron :thump_up:
Laatst gewijzigd door MB 500 Sec Ronnie op vr 29 mei 2009 00:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door brambo21 »

dit is een lastig onderwerp denk ik
de een wil vast meer variatie terwijl de ander hoopt op creativiteit van de winnaar (wat evt tot bijna herhalingen kan leiden)
is het een idee om een lijst te maken met items die verplicht jaarlijks terug moeten komen
want ik kan me niet voorstellen dat ELKE maandwinnaar een idee heeft , tot op het moment dat hij/zij gewonnen heeft
en dan word er gedacht "oh sh*t ik heb gewonnen wat zal ik eens verzinnen" en als er dan een item gekozen word wat TEVEEL op een eerder gebruikt thema lijkt ,een van de mods ,de winnaar verzoekt om een thema uit de lijst te pakken
kan het natuurlijk ook gebeuren dat er in augustus al de kerstfoto gemaakt moeten worden (op zich ook wel intersant)
en om de andere vaste thema's aan de beurt te laten komen laat je op willekeurig gekozen momenten weten aan de winnaar dat hij dit in zijn opdracht verwerkt ,ik neem aan dat ALLE deelnemers zo sportief zijn om dit te doen
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door Markopolo »

MB 500 Sec Ronnie schreef:Beste Markopolo,

Ik hoop dat het e.a. een beetje is afgekoeld tussen ons, dit is niet aan jou persoonlijk bedoeld Markopolo, maar als aanspreker naar het bestuur van het MAF.

Maar wat ik geprobeert hebt te melden, al kwam het heel rottig mijn bek uit; is dat ik ontzettend veel moeite heb: "met dat een kleine groep (bestuurder, beheerders, noem maar op) het gaat uitmaken/beslissen/bepalen voor de grote groep".

In mijn heftige reactie van een paar dagen geleden, doelde ik juist daarop.

Het zal wel de aard van dit beestje zijn, maar ik heb te vaak in mijn leven soortgelijke situaties gezien, waarbij een hele kleine groep mensen, de dienst uitmaakt/bepaalt/beslist voor de massa, wat niet altijd even prettig is voor de massa.

En daarmee krijg je mij op de kast. Heeft iets weg van overheersing.
Misschien dat je in het verleden soortgelijke situaties mee heb gemaakt, maar dat geeft nog geen vrijbrief om ons, mensen die zich vrijwillig inzetten om ervoor te zorgen dat jij gezellig met mede verzamelaars kan babbelen over je verzameling dictators te noemen. Aard van het beestje of niet slaat gewoon totaal nergens op en over PB's gesproken, misschien had je dat ook kunnen doen ipv ons publieke voor l*l te zetten.


Stel, dat ik deze maand de fotoshoot had gewonnen, met als eervolle vermelding dat je winnaar van de maand bent.
En dat je ook voor de volgende maand een idee/opgave mag komen brengen (ook dat is bij het prijzen pakket inbegrepen).
Is opgave al gepasseerd, of kunnen er te weinig forumleden aan deel nemen, dat je dat ff op een pbtje krijgt om je idee / opgave aan te passen, he prima toch.
Maar opeens wordt de maand juni 2009 "Le Mans" maand, en niet anders (uitgesproken door het bestuur), dan voel ik mezelf echt gepasseerd, zeker als bereidwillige om een foto te plaatsen op het onderwerp van de fotoshoot.
Er zullen nu 4 winnaars zijn, die helaas zelf hun idee/opgave niet mogen bepalen, neem dit eens in overweging t.o.v. de andere 8 winnaars die dit wel mogen, dit 1/3 tot 2/3 vergelijk , is in mijn ogen een hoge verhouding.
Even een hele grote huh? Wat dit snap ik even niet, waar staat dan er 4 mensen zelf geen idee mogen plaatsen en 8 wel :?:

Er worden door het beheer 12 opdrachten gekozen waarvan er 4 dus elk jaar vast staan (Handig voor volgend jaar, want dan heb je een jaar de tijd om iets briljants te verzinnen. :idea: ) Maar die andere 8 mogen dus ook niet niet kiezen. alleen deze 8 zullen jaarlijk veranderen.


Lees wel, ik neem het op voor de forumleden, die dit soort eigenschappen/meningen niet kunnen of willen uitdragen/uiten.
Zijn er vrij weinig volgens mij, misschien had het enige inleiding nodig gehad, excuus daarvoor, maar uiteindelijk pakt iedereen de draad gewoon op en stort zich vol op het nieuwe gebeuren.


Met een doe opdracht van het bestuur, heb ik zelf weinig moeite mee, zolang daar de meerderheid van de massa het mee eens is. :!: :!: :!: :!: Maar dan het werkwoord "moeten" te gebruiken in de reactie op de onstanne discussie, die drukt wel heel erg zwaar.
Wil je Middellandse of Noordzeese zout hebben? Want als je op elk woord een zout gaat leggen zal ik wat baaltjes voor je bestellen :thump_up:


En idd, als je mee wilt doen, hebt je daar (kostbare)tijd voor nodig, en ik heb die ook niet altijd.
Ik ook niet en daarvoor zie je mij ook niet bij elke wedstrijd, of mag dat niet omdat ik in het beheer zit :?: Maar dit heeft totaal niets met de discussie te maken want of wij nu kiezen of een lid je had er dan toch geen tijd voor gehad, beetje een schreeuw in een lege ruimte.


Om een lang verhaal kort te houden, was het misschien helemaal niet nodig geweest om deze discussie houden, als er een kleine inleiding was geweest onder het mom: het MAF bestuur heeft het idee dat...... enz., enz..
Nogmaals excuus daarvoor, maar het heeft zich allang weer een weg gevonden.


Daarmee start je een democraties proces op, waarvan de uitkomst misschien niet naar jullie zin is of juist wel, maar dan kan je er nog altijd bij neerleggen, of naast je neerleggen. :?:
Wie de bal kaatst.


En had je direct taloze nieuwe ideeën binnengekegen, zoals SilverArrow opgestart heeft.

Maarja, zoals het altijd is, met 2 verschillende mensen en 2 verschillende gedachtes/meningen /interpretaties, hebben beide schuld aan de hele commotie.

Ik hoop dat ik jullie meer duidelijkheid heb weten te geven, in deze rare discussie. :?:
Commotie kun je zo groot maken als je zelf wilt maar het ook als uitdaging zien en daar mee aan de slag gaan.


Ook ik zie met belangstelling jullie(het bestuur) reactie tegemoet.


Ron :thump_up:
Bij deze, maar als je nu in het topic kijkt met de ideeen zitten daar briljante opdrachten tussen die we zeker gaan gebruiken, wat dus alleen maar onze steun in de rug is en ons vermoeden bevestigd dat er veel meer is dan onze neus lang is. In het verleden zijn er best we wat "dubbele" opdrachten geweest en dat willen we dus voorkomen, en zorgen dat iedereen wel een keer aan bod komt met zijn verzameling + je foto hangt toch een maand aan de muur en dat je (misschien) 30 euro minder aan je volgende aanwinst uit hoeft te geven, dus beloond wordt je zeker.
Gebruikersavatar
lambodiecast
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 feb 2009 12:44

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door lambodiecast »

Toch effe mijn reactie op deze beslissing neerzetten.
Ik heb het geluk om net voor de tweede keer de fotowedstrijd te winnen :dance: :dance: en normaal zou ik dus nu een nieuw thema moeten verzinnen ... wat ik graag zou doen natuurlijk, maar dat is altijd een beetje een persoonlijke keuze, je gaat geen thema kiezen waar je zelf niet goed in zou zijn hé. Dus een opgelegd thema kan voor mij wel, zolang er maar variatie is dan kan iedereen meedoen.

Nu voor juni is het 'Le Mans' geworden ... wat voor mijn dus een ramp is, ik verzamel Lamborghinis, en die hebben maar heel sporadisch meegedaan aan Le Mans, nu aan de Le Mans Series en de ALMS wel, dus ik ga uiteindelijk een van mijn Murcielago R-GT's op een verrassende manier proberen neer te zetten en toch meedoen. Moet het echt een 24h du Mans wagen zijn kan ik niet meedoen deze keer, jammer, maar niets aan te doen.

That's life :cool:
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door Ricardo »

lambodiecast schreef:Toch effe mijn reactie op deze beslissing neerzetten.
Ik heb het geluk om net voor de tweede keer de fotowedstrijd te winnen :dance: :dance: en normaal zou ik dus nu een nieuw thema moeten verzinnen ... wat ik graag zou doen natuurlijk, maar dat is altijd een beetje een persoonlijke keuze, je gaat geen thema kiezen waar je zelf niet goed in zou zijn hé. Dus een opgelegd thema kan voor mij wel, zolang er maar variatie is dan kan iedereen meedoen.

Nu voor juni is het 'Le Mans' geworden ... wat voor mijn dus een ramp is, ik verzamel Lamborghinis, en die hebben maar heel sporadisch meegedaan aan Le Mans, nu aan de Le Mans Series en de ALMS wel, dus ik ga uiteindelijk een van mijn Murcielago R-GT's op een verrassende manier proberen neer te zetten en toch meedoen. Moet het echt een 24h du Mans wagen zijn kan ik niet meedoen deze keer, jammer, maar niets aan te doen.

That's life :cool:
Maak een foto van je Le Mans bolide of een veelvoed hiervan, natuurlijk kun je ook met gewone straatwagens iets verzinnen, behoeft alleen wat fantasie.

Een Lemans model hoeft dus geen vereiste te zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Discussie-topic over de nieuwe regels

Bericht door Markopolo »

Om mezelf maar even te quoten :cool:
Markopolo schreef:Let wel op: Je foto moet te alle tijden in dezelfde tijd gemaakt zijn als de wedstrijd actief is, dus mag je pas vanaf 1 Juni aan de slag met de Le Mans opdracht, voor de heren die geen motorsport modellen verzamelen zal het wat lastiger zijn, maar denk eens aan een rij exoten die in de file staan naar La Sarthe Of een campingsite van een merk dus ideeen genoeg zou ik zeggen.
Zolang er maar een bit of Le Mans in zit :thump_up:

En nog een tip :whistle:

Afbeelding
Plaats reactie