Forumkarting 2010

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Forumkarting 2010

Bericht door St. Paul »

Schumi28 schreef:
St. Paul schreef: Dus je had toch niet zo'n last van die fotograaf met flitser :?:
Natuurlijk... Maar goed... ik wil geen excuusmiep worden he. :cool:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Forumkarting 2010

Bericht door Ricardo »

Met die 200W halogeenlamp op het toestel had iedereen er last van :mrgreen:
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Forumkarting 2010

Bericht door the_stig »

Ik heb ook weer een super dag gehad en weer een paar nieuwe mensen leren kennen.

In de eerste heat reden er nog 8 andere mensen mee, waardoor er in totaal 17 karts op de baan reden.
Net als vorig jaar was dit veel te veel. :evil:
Ik heb nog veel geluk gehad dat ik een paar vrije rondjes heb gehad om een top-tijd neer te zetten.
In elke andere ronde moest ik 1 of meer karts inhalen. Dat is wel aan de tijden te zien.
De tweede heat was helemaal voor ons en toen reed iedereen ook een stuk sneller.

Volgend jaar zal ik een zandzak van 25kg meenemen als "strafgewicht" om iemand anders nog een kans te geven. :lol:

Hier zijn enkele foto's van de prijzen.
Een mooie beker en een Ferrari 458 italia van Looksmart (1:43e) in een kleur speciaal gemaakt voor BMA43.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Senna kart modellen heb ik zelf gekocht, niet gewonnen in 2008.

Afbeelding

Meer foto's van de Ferrari staan in mijn privé topic. (gewoon op mijn sig. klikken)

Foto's van mij al kartend zijn altijd welkom. :cool:
eerste heat: kart #20
tweede heat: kart #30
Laatst gewijzigd door the_stig op wo 29 sep 2010 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Forumkarting 2010

Bericht door 117ayrton »

Mooi gedaan :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forumkarting 2010

Bericht door Peter Parker »

Ja daar kon niemand aan tippen, mijn zoon vond je ook op Schumacher lijken. :thump_up:
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Forumkarting 2010

Bericht door the_stig »

Tja, je moet gewoon weten hoe snel zo'n kart door de bochten kan.
Sommige rijders duwden op hun rempedaal voor een bocht, terwijl je die gewoon vollegas kon nemen.
Of ze remmen te hard af voor een chicane. Gewoon het gaspedaal even loslaten is meestal voldoende, dan verlies je minder tijd. :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Forumkarting 2010

Bericht door F40F50ENZO »

Heeft die Stig alweer gewonnen...... :thump_up:
the_stig schreef:Tja, je moet gewoon weten hoe snel zo'n kart door de bochten kan.
Sommige rijders duwden op hun rempedaal voor een bocht, terwijl je die gewoon vollegas kon nemen.
Of ze remmen te hard af voor een chicane. Gewoon het gaspedaal even loslaten is meestal voldoende, dan verlies je minder tijd. :thump_up:
:doh: Als je tips gaat geven heb je kans dat de concurrentie volgend jaar ermee vandoor gaat :wink:
Gefeliciteerd hoor, prachtige prijs en je begint al aardig wat MAF forumbekers te verzamelen.... :worshippy:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Forumkarting 2010

Bericht door the_stig »

F40F50ENZO schreef:Heeft die Stig alweer gewonnen...... :thump_up:
the_stig schreef:Tja, je moet gewoon weten hoe snel zo'n kart door de bochten kan.
Sommige rijders duwden op hun rempedaal voor een bocht, terwijl je die gewoon vollegas kon nemen.
Of ze remmen te hard af voor een chicane. Gewoon het gaspedaal even loslaten is meestal voldoende, dan verlies je minder tijd. :thump_up:
:doh: Als je tips gaat geven heb je kans dat de concurrentie volgend jaar ermee vandoor gaat :wink:
Gefeliciteerd hoor, prachtige prijs en je begint al aardig wat MAF forumbekers te verzamelen.... :worshippy:
Ik mis enkel nog een beker voor de 3e plaats.
Door die tips kunnen er volgend jaar misschien andere iets sneller gaan. Wie weet. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Forumkarting 2010

Bericht door Markopolo »

the_stig schreef:Of ze remmen te hard af voor een chicane. Gewoon het gaspedaal even loslaten is meestal voldoende, dan verlies je minder tijd. :thump_up:
Of een paar ribben :mrgreen:

Maar eindelijk even een reactie kunnen plaatsen, ook deze jongen heeft een heeeeeerlijke dag gehad. En Maarten pas maar op, vorig jaar de 3de, dit jaar 2de, dus ik kom eraan :D Zeker met die gevulde zandzak moet het te doen zijn. :twisted:

Ook nog even extra :worshippy: naar The_stig en Ricardo om toch een tukkie te moeten rijden om te komen karten, heren en dame :thump_up:

Ook Vincent van BMA43 heel erg bedankt voor het ter beschikking stellen van de Ferrari, het ik een prachtig gedetaileerde 458.

Hopelijk zien we jullie volgend jaar weer en hopelijk met wat meer leden wat ons lustrum moet goed gevierd worden :dance: :dance:
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Forumkarting 2010

Bericht door the_stig »

Waar blijven die foto's ... :nuts:
Afbeelding
Plaats reactie