Iets in België?

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Gebruikersavatar
senninho
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 24 mar 2004 21:50
Locatie: mainly Gent
Contacteer:

Iets in België?

Bericht door senninho »

Hey,

Ik vraag mij af om iemand op dit forum de betere modelcarzaken in België weet zijn?
Mijn vaste dealer te Oostende heeft dit jaar zijn deuren gesloten en zodoende ben ik genoodzaakt nieuwe adressen te vinden.

thanks, Senninho

PS: bij voorkeur in de provincies West- en Oost-Vlaanderen, maar aarzel niet om andere zaken ook te vermelden
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

In Knokke zit een ruim gesorteerd maar duur winkeltje langs de boulevard.
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

In De Panne is er ook een, ben er al eens langs geweest, maar ik vind het niet veel zaaks.
In Veurne achter het stadhuis is er ook een, vind deze beter dan die van De Panne.

Frans
Afbeelding

Forza Ferrari
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

http://www.dominomodel.be
Winkel is te vinden op de RODE BERG bij Westouter.
Ligt in West-Vlaanderen bij Ieper.Redelijk veel keuze maar soms een beetje prijzig.Als je moest willen gaan laat het me weten .Ik toon de weg want ik ga er regelmatig kijken.Niet gaan op zondag wegens veel te druk.
Gebruikersavatar
Yurinator
Berichten: 367
Lid geworden op: zo 25 jan 2004 11:56
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Ik ging vroeger naar de Christiaensens in Antwerpen, net over de Fnac en het Grand Bazaar shopping center (bij den "Danny" :) ). Nen toffe kerel die echt ook op dezelfde golflengte zat als de verzamelaar. Jammergenoeg besloten ze er een goed jaar geleden mee op te houden en werd iedereen ontslagen. Zonder boe of ba werden alle backorders gecancelled en liep ik verschillende modelletjes mis. Nu ga ik naar Ben Lokkers in Bergen op Zoom, tis misschien wel iets langer rijden dan "Het Stad" maar dat heb ik er graag voor over, kwa service kan ik zeker niet klagen.
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

aerogi schreef:In Brugge zijn er twee modelbouwwinkels dicht bij mekaar. Ik ga daar regelmatig. Maar de winkel waar ik GROTE ogen opentrok was toch wel in Hasselt. Ze hebben daar gewoon alles denk ik, en mega-groot! Ik kan nu wel niet op de naam komen, maar mocht je ooit in de buurt zijn, het is in de 'grote' verkeersvrije winkelstraat...
Is dat niet Broux.Ik heb er al van gehoord maar hij is naar het schijnt erg duur
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

In Borgerhout op de Turnhoutse baan is er ook een grote heeft ook veel modelbouw, dan nog in het Wijnegem Shoppingcenter(gelijkvloers)enkel Diecast modellen(en zeer duur), In Antwerpen op de Eierenmarkt, op het klapdorp in Antwerpen is er ook een.
Bij al deze winkels enkel maar de gangbare modellen, en bestel je iets dan moet je maanden wachten....als ze het dan nog kunnen leveren!
Maar ik vind nergens iets origineels in België, ik koop bijna alles via het Internet.

Frans
Afbeelding

Forza Ferrari
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Even een vraagje hoor....
Wat is 'Solden'????
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Opel-DTM schreef:Even een vraagje hoor....
Wat is 'Solden'????
In Belgie zeggen we tegen de koopjesperiode na Nieuwjaar en in de maand juli de soldenperiode.Dit is de periode waarop de winkeliers korting mogen geven op hun artikelen.
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

:D Modelbouw Broux is de rit zeer zeker niet waard :thump_down:
Het is een grote rommelboel,duur en de service is er waardeloos :thump_down: Reserveren kan met korting,met die korting is het artikel dan nog duurder dan op de meeste andere plaatsen. :thump_down: De personeelswissels van de voorbije jaren spreken boekdelen :roll: De kennis van het personeel ivm de schaalmodellen is ook al beneden alle peil :x
Kort samengevat temijden :(
christophe320d
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 14 mei 2004 09:49
Locatie: Hoiltjert

Bericht door christophe320d »

in belgie heb je ....... nix
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

daar zeg je zo wat..
In het centrum van Aalst heb je ook nog een winkel. Is redelijk klein maar staat heel wat binnen. Vriendelijke mensen daar.
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

christophe320d schreef:in belgie heb je ....... nix

Op eBaye heb je toch Mclaren!!! :thump_up:
Ga daar eens kijken christophe :worshippy:
Dat is ook Belgisch :thump_up: :mrgreen:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D hier in brugge heb je kimar,maar is niet goedkoop is buiten ebay mijn vaste winkel :mrgreen:
Gebruikersavatar
Cedrick
Berichten: 476
Lid geworden op: do 30 sep 2004 20:24
Schaal: 1:43
Locatie: Lede (B)

Bericht door Cedrick »

Droes schreef:daar zeg je zo wat..
In het centrum van Aalst heb je ook nog een winkel. Is redelijk klein maar staat heel wat binnen. Vriendelijke mensen daar.


Idd, aantal jaren geleden ging ik daar af en toe, maar nu met die online shops :mrgreen:

Inderdaad vriendelijke mensen, maar opgepast als het die persoon zijn ouders zijn ze :roll:

Ging daar ooit om een 1/18 Lincoln Limousine en er stond er ene in de vitrine, volledig wit (die wou ik :mrgreen: ) en er stond ook nog ene in de winkel, maar wit met zwart en de band was er af.

Die beginnen daar te zagen of ik die niet wil, want anders moesten ze gans de vitrine door elkaar halen. :lol:
Plaats reactie