Bracers 1:18 verzameling [Overzichtsfoto's kasten]
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooie verzameling en stijlvol gepresenteerd. Complimenten 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en

- ///M Power
Danku, danku
Die Ferrari is een mythos van Revell, geen bestaand model maar op internet zag ie er strak uit,in het echt viel ie me een beetje tegen moet ik zeggen
Dat zijn 2 Cadillac Escalades van Jada toys (geen terreinwagens) en idd je komt er niet mee over een drempel
De murciélago is ook een van mijn favorieten, de gallardo zou ik ook heel graag hebben, in oranje, luxe editie van AA met doorzichtige enginecover (voor n zacht prijsje natuurlijk
Mooi neergezet zo die wagens, vooral dat Dodge logo ziet er strak uit met die auto's erbij Wat is de meest linkse Ferrari voor een? Ik herken hem nergens van
Die Ferrari is een mythos van Revell, geen bestaand model maar op internet zag ie er strak uit,in het echt viel ie me een beetje tegen moet ik zeggen
Mooie collectie Bracer, ik vind die blauwe en rode terreinachtige wagen wel stoer (weet bij god niet wat voor wagen het is ) maar hoe moet je daar ooit mee over een drempel komen
Dat zijn 2 Cadillac Escalades van Jada toys (geen terreinwagens) en idd je komt er niet mee over een drempel

Mooie collectie die je hebt...Ik vind de Lamborghini Murciélago die je hebt in het zwart heel mooi... Ga zo door met sparen... Is misschien de Gallardo van Autoart ook niks voor je
Verders is het wel een mooie collectie.
De murciélago is ook een van mijn favorieten, de gallardo zou ik ook heel graag hebben, in oranje, luxe editie van AA met doorzichtige enginecover (voor n zacht prijsje natuurlijk

Bart schreef:Ik hoorde al veel positieve reacties op het model.
Ze hadden gelijk

Stond op de doos dat Maisto de exlusive manufacturer was, zijn er nog anderen dan?
iig, ik wil ze niet allemaal posten, dat maakt het nogal vol, maar toch...nog een paar van mijn modellen
De Bond modellen
De krachtpatsers

De tuners
En de pickups
En ow ja, voor k t vergeet, vanmiddag rijbewijs gehaald, dus hoed je maar op de weg

MOD-EDIT: Bracer gefeliciteerd met je rijbewijs ... maar alle reacties hierop haal ik eruit. Model1op43