1:18 mega garage dio p4 eindelijk weer begonnen. kl update

rene86
Berichten: 219
Lid geworden op: za 19 jan 2013 14:02
Schaal: 1:18
Locatie: Zandvoort

Re: 1:18 mega garage dio p4 eindelijk weer begonnen. kl upda

Bericht door rene86 »

HAHAHA echt een leuk commentaar Netforce :mrgreen: :thump_up:

:thump_up: Tommekee! Is eenvoudig zelf te maken hoor.. Alleen genoeg tijd er voor nemen en geduld. EN GELD pff :roll:

Vandaag en gisteren weer wat dingen kunnen doen :roll:
Hier weer een kleine walktrough.

Deze is volledig nieuw.. Deze komt rechts naast de garage te staan ( staat nu op zn definitieve plek ) en tussen de garage en deze hobby garage box wil ik een woonhuis maken.
Hier heb ik boordevol plannen voor liggen.. Voortuintje met gras en een boompje. Stukje straat met stoep enz enz..
Afbeelding

Afbeelding

Gereedschapjes geverfd.
Afbeelding

Trap 3e laag afgelakt. Nu mooi glimmend.
Afbeelding

Afbeelding

Dio weer in elkaar gezet om met de nieuwe update's weer aan te kleden.
Afbeelding

Buitenlucht haha
Afbeelding

Afbeelding

Zolder weer opgebouwd. Uiteindelijke bestemming hiervan weet ik nog steeds niet..
Afbeelding

Gereedschap op de werkbank bevestigt. Ook de bankschroef staat nu eindelijk vast.
Afbeelding

Alle lijmrestjes die nu nog te zien zijn op de foto worden nog weggewerkt hoor.
Afbeelding

Aankleden van de Dio.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als laatste heb ik nog wat posters opgehangen in de ''sleutel hoek''.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de klok :mrgreen:
Afbeelding

En nog een laatste totaal shot.
Afbeelding

Nu lijkt de Dio bijna af maar dat is ie nog lang niet.. Zat plannen en als deze af is zal ik ook al een stukje verder zijn met de rechterruimte naast de garage.
Hoop dat jullie m blijven volgen :thump_up:

Gr :zwaai:
Gebruikersavatar
aficionado
Berichten: 579
Lid geworden op: za 19 okt 2013 08:03
Schaal: 1:18
Locatie: 010

Re: 1:18 mega garage dio p4 eindelijk weer begonnen. kl upda

Bericht door aficionado »

rene86 schreef: :thump_up: Tommekee! Is eenvoudig zelf te maken hoor.. Alleen genoeg tijd er voor nemen en geduld. EN GELD pff :roll:

Tijd, doorzettingsvermogen, geduld maar ook fantasie is het geheim mijn inziens ohja zin erin!! Vooral onderzoeken/opzoeken ging bij mij veel tijd inzitten..

Ik zie zo een voordeur, en weet dan, daar zijn uren in gegaan, meten, zagen, veilen, passen nog een beetje veilen :wink: grondlak, lak, schuren, lijmen, hoe kan ik het beste de lijmklemmen bevestigen.. Oeh wat doe ik tijdens het drogen vd verf ( MEGA IRRITANT!!!) Zit ik ver naast??

Zelfs al zou je de accessoires eruit halen, zie je dat dit dio van een bijzonder hoog niveau is. Schitterend resultaat so far!
Die 1:18 Hotworks brug is :drool:
Heb je ook dingen gebouwd, uren/dagen ingestoken en daarna toch geschrapt? :oops:
Afbeelding
rene86
Berichten: 219
Lid geworden op: za 19 jan 2013 14:02
Schaal: 1:18
Locatie: Zandvoort

Re: 1:18 mega garage dio p4 eindelijk weer begonnen. kl upda

Bericht door rene86 »

Vooral dat ''zin er in'' schort het soms wel eens aan.. Daarom heeft de Dio ook een half jaartje stil gestaan en heb ik me gericht op wat modelprojectjes :)
Ik ben niet zo zeer van het onderzoeken eigenlijk.. Ik kijk altijd op de forums en vervolgens ga ik het gewoon maken :oops:
Maar je zit dicht in de buurt van de processen.. Vooral met de klei wanden was het een heel gedoe haha.

Bedankt voor de complimenten. Voel me gevleid :cool: Zoals al vaker gezegd nog plannen zat.
Dak moet nog gemaakt worden, Verlichting. Deur greepjes. Kettinkje voor de roldeur evenals het ''glas''.
Brug staat nog niet definitief dus moet ook nog eens Vast gezet worden. enz enz

In de tussentijd kan ik mooi gaan spelen met De nieuwe Dio met hobby/project garage en woonhuis met voortuin, straat, stoep, gras, boompje enz :roll:
rene86
Berichten: 219
Lid geworden op: za 19 jan 2013 14:02
Schaal: 1:18
Locatie: Zandvoort

Re: 1:18 mega garage dio p4 eindelijk weer begonnen. kl upda

Bericht door rene86 »

Ik stop met deze diorama.. Ik wil op nieuw beginnen om een nog mooiere maar vooral ook meer kloppende garage na te maken.

Voor de gene die hem erg mooi vinden. De kale diorama gaat de verkoop in. :thump_up:

dus de bodem plaat ( kerlite tegel plaat t.w.v 60 euro ) de kleien baksteen achter en zij wanden, de ''roldeur'', poort deur en zolder met trap zitten daar allemaal bij
Alle accesoires gaan naar mijn volgende garage
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: 1:18 mega garage dio p4 eindelijk weer begonnen. kl upda

Bericht door bobbob »

Jammer, maar ben wel benieuwd hoe de nieuwe gaat worden :thump_up:
Gebruikersavatar
aficionado
Berichten: 579
Lid geworden op: za 19 okt 2013 08:03
Schaal: 1:18
Locatie: 010

Re: 1:18 mega garage dio p4 eindelijk weer begonnen. kl upda

Bericht door aficionado »

rene86 schreef:Ik stop met deze diorama.. Ik wil op nieuw beginnen om een nog mooiere maar vooral ook meer kloppende garage na te maken.

Voor de gene die hem erg mooi vinden. De kale diorama gaat de verkoop in. :thump_up:

dus de bodem plaat ( kerlite tegel plaat t.w.v 60 euro ) de kleien baksteen achter en zij wanden, de ''roldeur'', poort deur en zolder met trap zitten daar allemaal bij
Alle accesoires gaan naar mijn volgende garage
Zonde, maar als je er niet achter sta, dan is afkappen het beste..
Afbeelding
Gebruikersavatar
tommekee
Berichten: 487
Lid geworden op: zo 05 jun 2011 22:00
Schaal: 1:18
Locatie: Tienen (Belgie)

Re: 1:18 mega garage dio p4 eindelijk weer begonnen. kl upda

Bericht door tommekee »

rene86 schreef:Ik stop met deze diorama.. Ik wil op nieuw beginnen om een nog mooiere maar vooral ook meer kloppende garage na te maken.

Voor de gene die hem erg mooi vinden. De kale diorama gaat de verkoop in. :thump_up:

dus de bodem plaat ( kerlite tegel plaat t.w.v 60 euro ) de kleien baksteen achter en zij wanden, de ''roldeur'', poort deur en zolder met trap zitten daar allemaal bij
Alle accesoires gaan naar mijn volgende garage
Ik ga ook aan een nieuwe beginnen :D
Plaats reactie