Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag binnengekregen, een model wat nog ontbrak in mijn Ferrari f1 collectie: de F300 uit 1998 van Schumacher! Ben er blij mee
Overigens heb ik zojuist een vitrinekast opgehaald en kunnen mijn mooie modellen dus eindelijk het plekje krijgen dat ze verdienen... probleem alleen is dat ik op mijn huidige kamer er geen ruimte voor heb en dat het hele plannetje dus moet wachten tot ik, of m'n ouders en ik verhuisd zijn...
Nee sorry heb hem via via overgenomen. Het is eigenlijk een heel simpel ding. 1.80 hoog, ong. 60 breed en ong. 33 diep. Zit me nu te bedenken hoe ik zoveel mogelijk modellen erin kan zetten door op een mooie manier met diepte te werken. Als iemand ideeen heeft hoor ik dat graag. De plexiglazen verhogingen vind ik niet echt een optie trouwens...
Laatst gewijzigd door hanzjepanzje op do 16 mar 2006 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop het maar dat kan nog wel even duren. Mijn ouders hebben het huis te koop staan en later dit jaar ga ik mijn eigen plek zoeken. Er is momenteel nog geen plek voor mijn kast in mijn huidige kamer dus is het afwachten hoe de verkoop gaat. Tot die tijd ga ik door met het uitbreiden van de inhoud
Ziehier de uiterst fantastische 250 GT SWB van CMC:
De meer dan gave 312B Regazzoni van Exoto
De 312T Lauda van Exoto is nu ook van mij, van mijn vriendin gekregen voor mijn verjaardag ":D:D:D
Ook nog binnengekomen, deze F310B Schumacher
Al met al de gaafste update die ik ooit heb gehad! De 250 SWB is echt fantastisch en ik ben het volledig eens met het oordeel van Richard (rsh_scuderia). Een nieuw niveau in auto miniaturen als je het mij vraagt.
De 312B is ook echt super, super veel detail en lekkere dikke banden. Eigenlijk alles wat we gewend zijn van Exoto.
De 312T van Lauda heb ik al eerder gepost, vandaar ook een lage aantal foto's. Blijft een super aanwints voor mijn collectie.
De F310B maakt mijn formule 1 collectie van 1994-2004 bijna compleet. Alleen de f310/2 sharknose mist nog... Mooi model maar niet te vergelijken met de voorgaande.