Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door schuifelhoofd »

Jolly Club schreef:Misschien dan zelfde datum pakken als de grote internationale Bergeijkse ruilbeurs, dan loont het de moeite die kant op te rijden. :thump_up:
jonnoT schreef: Vierde Miniatuurbeurs Bergeijk. 19 Oktober + 20 OKTOBER.
En wat mag ik me hier bij voorstellen? Iemand al naar deze miniatuurbeurs geweest?
Welke schalen? Specifieke richtingen? (F1, Rally, Sport, .....)

Meer gevonden op: http://www.miniatuurbeurs.com/index.php ... &Itemid=70
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Even navraag bij modelautokampioen gedaan. Het inderdaad om een modelruilbeurs :thump_up:

Die dag het forumjubileum organiseren lijkt mij een goed idee :cool: Super voorstel van Jolly :thump_up:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door rsh_scuderia »

Misschien nog een nazit in Grand Café Beeks, voor de echte diehards :?: :angel:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Peter Parker »

Leuk plan! :thump_up:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

It is JULY, Gentlemen.

Moeten we is een Poll gaan zetten om zelf een datum te bepalen?

Het forumbeheer lijkt ogenschijnlijk met hun inmiddels beroemde schilpaddensnelheid te werken, want er is nog geen antwoord te vinden :doh:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door St. Paul »

Als autofan nu een keer met een bakkie koffie naar de verzameling van Jonnot komt kijken is de grootste nood dan niet gelenigd? :idea:

2014 staat iig al vast. 12 juni in Le Mans, village commercial met medewerking van fabrikant Spark. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Het is Autofan en ik niet om onze wensen om naar modelauto's te kijken, maar vaart achter de organisatie van de forumdag te krijgen.

Als het zo door gaat met de laksheid van het forumbeheer en bijna ogenschijnlijke onwil om een forummeeting te organiseren, dan kunnen zij dit net zo goed meteen kenbaar maken en verder geheel van een forummeeting in de toekomst afzien.

Dan kunnen leden zelf verder meetings organiseren onder eigen regie :cool:
Modelautokampioen
Partner
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 13 jun 2010 00:00
Schaal: 1:18
Locatie: Elskensakker 42 - 5571 SK - Bergeijk
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Modelautokampioen »

Dag mannen,

Ik meng mij even in de discussie. Ik heb met jonnoT inderdaad al wat leuke dingen bedacht om er een gezellige forum dag van te kunnen maken echter moeten wij inderdaad nog wel een definitieve beslissing ontvangen, óf het bij ons (Modelautokampioen.nl) georganiseerd gaat worden en zo ja, op welke datum. Het lijkt ons leuk het op 20 oktober te houden aangezien er in Bergeijk dan ook een miniatuurbeurs is (hemelsbreed zo'n kilometer van ons vandaag). Vanzelfsprekend zitten wij niet in het centrum van Nederland, maar je kunt het simpelweg niet altijd voor iedereen even gemakkelijk maken, daarnaast is het geen verplichting, het is voor de beleving van deze leuke hobby en voor de gezelligheid. Je moet er soms iets voor over hebben.

Zoals gezegd berekenen wij het forum geen kosten om het bij ons te organiseren, wij doen dit graag. Indien het bij ons georganiseerd gaat worden zullen wij alleen vragen om leuke ideeën aan te voeren om de dag aan te kleden en zo gezellig mogelijk te maken. Wij horen dus graag z.s.m. of we 'groen licht' krijgen zodat men deze dag alvast in de agenda kan zetten. Hoe meer mensen er komen hoe gezelliger het zal zijn! :thump_up:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

In een column werd al gediscussieerd of verzamelen uit is. Nou het fourmbeheer heeft ogenschijnlijk de hobby al wel ingepakt en op zolder gezet. Nu vooruit te branden.
Het is werkelijk diep triest dat er maanden nodig moet zijn voor een zo simpele kwestie van het prikken van een datum.

Ik ben helemaal voor een meeting in Bergeijk. Desnoods zonder instemming van het forumbeheer. Dan maar de knuppel in het hoenderhok en rebelleren . Als het forumbeheer zo laks is zit er waarschijnlijk niets anders op. :thump_down:

Forumbeheer DOE EINDELIJK IS WAT of laat het aan een ander over
Plaats reactie