Iets in België?

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: winkels in belgie

Bericht door antoine »

passion for wheels is daar iemand wel eens binnen geweest? Ik kom er regelmatig langs maar vind het niet echt een uitnodigt pand om eens te gaan kijken. Ik kan het natuurlijk helemaal voud :) hebben. Volgens de website hebben ze wel veel keus.
Gebruikersavatar
FelixBr
Berichten: 170
Lid geworden op: di 23 aug 2011 18:48
Schaal: 1:18
Locatie: MOL

Re: winkels in belgie

Bericht door FelixBr »

antoine schreef:De link van de beurs in Mol: http://www.kmk-scaleworld.be/index-scaleworld.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ik weet niet of het een leuke beurs is, maar omdat het in je woonplaats is, lijkt me het niet verkeerd om te gaan kijken.

Omdat je Hasselt aangaf dacht ik aan Luik.

De modelautokampioen zit zelfs nog dichterbij voor je. Bij Lommel de grens over en dan nog een minuutje of 10 rijden.. Voor mij is het een minuutje of 5 lopen. :)
jep modelautokampioen is echt niet ver. de dag van die beurs vertrek ik op vakantie... rottoeval :p
don't hate, just marinate!

Neem een kijkje op mijn blog: http://www.miniaturescitroenscalemodels.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer Citroën schaalmodellen
youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/felixbroeckx?feature=guide" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Pjearke
Berichten: 463
Lid geworden op: za 30 okt 2010 11:25
Schaal: 1:43
Locatie: Stevensweert

Re: winkels in belgie

Bericht door Pjearke »

Heb laatst nog op Spa-Francorchamps met iemand gepraat die daar modelauto's verkocht.
Hij was aan het vertellen dat hij ergens in Belgisch-Limburg zat en hij had een behoorlijk aantal mooie modellen.

Hij heeft mij een kaartje gegeven met zijn website. Zal binnenkort even kijken of ik dat nog ergens heb rondslingeren.
Gebruikersavatar
chummy dj
Berichten: 4704
Lid geworden op: di 24 jul 2007 13:10
Locatie: Belgie

Re: winkels in belgie

Bericht door chummy dj »

@ Felixbr,in Westmeerbeek is het wel is de moeite,je krijgt er ook klantekaart,en als die vol is gaat er 10% af !!
Ze hebben wel wat Citroën's staan,1/43 zit je al vlug tussen de 40 a 50 eur...
Norev's 1/18 gaan ook rond die prijzen,ik zelf kocht er onlangs een VW van sunstar 1/12,van die prijs is meteen 10% afgegaan...
Moest je er één van de dagen naar toe gaan,laat me dan is een pbtje.. :)
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: winkels in belgie

Bericht door Ricardo »

Heren het is geen chatbox :wink:
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: winkels in belgie

Bericht door antoine »

Gisteren bij Softi geweest. Ik kom er regelmatig langs maar nog nooit binnen geweest. Het is zeker de moeite om daar eens een kijkje te gaan nemen. Eventueel hebben ze ook een website.. iets van auto miniaturen in België :)
Gebruikersavatar
FelixBr
Berichten: 170
Lid geworden op: di 23 aug 2011 18:48
Schaal: 1:18
Locatie: MOL

Re: winkels in belgie

Bericht door FelixBr »

antoine schreef:Gisteren bij Softi geweest. Ik kom er regelmatig langs maar nog nooit binnen geweest. Het is zeker de moeite om daar eens een kijkje te gaan nemen. Eventueel hebben ze ook een website.. iets van auto miniaturen in België :)
jep op de website staan ook interessante dingetjes, ook benodigdheden voor diorama's enzo
don't hate, just marinate!

Neem een kijkje op mijn blog: http://www.miniaturescitroenscalemodels.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer Citroën schaalmodellen
youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/felixbroeckx?feature=guide" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: winkels in belgie

Bericht door NetForce84 »

Miniaturen De Kimpe in Dendermonde.

Goede service, ruime keuze aan diverse modellen en accessoires, nog geen problemen gehad. Modellen kunnen afgehaald worden of opgestuurd.
Bij het opsturen zijn de modellen degelijk en stevig verpakt.

website: http://www.miniaturendekimpe.be
Laatst gewijzigd door NetForce84 op wo 09 mei 2012 12:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
chummy dj
Berichten: 4704
Lid geworden op: di 24 jul 2007 13:10
Locatie: Belgie

Re: winkels in belgie

Bericht door chummy dj »

NetForce84 schreef:Miniaturen De Kimpe in Dendermonde.

Goede service, ruime keuze aan diverse modellen en accessoires, nog geen problemen gehad. Modellen kunnen afgehaald worden of opgestuurd.
Bij het opsturen zijn de modellen degelijk en stevig verpakt.

website: ******

Helemaal met eens !!! Top service dat Robert geeft.. :thump_up:
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: winkels in belgie

Bericht door Droes »

ik heb gisteren ook wat besteld bij Robert. Vandaag al een mailtje met de nodige info.
Zéér tevreden van zijn service! :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
schuifelhoofd
Berichten: 1031
Lid geworden op: wo 26 mei 2010 08:16
Locatie: Aarschot, Belgie
Contacteer:

Re: winkels in belgie

Bericht door schuifelhoofd »

Softi in Westmeerbeek is van naam veranderd en heet nu GIMIC.
Zelfde eigenaar, nog steeds een erg leuke winkel om een half uurtje in rond te neuzen en te gapen naar de
1:12 Sunstars en de kast met GMP's..... Verschillende mooie en mooi gevulde vitrines trouwens.
http://www.autominiaturen.be/
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Iets in België?

Bericht door NetForce84 »

Heb gehoord van een collega op het werk dat de winkel in De Panne (Toyland) momenteel gesloten zou zijn omwille van vernieuwingswerken...
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: winkels in belgie

Bericht door NetForce84 »

Robert staat ook regelmatig op airshows in België (de weinige die er nog zijn).
Maar dat is dan meer met modelbouwdozen.
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: winkels in belgie

Bericht door audifreak »

Onlangs stuk gelezen in modelauto ..was op zoek naar Sparkmodellen en daar stond intervieuw in over Delatour dus ben kijkje gaan nemen..was lang geleden :D en ik kan toch echt wel zeggen dat ze er een heel ruim aanbod hebben van miniaturen dus echt de moeite om eens binnen te springen :wink: prijzen zijn er ook goed dus heel belangrijk in dagen van crisis :dance:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: winkels in belgie

Bericht door NetForce84 »

audifreak schreef:Onlangs stuk gelezen in modelauto ..was op zoek naar Sparkmodellen en daar stond intervieuw in over Delatour dus ben kijkje gaan nemen..was lang geleden :D en ik kan toch echt wel zeggen dat ze er een heel ruim aanbod hebben van miniaturen dus echt de moeite om eens binnen te springen :wink: prijzen zijn er ook goed dus heel belangrijk in dagen van crisis :dance:
En waar is dat?
Plaats reactie