Wat zijn de voordelen van ....:vriend van het forum:....???
Voor mij maken de financiele extra die er misschien in de toekomst uitkomen helemaal niks uit. Ik vind het gewoon leuk om nog meer bij het modelautoforum betrokken te zijn. Heb een beetje met opzet deze topic geopend om nieuwe leden een idee te geven van wat er allemaal in de toekomst mogelijk is. Daarom heb ik deze topic geopend. Maar ik ben vast besloten om lid te worden. Hopelijk worden nog veel andere leden vriend van het forum om dit forum te steunen en nog lang door te laten gaan.

- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
2cv schreef:Nouja, dan zijn niet alle meningen hierover gelijk, maargoed, dat mag
Dat geeft ook niet. Zolang iedereen op een normale manier met elkaar omgaat kan het geen kwaad of af en toe een wat heftigere discussie te voeren.
Uiteraard moet iedereen voor zichzelf weten of hij wel of niet lid wordt en welke reden.
Oprichter van modelautoforum.nl
Muiter schreef:2cv schreef:Nouja, dan zijn niet alle meningen hierover gelijk, maargoed, dat mag
Dat geeft ook niet. Zolang iedereen op een normale manier met elkaar omgaat kan het geen kwaad of af en toe een wat heftigere discussie te voeren.
Uiteraard moet iedereen voor zichzelf weten of hij wel of niet lid wordt en welke reden.
Mooi, krijg ik daar ook geen gedonder mee

Maar ik heb -in plaats van financiele steun- nog een tip: http://www.freefilebox.com. Ik weet dat het offtopic is, maar ik vindt het overdreven om er een apart topic over te openen en het is een vorm van steun aan het forum. Overigens, die site is niet van mij, dus het is (in mijn ogen) geen spam.