wie kan hem bouwen ? mijn vito 1:18 ?????????

Plaats reactie
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

wie kan hem bouwen ? mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door brambo21 »

dames en heren
wie weet of er een model op de markt is van onze Bernd Maylander ? :drool:
als dit zo is wie maakt hem ? en waar kan ik die kopen?
als dit niet zo is WIE KAN ER EEN MAKEN voor mij ? :cool: :cool: :cool:
wat een vragen he voor zon jong lid en dan heb ik het NIET over mijn leeftijd :lekker_puh:
Laatst gewijzigd door brambo21 op di 10 feb 2009 09:32, 3 keer totaal gewijzigd.
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: safety car van bernd maylander 1:18

Bericht door TestaRossa »

Ik heb alledrie de safetycars die al elders genoemd zijn.

1:18 Maisto Mercedes-Benz SL55 AMG Safetycar
1:18 AutoArt Mercedes-Benz CL55 AMG SafetyCar
1:18 UT-Models Mercedes-Benz C36 AMG SafetyCar

De SL55 en de C36 zijn in principe te koop. Ik stuur je wel een PB-tje als je wilt. Ik hoor het wel.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: safety car van bernd maylander 1:18

Bericht door brambo21 »

he testarossa stuur maar dat mailtje
en kun je de fotos niet laten zien ik weet niet welke de mooiste is?
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: safety car van bernd maylander 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Hier zie je foto's van het internet:

1:18 Maisto Mercedes-Benz SL55 AMG Safetycar
Afbeelding

1:18 AutoArt Mercedes-Benz CL55 AMG SafetyCar
Afbeelding

1:18 UT-Models Mercedes-Benz C36 AMG SafetyCar
Afbeelding

De Maisto is de goedkoopste van die stel. Daarna volgt de UT.
En de AA is verweg de duurste, als je hem vind moet je er toch 70 a 80 euro voor neerleggen :wink:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: safety car van bernd maylander 1:18

Bericht door brambo21 »

volgens mij rijden ze de laatste paar jaar met de sl55 maar daar zit op de zijkant toch ook het f1 logo of ben ik nu abuis ?
ik denk dat het lastig word om hem te vinden
maar ja wie weet het zal al wel net zo zijn als een merc. vito met dubbele cabine , ook niet te vinden vooralsnog.
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: safety car van bernd maylander 1:18

Bericht door TestaRossa »

Ik heb je in ieder geval een PB gestuurd voor de SL55 en de C36
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: wie kan ze bouwen ? safety car en mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door brambo21 »

he jongens
ik zou ERG graag een 1:18 model willen hebben van mijn eigen vito er is vast wel iemand die dit kan realiseren
er hoort wel een verhaaltje bij
deze vito was al enkele jaren in mijn bezit mooi blauw ahum niet dus verschrikkelijke kleur in de lak zag je ook precies van welk bedrijf hij was geweest
mijn plan was al langer om hem te laten spuiten maar ja je kent dit wel kwam niks van kost toch wel wat en je wil je gezin er niet voor laten opdraaien toch?
vorig jaar begin augutus ging mijn formule 1 maatje van me verhuizen en vroeg of hij mijn bus mocht gebruiken ja dus
op het feestje wat ik eind van die maand gaf voor mijn 50ste verjaardag kwamen ze er zo mee terug ongelofelijk he
Afbeelding
mijn vrouw de kinderen en mijn MAAT hadden samen geld bijeen gelegd om dit te kunnen doen GEWELDIG
ik ben al jaren echt in hart en nieren MC-LAREN fan dus ik heb staan janken als een klein kind geloof me
ook de eerste race in SPA met die auto GEWELDIG hij staat misschien wel 100 keer op fotos iedereen was er weg van
vandaar dat ik deze auto in mijn 1:18 verzameling wil . zelf bouwen dat kan ik echt niet maar dan bedoel ik ook echt niet
dus vraag en hoop ik ECHT dat iemand dit wil doen en kan anders iemand vertellen wie of waar ik dit wel kan laten doen?
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
sonett
Berichten: 412
Lid geworden op: zo 28 mei 2006 19:59
Locatie: Aalst - Belgie

Re: wie kan ze bouwen ? safety car en mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door sonett »

De Vito in de schaal 1/18 bestaat al niet dus zal het al erg moeilijk worden om uw Mc-laren versie te maken.
Op schaal 1/43 zijn er wel Vito's te vinden en aan goedkope prijzen en dan maar iemand vinden die hem in de Mc-laren kleuren kan spuiten
Je zal wel van een minibus versie moeten starten als je er een dubbele cabine wenst na te bouwen.
(dan kan je de achterste ruitje spuiten)
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: wie kan ze bouwen ? safety car en mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Je bus is prachtig :worshippy:
Helaas bestaat er inderdaad geen 1:18 Vito, in 1:43 daar in tegen wel weer, succes!
Afbeelding
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: wie kan hem bouwen ? mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

De Vito bus in 1/18, tja wat niet is kan nog komen :?:

Deze bus is in 1/43 te koop van NZG, maar dan maar in 2 versies: :cry: En van Schuco: V230, 6 persoonsbusje.

De dichte bedrijfsbus en de 8 persoons bus met ramen van NZG, zoek zelf al jaren naar de Taxi uitvoering.
Maar helaas niet met dubbele cabine, dan zou je wellicht naar en nog kleinere schaal kunnen gaan.

http://www.nzg.de :arrow: ga dan naar home :arrow: modell history :arrow: Mercedes-Benz :arrow: en leef je uit.

Denk dan aan HO schaal: Wiking, Herpa, Brekina, Busch, Epoche, Ricko, Rietze, Schuco

succes met je verbouw project.

Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
sonett
Berichten: 412
Lid geworden op: zo 28 mei 2006 19:59
Locatie: Aalst - Belgie

Re: wie kan hem bouwen ? mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door sonett »

Ook op 1/87 zijn er geen dubbele cabine versie's van de Vito wel als van's, mini-bus en V-klasse in alle kleuren en geuren (mogelijk heb ik nog een Vito en/of V-klasse dubbel in 1/43 en in 1/87)
Gebruikersavatar
brambo21
Berichten: 463
Lid geworden op: di 27 jan 2009 12:21
Schaal: 1:18
Locatie: heerle
Contacteer:

Re: wie kan hem bouwen ? mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door brambo21 »

sonett schreef:Ook op 1/87 zijn er geen dubbele cabine versie's van de Vito wel als van's, mini-bus en V-klasse in alle kleuren en geuren (mogelijk heb ik nog een Vito en/of V-klasse dubbel in 1/43 en in 1/87)
he bedankt allemaal voor de reakties
niet dat ik daar vrolijk van word Geen 1:18 :sick: moet ik toch maar eens gaan praten met minichamp :evil:
nee hoor geintje bedankt voor de info zover
moet ik toch maar eens kijken of er een 1:43 gemaakt kan gaan worden
maar euh :shock: moet IK DIE GAAN MAKEN ? euh zal ik eerst maar eens kijken of ik een matchbox van mijn zoon gesloopt en gespoten krijg als dit dan lukt :oops: kan ik misschien wagen aan een vito
moet ik ook nog op zoek hoe ik aan de decals kan en ga komen ?
SONETT als je er een over hebt stuur eens een foto svp met de prijs mogelijk heb ik dan al een model klaarstaan , ALS HET ME AL LUKT !
top hier op het forum je krijgt echt overall antwoord op :thump_up: en evt oplossingen :thump_up:
nogmaals bedankt zover
MC-LAREN FAN for ever Afbeelding ....... MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
Gebruikersavatar
MB 500 Sec Ronnie
Berichten: 2235
Lid geworden op: vr 29 aug 2008 13:06
Schaal: 1:6
Locatie: Ocho Rios

Re: wie kan hem bouwen ? mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

brambo21 schreef: kan ik misschien wagen aan een vito
moet ik ook nog op zoek hoe ik aan de decals kan en ga komen ?
nogmaals bedankt zover
Beste Bram,

dit lees ik graag, eerst zelf proberen, de meeste bouwers / verbouwers zijn ook begonnen met makkelijke projecten. En als zij de vaardigheden in de vingers hebben, gaan ze vaak een stapje verder en verder.

Over decals: je kan een decal sheet kopen, bij de betere gesoorteede modelbouw winkels, voor je eigen kleuren printer (laser als wel inktjet, met handleiding). Zodat je je eigen decals kan maken.

Verder kan je misschien over nadenken, om op een internationale veilingsite, een decal setje te kopen van een 1/43 Mclaren F1 racer van Tameo, op zo'n decal setje zitten al je reklame uittingen :idea:

Als je aan een bouwbeschrijving van een Tameo F1 kit kan komen, hier staan ook de juiste kleur nummers bij om hun model correct te bouwen. :idea:

Advies, als je weinig tot geen bouw- of verbouw ervaring hebt, loop ff de plaatselijke speelgoed winkel binnen, koop een goedkoop bouwdoosje (vliegtuigje ofzo) en probeer hier je kunstjes op.

Als je verf gaat spuiten, let op de temperatuur, vetvrij model en natuurlijk stofvrije werkruimte.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen.

Succes, Ron :thump_up:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: wie kan hem bouwen ? mijn vito 1:18 ?????????

Bericht door Markopolo »

MB 500 Sec Ronnie schreef:Advies, als je weinig tot geen bouw- of verbouw ervaring hebt, loop ff de plaatselijke speelgoed winkel binnen, koop een goedkoop bouwdoosje (vliegtuigje ofzo) en probeer hier je kunstjes op.
beter nog zou zijn om een goedkope die-cast te kopen, zo leer je ook gelijk waar je op moet letten bij het uit elkaar halen van een model, vliegtuigen zijn plastic raampjes die je uit moet snijden, maar het meeste werk zit em toch wel in het in en uit elkaar halen van een model. :idea:
Plaats reactie