Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Als je er dan pas op terug komt moet je overigens niet raar op kijken als de agenda's al vol staan he. Ik merk nu al dat de weekenden in het najaar geclaimd beginnen te worden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Benderbij
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 31 dec 2012 20:16
Schaal: 1:43
Locatie: Tussen de Paltz en het Paleis
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Benderbij »

Inderdaad, als je dat pas na deze zomervakantie gaat organiseren is het wellicht te laat.
De weekenden in September zijn in mijn agenda bijvoorbeeld al bijna allemaal volgeboekt met allerlei 'verplichtingen'.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Peter Parker schreef:We komen erop terug rond augustus/september.
Dat is te laat om verder te praten. Ik denk dat we voor het zomerreces een beslissing moeten nemen wanneer de forumdag plaats vind en waar.

Ikzelf denk aan een datum begin oktober dicht bij de jubileumdatum van het forum.
Achter de schermen heb ik al met een aantal contact gehad.

Ik zou willen weten in hoeverre mensen bereid zijn te betalen om de jubileumdag iets heel bijzonders te maken op een bijzondere locatie. Daarbij zou je kunnen denken aan "The Gallery"te Brummen. Deze is zeker niet gratis en zal met catering flink kosten, zover ik dit kan inschatten.

Ik ben voorstander om de discussie over de forumdag niet alleen hier met vrienden van het forum te doen en zou een topic in het openbare deel willen zien met daaraan een poll
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Jolly Club »

Een openbare discussie waarin alle verschillende meningen en argumenten democratisch aan bod moeten komen leiden enkel tot oeverloos geneuzel zonder aansprekende beslissingen.
Aan een dergelijke virtuele vergadering zal ik dan ook niet deelnemen.

In mijn ogen is het heel simpel. Forumbeheer heeft één keuze te maken; feestelijk jubileum of niet. Als die, voor mijn gevoel tevens de hoogste, horde genomen is, is het een kwestie van organiseren. Als forumbeheer hiervoor de medewerking van vrienden of gebruikers wenst in te roepen is dat natuurlijk prima, maar een brede maatschappelijke discussie waarin de beleidmakers geen standpunt innemen levert geen besluit op, maar een tegenvallend compromis. Voor het bewijs van die stelling hoef je slechts tien minuten Den Haag Vandaag te kijken. :cool:

Ik hoor het wel !

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Dan wordt het hoog tijd dat het forumbeheer is in beweging komt en door pakt anders duurt het nog lichtjaren. Daarvoor hoef je alleen maar naar vorige jaar te kijken :doh:
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door goededag »

Willen jullie serieus in september bekendmaken wanneer het in oktober plaatsvind??? Is dat niet een beetje kortaf?

Als ik kom wil ik er gerust wat voor betalen. Zeker als het bij The Gallery is, want dat scheelt mij behoorlijk aan vervoer :D
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Jolly Club »

Heren zoals het er nu uit ziet gaat de meeting toch in het najaar plaatsvinden. Er zijn een aantal ideeen. We komen erop terug rond augustus/september.
Wie zegt oktober?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door rsh_scuderia »

Volgens mij moet er een datum geprikt worden en een :feest: commissie worden ingesteld.
De animo is er vast voor, de inzet en energie ook. :thump_up:

De datum communiceren is stap 1.
Locatie regelen stap 2.
Daarna kan de dag in agenda's geblokt worden. En kunnen onzin smoesjes over het tegelen van badkamers of geen vervoer rechtstreeks naar de prullenbak worden verwezen :angel:
Het zou erg zonde en spijtig zijn als dit feestje niet de aandacht krijgt waar het echt op heeft. Maar dat zijn mijn bescheiden twee centen natuurlijk. :thump_up:
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door goededag »

Jolly Club schreef:
Heren zoals het er nu uit ziet gaat de meeting toch in het najaar plaatsvinden. Er zijn een aantal ideeen. We komen erop terug rond augustus/september.
Wie zegt oktober?
Dat zag ik iets hierboven voorbij komen, maar dat zei iemand anders. Maar dan nog, wil je het in December doen dan?
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Jolly Club schreef:
Heren zoals het er nu uit ziet gaat de meeting toch in het najaar plaatsvinden. Er zijn een aantal ideeen. We komen erop terug rond augustus/september.
Wie zegt oktober?
Ik zei oktober omdat zo ver ik dat kan natrekken ongeveer de tijd is geweest dat het forum online kwam. :cool:

Daarom lijkt mij het meest voor de handliggend om rond die datum het jubileum te vieren met een uitgebreide forumdag.
Het feit dat dit het jubileumjaar is, is een jaar bekend.In juni vorig jaar is al een balletje opgegooid en afgezien van Peter hoor of lees ik verrekte weinig van de anderen.
Als we nu weer net als vorig jaar gaan afwachten op het forumbeheer dan halen we 2015 nog niet eens :!:

Overigens is het bestuur al enige tijd op de hoogte van een plan dat achter de schermen is opgezet. Maar Peter's inzet ten spijt heb ik verder nog geen feedback op gehad. Hoezo traag :!:
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Ricardo »

:-| Wellicht niet handig om mensen nu openlijk aan een schandpaal te nagelen :wink:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door jonnoT »

Ricardo schreef::-| Wellicht niet handig om mensen nu openlijk aan een schandpaal te nagelen :wink:
Ik geef alleen weer wat er tot nu toe gebeurt als we op het forumbeheer wachten, terwijl deze al een jaar weet dat dit het jubileumjaar is, al maanden op de hoogte zijn van een plan en dan nog niets van zich laten horen.
Het is bijna gelijk aan de wijze waarop het vorig jaar gebeurde. Toen hebben we maanden moeten wachten, want er zou een nieuwe centrale locatie gezocht worden om dan op zeer korte termijn als nog vlug een Forumdag Bij Tom's te doen.
Verder wordt hier menig initiatief door anderen teruggefloten en gezegd dat het forumbeheer het moet doen. Maar die doen helemaal geen ruk :doh: of laten op Peter na helemaal niets van zich horen.
Kort gezegd als je hier wat wil doen, mag je het niet doen en diegene die het moet doen , doen zover bekend niets . :doh:
Gebruikersavatar
Benderbij
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 31 dec 2012 20:16
Schaal: 1:43
Locatie: Tussen de Paltz en het Paleis
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Benderbij »

Misschien is het handig vast te inventariseren wat je zou willen dat er tijdens zo'n forummeeting gebeuren moet?
- kennismaken met andere forummers
- slap OHen met andere forummers
- hapje en drankje
- een locatie waar iets op autogebied te beleven valt.
- ....
- ....
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Ricardo »

Snap ik John, maar volgens mij draait het forum op dit moment op een kwart van zijn vermogen. Er zitten wat beheerders met verhuizingen, verbouwingen, kinderen, relatie-beëindigingen etc. Maar ik wil er zeker wel tijd in steken, echter heb op dit moment ook wat andere zaken.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Hoe gaan we 2013 de forum meeting organiseren?

Bericht door Autofan »

Probeer er anders een commissie voor op te stellen die wel tijd heeft. Ik snap de problemen (heb er zelf ook mee gezeten als admin op een ander forum), maar de continuiteit en de organisatie van dergelijke meetings moeten wel gewaarborgt blijven wil het goed lopen. Ik wil best meewerken in zo'n commissie bijvoorbeeld.
Afbeelding
Plaats reactie