Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Bondracer schreef: ik denk dat je best even terug een telefoontje richting Tom's pleegt en er weer een gezellige forummeeting van maakt die het wel degelijk haalt . E :eh:
Het rare is nog steeds dat in Bergeijk alles klaar staat om een prachtige forumdag te organiseren. :dance: WE WAIT FOR THE GREEN LIGHT

Het eeuwige wachten is op een beslissing van het bestuur :!: Heren wees is niet zo vreselijk traag. Stek de koppen bij elkaar en prik die datum. :cool:

Ik wil graag voor de zomer weten waar we aan toe zijn. Hoe vroeger bekend ,hoe meer kans op een grote opkomst op deze gedenkwaardige forumdag :cool:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Ja, precies. Ik kan best een datum vrij houden, maar dan moet ik het wel op tijd weten daar we flinke migratieplannen hebben op mijn werk voor die tijd. Zoals gezegd kan ik niet een maand van tevoren ofzo ineens heel de planning omver gooien doordat ik 1 dag niet kan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bondracer
Berichten: 3440
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 13:48
Locatie: De Kempen

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Bondracer »

jonnoT schreef:
Bondracer schreef: ik denk dat je best even terug een telefoontje richting Tom's pleegt en er weer een gezellige forummeeting van maakt die het wel degelijk haalt . E :eh:
Het rare is nog steeds dat in Bergeijk alles klaar staat om een prachtige forumdag te organiseren. :dance: WE WAIT FOR THE GREEN LIGHT

Het eeuwige wachten is op een beslissing van het bestuur :!: Heren wees is niet zo vreselijk traag. Stek de koppen bij elkaar en prik die datum. :cool:

Ik wil graag voor de zomer weten waar we aan toe zijn. Hoe vroeger bekend ,hoe meer kans op een grote opkomst op deze gedenkwaardige forumdag :cool:
Als je nog volk wilt warm maken denk ik dat je best data in 2014 vastlegt , het kalf voor 2013 is al verzopen lijkt me . In persoonlijk geval kan ik enkel data vastleggen die ik 3 maand voordien kan prikken doordat ik in een volcontinu systeem werk (3 van de weekends werk ik ) en ik denk dat er hier nog zo een allegaartje rondloopt :cry: .
Succes heren :thump_up:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Daytona69 »

Jolly Club schreef:
Daytona69 schreef:
Groot gelijk!

En als iemand de forum meeting dan toch zo belangrijk vindt dat diegene perse de datum wilt weten , vindt ik het wel vreemd dat diegene blijft doordrammen en er geen eens een andere afspraak voor wilt verzetten!! :shock: Tip: Schrijf in je agenda met potlood , kun je nog iets uitgummen.
Tip: Typ je bijdraguh met potlood, kun je nog iets uitgummuh.







Sorry, kon het niet laten.. :angel:
Krijg die potlood puntjes zo slecht van mijn toetsenbord zonder de toetsen in te drukken :mrgreen:
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Peter Parker »

Laten we even wachten tot het weekend van Le Mans voorbij is. Dan zijn de meeste heren weer terug van het bestuur. Ik heb voorkeur voor een dag in november, als dan de gastheer ook kan. Het zou mooi zijn om zo 2013 ons 10 jarig bestaan te vieren. Motorhead zou de organisatie op zich nemen en als het op de grens van Nederland/Belgie plaats gaat vinden, ga ik er een nachtje aan vast plakken in een hotelletje.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Je kan bij mij in de garage slapen met de club. :angel:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Peter Parker »

Ik heb tegenwoordig wel eisen aan mijn slaapplek. Vroeger sliep ik gerust naast de auto in een garage, maar nu verlang ik naar een echt bed en een ontbijtje.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Ontbijtje is altijd wel te regelen, maar voor een bed kan ik hooguit bij mn ouders informeren of ik het oude bed van mn zusje even in de garage mag zetten voor je. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef: Motorhead zou de organisatie op zich nemen en als het op de grens van Nederland/Belgie plaats gaat vinden
Er valt nog weinig te organiseren. Hooguit wat puntjes op de i te zetten. Het merendeel is al voorbereid.

Wacht nog af tot 1 juli dan wil ik toch wel is weten welke datum ik kan reserveren. :cool:

Als het in november is dan kan ik bijvoorbaat het weekend van de 23ste niet, omdat mijn vader dan zijn 80ste verjaardag zou kunnen vieren. :cool:
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door motorhead »

jonnoT schreef:
Peter Parker schreef: Motorhead zou de organisatie op zich nemen en als het op de grens van Nederland/Belgie plaats gaat vinden
Er valt nog weinig te organiseren. Hooguit wat puntjes op de i te zetten. Het merendeel is al voorbereid.

Wacht nog af tot 1 juli dan wil ik toch wel is weten welke datum ik kan reserveren. :cool:

Als het in november is dan kan ik bijvoorbaat het weekend van de 23ste niet, omdat mijn vader dan zijn 80ste verjaardag zou kunnen vieren. :cool:
Voor zover ik weet gaat Koos (modelautokampioen) de organisatie, in samenspraak met iemand vanuit het forum, regelen op het moment dat er een datum en bevestiging van de locatie gegeven is.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Ik heb al vanaf januari achter de schermen met Koos (modelautokampioen) contact gehad over een mogelijke forumdag in Bergeijk . Plan ligt er al en de uitwerking is eigenlijk niet meer dan GO. Catering wordt al verzorgd. Natuurlijk met roze koeken :mrgreen: Verder moet het nog een verrassing blijven, maar er is meer dan een winkel leeg stropen. :cool:
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Daytona69 »

GO!
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Rossy »

GO!
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Jolly Club »

Misschien dan zelfde datum pakken als de grote internationale Bergeijkse ruilbeurs, dan loont het de moeite die kant op te rijden. :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Dat is nog is echt meedenken, Jolly :thump_up:

Ik las dat :
Vierde Miniatuurbeurs Bergeijk. 19 Oktober + 20 OKTOBER.
Plaats reactie