Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb toch maar de grote gok gewaagd en de velgen er af gehaald ( wat heel gemakkelijk ging ) om er andere onder te zetten. De velgen zitten alleen even op hun plaats om te kijken hoe het er uitziet, want er komen namelijk echte aluminium bbs y-spoke velgen onder. Ik wil er alleen nog zo'n dikke japanse demper op maken en misschien een mooie carbon motorkap ( als ik echt mooie carbon decals zie ).
Laatst gewijzigd door yordy op do 07 dec 2006 12:57, 14 keer totaal gewijzigd.
Ik ben nu bezig met een uitlaat in de stijl van de nismo z-tune. De uitlaat gauw gespoten om te kijken hoe het staat, dus alles word nog opnieuw geschuurd en gespoten.
Ik heb toch besloten om de auto helemaal te strippen en hem een andere kleur te geven, andere velgen, carbon motorkap + carbon kofferbak en een andere spoiler.
De bedoeling is dat hij er ong. zo uit gaat zien in de DO-LUCK uitvoering met deze spoiler en voorspatbord ( als het lukt ) + een body-kit, de wielen komen van een 1/24 jada toys en die zijn even groot als de originele velgen. De kleur wordt gun metal grey, staat wel mooi bij die kleur wielen en de carbon motorkap
Ik ben vandaag bezig geweest met de sideskirt aan de rechterkant, het ziet er nu nog clean en glad uit, maar het is de bedoeling dat het er straks wat meer gestyled uitziet ( Rechtsvoor moet er nog een klein stukje bij, lijnt niet helemaal met de rest ).