F1 2006
- Jolly Club
-
rsh_scuderia
- Moderator
- Schaal: 1:18
Laat Ide maar is 3e worden kijken hoe z'n persconferentie gaat zonder tolk 
Mijn modellen: http://www/picturetrail.com/f1modellen
Ik ben dus niet de enige die me als vanouds weer heeft zitten ergeren aan Mol. Volgens mij heb ik een fetish te pakken, want voor de race al hoop ik dat ie een paar keer flink op z'n gezicht gaat zodat ik hem weer luidkeels kan vervloeken
.
Over coole piet met z'n sms spelletjes is mijn mening bij een aantal van jullie wel bekend
. Coronel...............ach Coronel, hem neem ik al niet meer serieus sinds z'n opmerkingen over DC een paar jaar geleden. Hij boort iemand de grond in waar ie de veters nog niet eens van mag vastmaken
.
.
Over coole piet met z'n sms spelletjes is mijn mening bij een aantal van jullie wel bekend
.
-
rsh_scuderia
- Moderator
Ik ben het helemaal met je eens.
mijn vriendin vroeg wie die man was. Ik antwoorde kort en resoluut; een Kia-uithangbord. In het geheel niet gespeend van enige kennis of inzicht. Hij mag dan wel hard gaan in een auto, dat weerhoud hem er niet van om bijna net zo oeverloos informatie te geven als Ollie Moll.
Die belspelletjes zijn wel erg overdreven, of plaats er anders een leuke chick in. Maakt het nog een beeeetje aanlokkelijk....
Nieuw topicje geopend! 
mijn vriendin vroeg wie die man was. Ik antwoorde kort en resoluut; een Kia-uithangbord. In het geheel niet gespeend van enige kennis of inzicht. Hij mag dan wel hard gaan in een auto, dat weerhoud hem er niet van om bijna net zo oeverloos informatie te geven als Ollie Moll.
Die belspelletjes zijn wel erg overdreven, of plaats er anders een leuke chick in. Maakt het nog een beeeetje aanlokkelijk....
Heel die belspelletjes afkappen. kansloze gedoe en dan zijn er gewoon mensen die meedoen omdat ze denken dat ze winnen.....Zelfs mensen die niets van F1 weten maar wel weten hoe google werkt kunnen nog winnen. Gaat natuurlijk nergens over.
Hoor ook vaker kritiek over Mol. Maar vraag me af, wie wil je er dan hebben?? Toch niet die ADHD Kalff he, daar wordt je moe van, ben altijd blij dat die sprintrace maar een half uur duurt en die mainrace ene uur want word helemaal gestoord van zijn geratel.
Laat Mol en Plooij maar lekker op hun plek ze lopen al zo lang mee in t wereldje dat ze genoeg ervaring hebben en sommige deuren makkelijker voor hun open gaan dan dat er 2 nieuwelingen zouden komen
Hoor ook vaker kritiek over Mol. Maar vraag me af, wie wil je er dan hebben?? Toch niet die ADHD Kalff he, daar wordt je moe van, ben altijd blij dat die sprintrace maar een half uur duurt en die mainrace ene uur want word helemaal gestoord van zijn geratel.
Laat Mol en Plooij maar lekker op hun plek ze lopen al zo lang mee in t wereldje dat ze genoeg ervaring hebben en sommige deuren makkelijker voor hun open gaan dan dat er 2 nieuwelingen zouden komen
Mijn modellen: http://www/picturetrail.com/f1modellen
- 1:18 24/7
Opzich vind ik Fuji film geen slecht circuit, maar ik hoop niet dat Suzuka nu gaat verdwijnen... 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
-
rsh_scuderia
- Moderator
JoostV6 schreef:[..]
Nee, da's een ander circuit (Aïda, circuit) Laatste GP in '94
Inderdaad (niet laatste keer in '95? heb 't circuit namelijk in een F1 spel uit het seizoen '95, maar daar gaat 't niet om
.
boerke04 schreef:[..]
Inderdaad (niet laatste keer in '95? .
Klopt, ik heb het effe nagekeken. Was altijd een mooi circuit
Van mij mogen ze daar ook weer terugkomen
(Even een weetje: In '95 reden ze op 22 oktober op het Tanaka circuit te Aïda en op Suzuka een weekje later

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
-
rsh_scuderia
- Moderator