[ KB ] Microscale decal vloeistoffen

Hier kun je informatie vinden om je te helpen met het aanpassen van modelauto's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

[ KB ] Microscale decal vloeistoffen

Bericht door Muiter »

Categorie: 4 Decals
Type: Decals

Article Name: Microscale decal vloeistoffen
Auteur: Muiter
Description: Hier staat een lijst Microscale decal vloeistoffen

>>Read Full Article
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
Gerben Olsder
Berichten: 950
Lid geworden op: wo 09 feb 2005 21:27
Schaal: 1:43
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

is de lijst met producten ook in het nederlands te krijgen?

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

Op http://home.versatel.nl/droomautoos/acties.html#MSSS vind je beschrijvingen in t nederlands
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Ik vroeg me zo af of er ook een vloeistof of middel is waarmee je modellen goed schoon kan krijgen zonder de decals te beschadigen.
Ik heb namelijk een model binnen gekregen waarvan het lijkt of het 10 jaar in een kippenhok heeft gestaan.
Als iemand een goede raad voor me heeft hoor ik die graag.
Afzemen of met water wassen is niet de oplossing het is gewoon te vies. :doh: :?:
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Special Models schreef:Ik vroeg me zo af of er ook een vloeistof of middel is waarmee je modellen goed schoon kan krijgen zonder de decals te beschadigen.
Ik heb namelijk een model binnen gekregen waarvan het lijkt of het 10 jaar in een kippenhok heeft gestaan.
Als iemand een goede raad voor me heeft hoor ik die graag.
Afzemen of met water wassen is niet de oplossing het is gewoon te vies. :doh: :?:


Ik heb wel eens van die kippehok Dinky Toys, die grijs lijken maar wit horen te zijn. Ik kan die schoonmaken met lauw water met daarin een zachte zeep. Dat doet ook wonderen voor de ramen. Maar een Minichamps achtig model zou ik daar niet aan wagen. Zitten de decals wel goed vast? Zit er nog een laklaag over? Een agressiever middel tast meteen ook weer de decals aan. Sommig vuil kan ingebrand zitten als het ware en dan helpt eigenlijk nog maar weinig. Misschien is een idee om hem dan maar vuiler te spuiten met race look.
Plaats reactie