Dukes of Hazzard:

Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: Dukes of Hazzard:

Bericht door Berrus81 »

subaru.nr1 schreef:
modelcartuning050 schreef:Mooie idee met die aquarium hoever ben je daar nu mee dan is die al klaar? :mrgreen:
Ales staat klaar om te bedekken met gras, zand en dergelijke.
Maar ben eerst nog aan het zoeken naar een alternatief voor water.
Mijn oom maakt diorama's voor zijn modeltreinen. Dit doet hij zeker al 30 jaar. Er staan dus ook ongelooflijk prachtige diorama's bij hem in huis.

Voor beekjes etc. gebruikt hij altijd lijm. Dit klaait hij er op en strijkt het wat uit, trekt er wat ribbeltjes in zodat het op stromend water lijkt. Misschien een tip? Betekend wel dat er een flinke bak lijm in moet en het duurt even om te drogen maar het resultaat is wel erg mooi.
Gebruikersavatar
subaru.nr1
Berichten: 642
Lid geworden op: za 10 apr 2010 21:22
Schaal: 1:18
Locatie: Deurne Diest, belgie

Re: Dukes of Hazzard:

Bericht door subaru.nr1 »

Berrus81 schreef:
subaru.nr1 schreef:
modelcartuning050 schreef:Mooie idee met die aquarium hoever ben je daar nu mee dan is die al klaar? :mrgreen:
Ales staat klaar om te bedekken met gras, zand en dergelijke.
Maar ben eerst nog aan het zoeken naar een alternatief voor water.
Mijn oom maakt diorama's voor zijn modeltreinen. Dit doet hij zeker al 30 jaar. Er staan dus ook ongelooflijk prachtige diorama's bij hem in huis.

Voor beekjes etc. gebruikt hij altijd lijm. Dit klaait hij er op en strijkt het wat uit, trekt er wat ribbeltjes in zodat het op stromend water lijkt. Misschien een tip? Betekend wel dat er een flinke bak lijm in moet en het duurt even om te drogen maar het resultaat is wel erg mooi.
Modeltreinen diorama heb ik ook gehad ( daardoor dat dit allemaal begonnen is ) en inderdaad zo met lijmen heb ik ook al vaker gezien. Maar welke lijm gebruikt die? Want niet elke lijm is wazig/doorzichtig als die uitgehard is.
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: Dukes of Hazzard:

Bericht door Berrus81 »

Ik heb geen flauw idee. Ik wil hem wel een keer vragen maar dat lukt me niet binnen nu en een paar dagen.
Gebruikersavatar
subaru.nr1
Berichten: 642
Lid geworden op: za 10 apr 2010 21:22
Schaal: 1:18
Locatie: Deurne Diest, belgie

Re: Dukes of Hazzard:

Bericht door subaru.nr1 »

Berrus81 schreef:Ik heb geen flauw idee. Ik wil hem wel een keer vragen maar dat lukt me niet binnen nu en een paar dagen.
Als je wil mag je dat doen. Het is tog niet zo dringend omdat ik nog met andere dingen bezig ben :wink:
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
Gebruikersavatar
subaru.nr1
Berichten: 642
Lid geworden op: za 10 apr 2010 21:22
Schaal: 1:18
Locatie: Deurne Diest, belgie

Re: Dukes of Hazzard:

Bericht door subaru.nr1 »

Klein updatetje

sporen waar de general lee gereden heeft
Afbeelding
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
Insideout
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 15:49
Schaal: 1:18

Re: Dukes of Hazzard:

Bericht door Insideout »

Deze ziet er egt super vet uit. Krijg zin om dr zelf 1 te beginnen :P

Tip voor het water (ben maar newbie ;)), vershoudfolie? Beetje kreuken, lijkt misschien wel ergens op. Anders kan je het altijd nog gebruiken om te kijken welke lijm doorzichtig is en welke niet..
snef
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 11 jun 2012 18:41
Schaal: 1:64
Locatie: herentals belgie
Contacteer:

Re: Dukes of Hazzard:

Bericht door snef »

is wel haalbaar denk ik ;)
mustang love the v power
Plaats reactie