hot wheels elite Ferrari laferrari

Plaats reactie
Kvdb1996
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 apr 2016 16:24
Schaal: 1:18

hot wheels elite Ferrari laferrari

Bericht door Kvdb1996 »

goede dag,

ik ben van plan om de Ferrari laferrari van HWE voor 100 euro te kopen op marktplaats maar ik heb gezien en gelezen dat er modellen zijn waar er fouten in zitten zoals haar in de lak of dat bepaalde onderdelen scheef zitten en dat de spiegels snel afbreken, mijn vraag is aan jullie of dat het bij heel veel modellen van die foutjes in zitten of dat het wel mee valt.

ps het word mijn 1e schaal model.

mvg kevin
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: hot wheels elite Ferrari laferrari

Bericht door rsh_scuderia »

Dag Kevin,

Al je een LaFerrari koopt kan je wellicht een minder exemplaar tegen komen. Bij mijn weten valt het best mee.
Mijn advies zou zijn om te kijken of je bij een webwinkel, zoals bij een van onze partners, een LaFerrari aan kan schaffen. Mocht hier een fout in zitten dan zullen zij deze (meestal) niet opsturen. Er kan natuurlijk best een exemplaar door heen slippen, mocht er toch een gebrek zijn kunnen zij wellicht een beter exemplaar retourneren. :thump_up:
Kvdb1996
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 27 apr 2016 16:24
Schaal: 1:18

Re: hot wheels elite Ferrari laferrari

Bericht door Kvdb1996 »

bedankt voor uw reactie rsh_scuderia, ikga hem kopen want hij is helemaal nieuw met de doos erbij en aan de foto's te zien is dit een goede exemplaar en ik kan hem nergens anders vinden voor die prijs en in de kleur rood.

mvg kevin
Plaats reactie