vraagje minichamps

Hier kun je informatie vinden om je te helpen met het aanpassen van modelauto's.
Plaats reactie
martyn
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 23 mei 2011 21:26
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

vraagje minichamps

Bericht door martyn »

kan je een porsche 911 cabrio ombouwen naar targa als je ook de minichamps targa hebt dus bv een witte cabrio word een witte targa en een blauwe targa word een cabrio.

ik hoor het wel
Gebruikersavatar
bugatti
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 11 jun 2010 19:30
Schaal: 1:18
Locatie: hoogvliet

Re: vraagje minichamps

Bericht door bugatti »

ik snap die zin echt voor geen meter, mss een foto'tje met de bedoeling?
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: vraagje minichamps

Bericht door supra007 »

voor mij is het ook niet echt duidelijk, maar ik kan je wel alvast twee dingen meegeven:

alles kan in principe gemaakt/omgebouwd worden, het is alleen de vraag is het jouw de prijs en moeite waard.

in principe kun je beter een targa model van een coupe maken dan van een cabrio. bij het cabrio moet je het gedeeltelijke dak nog zelf gaan maken
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
martyn
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 23 mei 2011 21:26
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: vraagje minichamps

Bericht door martyn »

sorry voor de onduidelijkheid

eigenlijk bedoel ik als je een cabrio en een targa porsche 911 hebt van minichamps
kan je dan de targabeugel wissellen met de cabriokap dus eigenlijk targa word cabrio en cabrio word targa :oops:
martyn
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 23 mei 2011 21:26
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: vraagje minichamps

Bericht door martyn »

sorry voor de onduidelijkheid

eigenlijk bedoel ik als je een cabrio en een targa porsche 911 hebt van minichamps
kan je dan de targabeugel wissellen met de cabriokap dus eigenlijk targa word cabrio en cabrio word targa :oops:
Gebruikersavatar
bugatti
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 11 jun 2010 19:30
Schaal: 1:18
Locatie: hoogvliet

Re: vraagje minichamps

Bericht door bugatti »

martyn schreef:sorry voor de onduidelijkheid

eigenlijk bedoel ik als je een cabrio en een targa porsche 911 hebt van minichamps
kan je dan de targabeugel wissellen met de cabriokap dus eigenlijk targa word cabrio en cabrio word targa :oops:
waarom zou je dat willen, ik begrijp dus dat je een cabrio 911 hebt en een targa 911 in bezit en nu wil je ze omwisselen, als ik het zo goed begrijp.
als het aan de kleur ligt dan zou je ze kunnen overspuiten, veel makkelijker.
Gebruikersavatar
freeroad
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 14:08
Schaal: 1:50
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: vraagje minichamps

Bericht door freeroad »

bugatti schreef:
martyn schreef:sorry voor de onduidelijkheid

eigenlijk bedoel ik als je een cabrio en een targa porsche 911 hebt van minichamps
kan je dan de targabeugel wissellen met de cabriokap dus eigenlijk targa word cabrio en cabrio word targa :oops:
waarom zou je dat willen, ik begrijp dus dat je een cabrio 911 hebt en een targa 911 in bezit en nu wil je ze omwisselen, als ik het zo goed begrijp.
als het aan de kleur ligt dan zou je ze kunnen overspuiten, veel makkelijker.
Nou in principe is zijn idee slimmer, bij overspuiten moet je alles demonteren enzo. En dan kan je beter 2 kappen wisselen.

@martyn, het idee zal best kunnen, maar het is de vraag of jij het aandurft.
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
Gebruikersavatar
Pjearke
Berichten: 463
Lid geworden op: za 30 okt 2010 11:25
Schaal: 1:43
Locatie: Stevensweert

Re: vraagje minichamps

Bericht door Pjearke »

Moet je idd van tevoren realiseren of het je waard is als het mislukt 2 modellen weg te gooien :P
Plaats reactie