Forum-meeting 2011 28 mei bij Toms

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Forum-meeting 2011 28 mei bij Toms

Bericht door Autofan »

Was erg gezellig! :thump_up: Bij deze doop ik mijn auto om tot C2 cagro. :mrgreen: Echt in ieder hoekje zat wel iemand of een modelauto, dus heb hem optimaal benut. :P De meeting was het passen en meten echter meer dan waard! Erg gezellig, weer veel mensen gesproken en als hoogtepunt uiteraard de NYPD-Caprice en Bassie-en-adriaan/NS/Batman/weetikveelwatallemaal-Caprice. :P Ook de veiling was weer geslaagd, tsja: wat eigenlijk niet? ;)

Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Forum-meeting 2011 28 mei bij Toms

Bericht door jonnoT »

Was een te gekke meeting.Prachtige modellen op de tafels gezien. Petere had begeringwaardige DDers meegenomen en een handvol boeken.
Leuk om bekenden weer te zien en nieuwe gezichten achter bekende nicks te ontmoeten. Bleek die middag ook een kinderopvang te zijn bij Toms :mrgreen: Waarschijnlijk een goed doel. Was in ieder geval handig voor de veiling , de kids boden tegen elkaar op .
De veiligmeester was wederom subliem en ging met de meeste handel naar huis :think:
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Forum-meeting 2011 28 mei bij Toms

Bericht door Nelis »

Ik heb wat gemist lees ik, jammer dat ik niet kon...
Plaats reactie