Kyosho 1:18 straat discussie topic

Gebruikersavatar
Forumbeheer
Forumbestuur
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 12 nov 2007 18:13
Locatie: Internet
Contacteer:

Kyosho 1:18 straat discussie topic

Bericht door Forumbeheer »

Stel hier je vragen of plaats je opmerkingen over de nieuwe releases van Kyosho 1:18 straatversies (2008)
Bamies
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 05 jan 2007 01:22
Locatie: Zuid-Holland

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Bamies »

Hierbij korte mening Kyosho CLK DTM AMG Coupé:

Paar puntjes die mij opvielen:
De zwarte rand om de voorruit lijkt erg haastig geverft. Zo zitten er resten zwarte lak op de grijs-metallic lak van de auto zelf. Ook is de lak op sommige plekken beschadigd, maar dat zal natuurlijk ook alleen op mijn model aanwezig kunnen zijn.

Van ''panel-gaps'' is geen sprake. Op enkele foto's is te zien dat de motorkap niet netjes aansluit. Maar op mijn model sluit het perfect aan. Wat betreft de wielkasten lijken ze dezelfde fout gemaakt de hebben als bij de M3 CSL. De voorwielen liggen iets te diep in de wielkasten.

Interieur is super netjes afgewerkt, gewoon kyosho kwaliteit, niks op aan te merken :thump_up:

Ook apart. Tussen de deurruit en de achterruit zit normaal bij een auto een lijst die het geheel afdicht. Maar bij dit model is het gewoon open. Alsof ze vergeten zijn de lijsten erin te zetten :doh:

Ik heb zelf het idee dat ze het model een beetje afgeraffeld hebben.
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Lexusfreak »

Wanneer komt de E61 M5? Daar wacht ik al een tijd op...lijkt me niet zo moeilijk om dat model te produceren.

Pak een E61 station en plak de onderdelen van de M5 e60 erop...
Gebruikersavatar
Scapa888
Berichten: 459
Lid geworden op: zo 26 mar 2006 21:02
Schaal: 1:18

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Scapa888 »

Bij een CLK zit er geen lijst tussen de voor en achterruit. Daarom op het schaalmodel ook niet. Bij mij sluiten ze overigens wel goed aan op het Kyosho model. Voorwielen ben ik met je eens maar stoor ik mij niet echt aan. Het probleem is niet dat de wielen teveel naar binnen staan maar dat de wielkasten te breed zijn. Als je aan de onderkant kijkt zie je dat de voorwielen op dezelfde hoogte staan als de achterwielen. Kan je de voorwielen wel uit elkaar zetten maar dan staan ze achter dichter op elkaar wat er naar mijn inziens ook niet uitziet.

Wanneer die E61 M5 komt ben ik ook wel benieuwd naar. Zo moeilijk is het idd niet.
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Ben

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Ben »

De Toyota Supra van Kyosho , wordt deze nog gemaakt / uitgebracht ? Wordt ie3 nog ergens nieuw verkocht ?
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door andre »

Ben schreef:De Toyota Supra van Kyosho , wordt deze nog gemaakt / uitgebracht ? Wordt ie3 nog ergens nieuw verkocht ?
Deze wordt nieuw niet meer gemaakt , je komt hem soms tegen op MP en EB
en dan is het model " 2e hands " .

De Mazda RX7 is een tijdje geleden nog een keer uitgekomen alleen dan met andere wielen
om het verschil duidelijk te maken tussen een "oude" en een "nieuwe" en deze zijn nieuw nog
wel hier en daar te krijgen .
Mischien dat ze dit met de Supra ook nog van plan zijn, maar dat weet ik niet.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ben

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Ben »

Hmm... Ik zag een Kyosho Supra op MP staan. Maar die had geen 100% lak oid.

Op een ameikaanse site ( nieuw ) zag ik weer dat er luchtbellen onder de lak zat van het motorkap ( werd er ook bij vermeld ) , komt dit vaker voor bij die Supra's of zo ?
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door andre »

Ben schreef:Hmm... Ik zag een Kyosho Supra op MP staan. Maar die had geen 100% lak oid.

Op een ameikaanse site ( nieuw ) zag ik weer dat er luchtbellen onder de lak zat van het motorkap ( werd er ook bij vermeld ) , komt dit vaker voor bij die Supra's of zo ?
Komt idd vaker voor , heb het op mijn Supra helaas ook iets .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Ben

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Ben »

Jammer hoor... Mja , dan zal ik maar gaan bieden op die Supra. :) Vind de Supra toch écht het in het zwart op z'n mooist. :)
Ben

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Ben »

Is besteld. :D Komt eraan. :D
hansBMW
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 29 aug 2007 20:19
Locatie: Zoetermeer

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door hansBMW »

Ik zag ergens op dit forum ook foto's van de BMW Z4 Mcoupe in Interlagosblauw.
Heeft iemand enig idee waneer deze in de winkels komt??
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Tom_Aston-Martin »

hansBMW schreef:Ik zag ergens op dit forum ook foto's van de BMW Z4 Mcoupe in Interlagosblauw.
Heeft iemand enig idee waneer deze in de winkels komt??
Op marktplaats is het model al te koop en bij de bmw dealer hebben ze m ook al! Ik denk dat je bij de modelautowinkels het model dus ook al wel kan bestellen!
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door kwiebje »

Zou hem doorgaans via de bmw dealer bestellen. Daar is hij het goedkoopste te krijgen.
Op Marktplaats zitten doorgaans veel handelaren die hem voor meer aanbieden.
Afbeelding
DrWoetR
Berichten: 33
Lid geworden op: do 29 nov 2007 19:36

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door DrWoetR »

Heeft iemand hier op het forum de Z4 M Coupe al binnen dan? De mijne staat al weken in backorder, Duitsland blijkt erg laat met uitleveren. Hetzelfde heb ik gehoord van een Audi-dealer hier in de buurt, daar wachte een klant al 3 maanden op zijn 1/18 R8 :shock:
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Kyosho 1:18 straat discussie topic (2008)

Bericht door Tom_Aston-Martin »

DrWoetR schreef:Heeft iemand hier op het forum de Z4 M Coupe al binnen dan? De mijne staat al weken in backorder, Duitsland blijkt erg laat met uitleveren. Hetzelfde heb ik gehoord van een Audi-dealer hier in de buurt, daar wachte een klant al 3 maanden op zijn 1/18 R8 :shock:
Klopt, is bij ons onze dealer ook zo, enorme wachtrij voor de R8, en hij komt steeds maar niet binnen, erg jammer :(
Afbeelding
Plaats reactie