In welke auto rijden we zelf
- Donkervoort
- Carfanatic
- Contacteer:
Opel-DTM schreef:Zag er laatst nog 1 in Apeldoorn... kleur was zilvergrijs...
Maar de Mini voel behoorlijk op door de Alpina velgen die er onder zaten.
Ik weet niet hoeveel inch ze waren... maar denk toch wel minimaal 17"
Misschien een idee voor... zal top staan bij blauw
hij voel op? je hebt die mini ff gevoeld ofzo? dubieus hoor

- hanzjepanzje
@ ricardo, die lampjes waar jij over spreek staan alleen op een rode mini cooper s heel erg mooi en dan moet er natuurlijk ook nog een aero pakket erop zitten. En ik wil mijn mini zo standaard mogelijk houden.
@ schumi, ons mam rijdt niet vaak meer door omstandigheden dus vandaar het mijn wagentje is geworden. Maar ik breng haar graag weg
@ Bart, ik hoop dat het droog is de 23 ste zodat je kan komen kijken op zandvoort en natuurlijk een paar mooie plaatjes kan schieten!
@ hanzjepanzje, heeft jou 205 ook 163 pk en multifunctioneel stuurwiel
De mini valt idd op door zijn kleur en vooral door zijn sound. Er zit een mooie diepe grom in de motor en uitlaat. En van binnen hoor je de compressor lekker fluiten
@ schumi, ons mam rijdt niet vaak meer door omstandigheden dus vandaar het mijn wagentje is geworden. Maar ik breng haar graag weg

@ Bart, ik hoop dat het droog is de 23 ste zodat je kan komen kijken op zandvoort en natuurlijk een paar mooie plaatjes kan schieten!

@ hanzjepanzje, heeft jou 205 ook 163 pk en multifunctioneel stuurwiel

De mini valt idd op door zijn kleur en vooral door zijn sound. Er zit een mooie diepe grom in de motor en uitlaat. En van binnen hoor je de compressor lekker fluiten

- hanzjepanzje
- Donkervoort
Geweldig zeg!!!
Ik heb pas geleden een Mini in the Spotlight topic aangemaakt, als je nog andere leuke foto's hebt kun je ze daar ook kwijt.
Doen! Ik heb op het dasboard van mijn Mini ook twee modelletjes staan, maar die zijn helaas niet 100% identiek aan de 1:1..
Ik heb pas geleden een Mini in the Spotlight topic aangemaakt, als je nog andere leuke foto's hebt kun je ze daar ook kwijt.
Speel zelf met het idee om nog een mini electric blue te zoeken en te kopen en deze vast in de wagen te monteren op de hoedenplank
Doen! Ik heb op het dasboard van mijn Mini ook twee modelletjes staan, maar die zijn helaas niet 100% identiek aan de 1:1..
Met gemengde gevoelens hebben we sinds vanochtend onze 318 i Bauer verkocht. Aan de ene kant bedroefd om deze mooie en aparte auto van de hand te doen, aan de andere kant blij dat een andere eigenaar er hopelijk iets van gaat maken (er zat namelijk werk aan, maar de tijd ontbrak bij ons. Nog even een plaatje:
Toen bleef de Impreza alleen nog over, maar goed, dat is geen auto om kilometers mee te maken. Wij zijn dus op zoek gegaan naar een echte kilometervreter en de keuze is gevallen op een VW Bora TDI. Uit het bouwjaar 2000, dus kilometers maken, daar is hij perfect voor. Niet echt mijn auto (geen VAG liefhebber), maar hij is gewoon degelijk:
Gerwin

Toen bleef de Impreza alleen nog over, maar goed, dat is geen auto om kilometers mee te maken. Wij zijn dus op zoek gegaan naar een echte kilometervreter en de keuze is gevallen op een VW Bora TDI. Uit het bouwjaar 2000, dus kilometers maken, daar is hij perfect voor. Niet echt mijn auto (geen VAG liefhebber), maar hij is gewoon degelijk:

Gerwin

Ook ik heb mijn auto verkocht. De Golf VR6 met pijn in het hart weggedaan aan een andere liefhebber.
Ik heb hem 4 jaar gehad maar nu wordt het eens tijd voor wat anders
De volgende auto's komen in aanmerking:
-Seat Leon/Toledo
-VW Golf IV
-VW Bora
Binnenkort waarschijnlijk dus foto's van mijn nieuwe bolide
Ik zal het wel gaan missen die 190 pk's maar ik koop er wel wat moois voor terug (en zuiniger
)
Achja ik heb altijd de foto's nog

Ik heb hem 4 jaar gehad maar nu wordt het eens tijd voor wat anders

De volgende auto's komen in aanmerking:
-Seat Leon/Toledo
-VW Golf IV
-VW Bora
Binnenkort waarschijnlijk dus foto's van mijn nieuwe bolide

Ik zal het wel gaan missen die 190 pk's maar ik koop er wel wat moois voor terug (en zuiniger

Achja ik heb altijd de foto's nog

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Donkervoort schreef:Donkervoort's Mini Cooper meets TVR Freaks TVR Griffith 500
img371.imageshack.us/img371/4493/hpim1046a1so.jpg
img466.imageshack.us/img466/6043/hpim1047a1is.jpg
img223.imageshack.us/img223/3050/hpim1048a4pu.jpg
img210.imageshack.us/img210/4447/hpim10502yc.jpg
img217.imageshack.us/img217/7826/hpim1053a7an.jpg
Nou, wat jij kan kan ik ook!

Gisteren was het "Paasrally" bij auto Baas (Chrysler-Jeep dealer). Evenement waar iedereen wel aan mee kon doen en dan hadden ze ook nog "The dutch Pt Cruiser club CRUISIN" uitgenodigd..

Was een leuk evenement met echt een paar prachtige bakken..
Pt Cruiser(van mn pa dan

Wat is dat ding mooi zeg, dat geluid vooral..Brrrr!

Chevrolet Corvette Stingray

AC Cobra

Ferrari Testarossa

En nog veel meer