Ik heb naast de 1:18 en 1:43 modellen ook een aardige verzameling 1:87 modellen van het merk Herpa. Ik probeer zoveel mogelijk "als nieuw met het originele doosje" te krijgen ... het valt me echter op dat de oudere modellen vrijel nooit met doosje worden aangeboden. Nu vraag ik mij af of de oudere Herpa's überhaupt wel met doosje zijn geleverd of dat ze gewoon los in de winkel verkocht werden?
Het gaat dan om de eerste serie Herpa modellen ...
Oude Herpa (1:87) geleverd met doosje?
Die eerste serie is toch met een cirkel in een vierkant?
Volgens mij zijn die wel met doosje geleverd... ik denk alleen dat de meeste die niet bewaard hebben...
Vind zelf de Opel modellen uitgegeven door De Kleine wel mooi...
Weliswaar gewone Herpa modellen... maar in een mooie plexi-vitrine.
Misschien dat jij 't weet: Bestaat er een lijst van de modellen uitgegeven door De Kleine???
Volgens mij zijn die wel met doosje geleverd... ik denk alleen dat de meeste die niet bewaard hebben...
Vind zelf de Opel modellen uitgegeven door De Kleine wel mooi...
Weliswaar gewone Herpa modellen... maar in een mooie plexi-vitrine.
Misschien dat jij 't weet: Bestaat er een lijst van de modellen uitgegeven door De Kleine???
Tjaard schreef:Bedankt! Ik moet dus gewoon een paar van de doosjes zien te vinden ...
Modellen van De Kleine ken ik verder niet ... ik verzamel dan ook alleen de BMW's van Herpa ...
Wat ik eerder begrepen heb van Motorhead is De Kleine importeur van Herpa. En die hebben dus Herpa modellen uitgebracht in een eigen verpakking... ik neem aan ook BMW... Opel iig wel

Tjaard schreef:Daar zal ik dan eens op letten of proberen wat informatie over te vinden ... is dat aan een model te zien dan? mijn vader heeft nog een vitrine vol met oude Herpa's staan, van vrijwel alle merken ...
Is verder aan het model niet af te zien... heb er hier 2... zitten beide in een pvc-vitrine... en 1tje zit in een doosje van De Kleine.