Oostkust USA

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Gebruikersavatar
Basselijn
Berichten: 304
Lid geworden op: wo 29 dec 2010 00:21
Schaal: 1:18

Re: Oostkust USA

Bericht door Basselijn »

M'n reis in de USA zit erop. Jammer genoeg ben ik geen zaak tegengekomen waar ze het gewenste model verkochten, ondanks de tips vanuit het forum, waarvoor overigens nog veel dank :thump_up: . De twee zaken die een aardig assortiment hebben zaten in Philadelphia en Orlando. Mocht iemand daar ooit nog komen. Die in Philadelphia zit aan de grootste weg die door het centrum loopt. Market street tussen 3rd street en 2nd street. Die gaat overigens binnenkort wel verhuizen, maar gewoon naar een ander adres aan dezelfde Market street. Die in Orlando zit een beetje aan de Noordkant van de Stad. 435 North Orange Blossom Trl, Orlando, FL 32805, dat is het adres. De winkel is vrij klein, maar de stellages en vitrinekasten staan bomvol. Hij had de Veyron niet meer, maar als ik hem zou mailen zou hij 'm bestellen en een kostenplaatje maken hoeveel het zou kosten om 'm op te sturen. Gaat denk ik vrij prijzig worden, maar geeft goed aan hoe vriendelijk deze meneer was. (Al vond hij dat de Bentley Arnage van Minichamps die hij had staan prima een Rolls Royce genoemd kon worden, één pot nat volgens hem :D )
Afbeelding

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Plaats reactie