verzameling van BMW M3 GTR (grote update 26-12)
- BMW M3 GTR
- Donkervoort
- BMW M3 GTR
- BMW M3 GTR
- BMW M3 GTR
Hier de langbeloofde foto's. Helaas kan ik geen preview laten zien, omdat ik het in mijnalbum heb gestopt, maar het is het bekijken waard!!!
De volgende auto's heb ik aangeschaft (niet in 1 keer hoor):
- BMW M3 GTR 1:18 grijs, kleine spoiler. Deze auto heeft prachtige details, ook het interieur is prachtig!
- BMW M3 GTR lemans, met amerikaanse vlag 1:43. Wilde ik al heel graag hebben, en gevonden.
- Een Renault Megane Trophy 1:43, in speciale box.
Geen bmw dit keer, mooi modelletje.
- BMW M3 GTR nurburgring 1:18 autoart, sealed body.
Dit model is prachtig uitgewerkt, kijk maar naar de foto's!!
Ook heb ik nog 2 nieuwe vitrines gekocht waar een deel van mijn 1:43 collectie in staat!
Link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QJHMLV3Y
Helaas zijn weer niet alle foto's scherp...
De volgende auto's heb ik aangeschaft (niet in 1 keer hoor):
- BMW M3 GTR 1:18 grijs, kleine spoiler. Deze auto heeft prachtige details, ook het interieur is prachtig!
- BMW M3 GTR lemans, met amerikaanse vlag 1:43. Wilde ik al heel graag hebben, en gevonden.
- Een Renault Megane Trophy 1:43, in speciale box.
Geen bmw dit keer, mooi modelletje.
- BMW M3 GTR nurburgring 1:18 autoart, sealed body.
Dit model is prachtig uitgewerkt, kijk maar naar de foto's!!
Ook heb ik nog 2 nieuwe vitrines gekocht waar een deel van mijn 1:43 collectie in staat!
Link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QJHMLV3Y
Helaas zijn weer niet alle foto's scherp...
BMW M-POWER!!!
- BMW M3 GTR
Ik spaar ook alle Spykers die er in model uitkomen. Ik heb ze dan ook tot nu toe allemaal. Hier heb ik een paar foto's van gemaakt, samen met een aantal Spykerfolders!
Hier een link met de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=D7XVN3SL
Hebben jullie misschien nog tips om de modellen beter te fotograferen?
Hier een link met de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=D7XVN3SL
Hebben jullie misschien nog tips om de modellen beter te fotograferen?
BMW M-POWER!!!
- hanzjepanzje
Leuke aanwinsten en met al dat Spyker materiaal kun je leuke foto's maken idd
Wat betreft de foto's, standaardtip, koop een klein statiefje dat je onder je camera kunt schroeven zodat je de camera niet meer in je (altijd iets trillende) hand hoeft te houden en haarscherpe foto's kunt maken. Verder krijg je het mooiste resultaat bij helder daglicht en als je de camera op de zgn macrostand zet (meestal aangegeven met een bloemvormig icoontje). Hopelijk heb je er wat aan

Wat betreft de foto's, standaardtip, koop een klein statiefje dat je onder je camera kunt schroeven zodat je de camera niet meer in je (altijd iets trillende) hand hoeft te houden en haarscherpe foto's kunt maken. Verder krijg je het mooiste resultaat bij helder daglicht en als je de camera op de zgn macrostand zet (meestal aangegeven met een bloemvormig icoontje). Hopelijk heb je er wat aan

- Donkervoort
Dit vind ik echt geweldig mooi! Hier droom ik van..
Heb zelf alleen de #85 van Le Mans 2003, maar als ik geen student zou zijn (lees: meer geld over zou hebben) zouden deze modellen er zeker komen!!
Echt een waanzinnig mooi setje!!
Tips voor foto's: ga eens naar buiten! Een Spyker kan je buiten mooi fotograveren, met een niet al te drukke achtergrond.
Heb zelf alleen de #85 van Le Mans 2003, maar als ik geen student zou zijn (lees: meer geld over zou hebben) zouden deze modellen er zeker komen!!
Echt een waanzinnig mooi setje!!

Tips voor foto's: ga eens naar buiten! Een Spyker kan je buiten mooi fotograveren, met een niet al te drukke achtergrond.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18