Forumkarting 2012

Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Forumkarting 2012

Bericht door Peter Parker »

Leuk om te lezen dat het weer goed is gegaan, helaas voor de weinige deelnemers, maar volgend jaar ben ik er weer bij!
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Forumkarting 2012

Bericht door Ricardo »

@ the_stig; Gaat prima, vorig jaar zat er wat meer rusttijd tussen de heats en kon het evenwichtsorgaan even weer op adem komen. :mrgreen: Dit jaar was het voor mij persoonlijk iets te snel achter elkaar. Ik zal ook nog even een foto schieten van mij superbeker. :P
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Forumkarting 2012

Bericht door rsh_scuderia »

Jammer dat het voor mij op een onhandig tijdstip kwam.
De pret weer gemist.
Hopelijk kan ik volgend jaar wel meedoen met de pret en jolijt. En met Rico weet je zeker dat je niet laatste worden kan. :cool:
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Forumkarting 2012

Bericht door the_stig »

Ricardo schreef:@ the_stig; Gaat prima, vorig jaar zat er wat meer rusttijd tussen de heats en kon het evenwichtsorgaan even weer op adem komen. :mrgreen: Dit jaar was het voor mij persoonlijk iets te snel achter elkaar. Ik zal ook nog even een foto schieten van mij superbeker. :P
Da's goed om te horen. Ik vond de heats eigenlijk ook wel snel op elkaar volgen.
Een aandachtspunt voor volgend jaar. :idea:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Forumkarting 2012

Bericht door Markopolo »

the_stig schreef:
Ricardo schreef:@ the_stig; Gaat prima, vorig jaar zat er wat meer rusttijd tussen de heats en kon het evenwichtsorgaan even weer op adem komen. :mrgreen: Dit jaar was het voor mij persoonlijk iets te snel achter elkaar. Ik zal ook nog even een foto schieten van mij superbeker. :P
Da's goed om te horen. Ik vond de heats eigenlijk ook wel snel op elkaar volgen.
Een aandachtspunt voor volgend jaar. :idea:
Was al genoteerd, want moe toch wel even een slokje vocht kunnen toedienen. :roll:
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Forumkarting 2012

Bericht door Autofan »

rsh_scuderia schreef:Jammer dat het voor mij op een onhandig tijdstip kwam.
De pret weer gemist.
Hopelijk kan ik volgend jaar wel meedoen met de pret en jolijt. En met Rico weet je zeker dat je niet laatste worden kan. :cool:
Tussen Rico en mij is het anders altijd spannend. :D Jammer dat ik dit jaar niet kon doordat ik tot eind deze maand geen auto mag rijden. Hoop er volgend jaar weer bij te zijn!
Die vaste klantenkorting mag ik wel meenemen naar 2013 toch? :angel:
Afbeelding
Plaats reactie