welke zij van de beste kwaliteit

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Den_Bruyne

welke zij van de beste kwaliteit

Bericht door Den_Bruyne »

Porsche Carrera GT AutoArt of Minichamps?
Lamborghini Countach LP500 AutoArt of Kyosho?
Lamborghini Miura AutoArt of kyosho?
TVR Sagaris Revell of jada toys?

Toegevoegd na 36 minuten:

Den_Bruyne schreef:Porsche Carrera GT AutoArt of Minichamps?
Lamborghini Countach LP500 AutoArt of Kyosho?
Lamborghini Miura AutoArt of kyosho?
TVR Sagaris Revell of jada toys?

echt niemand die me kan helpe of de verschillen in kwaliteit kent?? :cry:

Ik wou dit zo snel mogelijk weten want vrijdag is er een beurs in mijn buurt en dan kan ik deze late opzij zetten :)
Laatst gewijzigd door Den_Bruyne op wo 01 mar 2006 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Porsche

Bericht door Porsche »

De Porsche Gt van Auto ART is de beste van de 2 :angel:
Miura & countach van kyosho
Laatst gewijzigd door Porsche op wo 01 mar 2006 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Den_Bruyne

PORSCHE schreef:De Porsche Gt van Auto ART is de beste van de 2 :angel:

sgoed om weten bedankt.dan vraag ik mij wel af waarom die van minichamps veel duurder is.:)
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

TVR Sagaris van Revell en Jadi is het zelfde model met een ander naampje op de doos !
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Denk dat je je beter wat meer kunt verdiepen over dit onderwerp. Zijn namelijk ook genoeg mensen die de Minichamps GT beter vinden. Gewoon foto's zoeken en vergelijken.

Op onderstaand forum hebben ze namelijk een leuke review gemaakt.
(Je moet je wel eerste even aanmelden trouwens)
http://www.diecastcentral.co.uk/forum/v ... php?t=3041

Ik zal zeggen gebruik dit mooie medium (internet) om zelf eens wat research te doen :mrgreen:
Den_Bruyne

motorhead schreef:TVR Sagaris van Revell en Jadi is het zelfde model met een ander naampje op de doos !

bij mijn wete isser al zeker een kleurverschil daar blijft het dan bij??
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Den_Bruyne schreef:[..]

bij mijn wete isser al zeker een kleurverschil daar blijft het dan bij??

Inderdaad gewoon de beste kleur kiezen :mrgreen:
Den_Bruyne

Ricardo schreef:Denk dat je je beter wat meer kunt verdiepen over dit onderwerp. Zijn namelijk ook genoeg mensen die de Minichamps GT beter vinden. Gewoon foto's zoeken en vergelijken.

Op onderstaand forum hebben ze namelijk een leuke review gemaakt.
(Je moet je wel eerste even aanmelden trouwens)
http://www.diecastcentral.co.uk/forum/v ... php?t=3041

Ik zal zeggen gebruik dit mooie medium (internet) om zelf eens wat research te doen :mrgreen:

ik heb alle foto's al bezien ze maar tog zie ik amper verschil :) bij de carrera gt en bij de miura van kyosho gaan de lampen omhoog bij autoart wetek het niet :)
Bracer

Bericht door Bracer »

Ff een opmerking, je hebt wel erg weinig geduld als je na een dik half uur al een lijst met antwoorden verwacht :doh: Ik zou ook zeggen ga er eens zelf achteraan, de verschillen zijn per fabrikant meestal wel te merken. Nu heb je er wel een paar modellen bij die op het eerste gezicht vrij weinig verschillen.

Idd De Sagaris van Jadi en Revell is hetzelfde alleen is die van Revell bij mijn weten metallic rood en is de rest van Jadi :wink:
De GT van Aa en Minichamps hebben hun eigen kwaliteiten, mijn voorkeur gaat uit naar die van Aa maar dat is voornamelijk omdat ik in het algemeen een voorkeur heb voor Aa.
Van wat ik heb gehoord maakt Kyosho een mooiere Miura en Aa een mooiere Countach maar persoonlijk kan ik daar (vooralsnog) niet over oordelen :doh:
Afbeelding
Den_Bruyne

Bracer schreef:Ff een opmerking, je hebt wel erg weinig geduld als je na een dik half uur al een lijst met antwoorden verwacht :doh: Ik zou ook zeggen ga er eens zelf achteraan, de verschillen zijn per fabrikant meestal wel te merken. Nu heb je er wel een paar modellen bij die op het eerste gezicht vrij weinig verschillen.

Idd De Sagaris van Jadi en Revell is hetzelfde alleen is die van Revell bij mijn weten metallic rood en is de rest van Jadi :wink:
De GT van Aa en Minichamps hebben hun eigen kwaliteiten, mijn voorkeur gaat uit naar die van Aa maar dat is voornamelijk omdat ik in het algemeen een voorkeur heb voor Aa.
Van wat ik heb gehoord maakt Kyosho een mooiere Miura en Aa een mooiere Countach maar persoonlijk kan ik daar (vooralsnog) niet over oordelen :doh:

ik heb alle foto's vergeleken maar hier zijn mss die de beide versies hebben daarmee dat ik dit hier heb gepost
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Nu ben ik ook niet de netste typer op dit forum, maar zou je wel zo correct mogelijk Nederlands willen gebruiken? Tog, mss zijn kreten die niet lekker weglezen :thump_up:
Den_Bruyne

rsh_scuderia schreef:Nu ben ik ook niet de netste typer op dit forum, maar zou je wel zo correct mogelijk Nederlands willen gebruiken? Tog, mss zijn kreten die niet lekker weglezen :thump_up:

ikal er op letten maar meestal zit ik op deze forum in combinatie met msn daarmee het dialect
DTM

Bericht door DTM »

Misschien moet je eens een kijkje nemen bij een modelautowinkel. Daar kun je ze waarschijnlijk in het echt met elkaar vergelijken en wellicht dat de verkoper je de verschillen kan laten zien.
autofreakie
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

DTM schreef:Misschien moet je eens een kijkje nemen bij een modelautowinkel. Daar kun je ze waarschijnlijk in het echt met elkaar vergelijken en wellicht dat de verkoper je de verschillen kan laten zien.

:eh: Vraag dat maar niet in de TAM in grimbergen als je dat daar aan de baas vraagt komt ie af met zo een dikke sigaar in zijne bek ... enja da stinkt dus erg eh :doh: , maar voor de rest rijdt hij wel in dikke BMW 7
Renault, Drive The Change !
Porsche

Bericht door Porsche »

autofreakie schreef:[..]

:eh: Vraag dat maar niet in de TAM in grimbergen als je dat daar aan de baas vraagt komt ie af met zo een dikke sigaar in zijne bek ... enja da stinkt dus erg eh :doh: , maar voor de rest rijdt hij wel in dikke BMW 7

:shock: H' umm lekker ruik dat graag :angel: Waar ligt die winkel :?:
Allen daarheen :wink:
Gesloten