Norev en Iscale lijken op elkaar

Plaats reactie
Gebruikersavatar
LittleLeroy
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 10 mei 2020 20:54
Schaal: 1:18

Norev en Iscale lijken op elkaar

Bericht door LittleLeroy »

Hey there!

Het valt me wel op dat IScale best wel qua productie veel weg heeft van Norev. Zelfde fabriek? Ik kan er niks over vinden, of ik kijk weer eens niet goed. :thump_down2: De Mercedes-Benz 560 SEL van Norev en IScale lijken al sterk op elkaar. Maar ook de 450 SE(L) van beide model fabrikanten lijken uit dezelfde fabriek te komen. Opvallend ook dat Norev de Mercedes-Benz 450 SEL nog maar net is uitgebracht en IScale nu ook een 450 SE heeft. (De 450 SE heeft dezelfde carrosserie als de 450 SEL)
Ik vind die van IScale beter. Norev maakt over het alemeen wel goede modellen maar de Norev 450 SE heeft best wel grote kieren rond de portieren wat IScale toch echt veel beter heeft gedaan. Wat vinden jullie? De 450 van Norev of IScale? Wat wel super chill is dat mijn opa, die een 1.1 Mercedes verzameling heeft, waaronder een 450 SE die exact de blauwe kleur heeft als de IScale die ik zag bij Modellisimo. Alsof ze dat wisten! :ja: Dussssss ik moet wel voor de IScale gaan.  :thump_up2:
Modelauto's zijn meestal stil en energiezuinig
Porschelover
Berichten: 742
Lid geworden op: di 20 okt 2015 20:48
Schaal: 1:18
Locatie: België

Re: Norev en Iscale lijken op elkaar

Bericht door Porschelover »

goede vraag, ik weet het ook niet echt eens op onderzoek gaat ;-)

en heb je ondertussen het model aangekocht?
Gebruikersavatar
LittleLeroy
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 10 mei 2020 20:54
Schaal: 1:18

Re: Norev en Iscale lijken op elkaar

Bericht door LittleLeroy »

Porschelover schreef: do 15 apr 2021 21:00 goede vraag, ik weet het ook niet echt eens op onderzoek gaat ;-)

en heb je ondertussen het model aangekocht?
Hey! Yep heb ik. Ik heb een bericht geplaatst in: viewtopic.php?f=85&t=27094
wat gerelateerd is aan dit onderwerp.
Modelauto's zijn meestal stil en energiezuinig
Plaats reactie