Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Meestal wacht ik met een up-date tot ik het model binnen heb, maar dit is weer een aanwinst waar ik super blij mee ben. Afgelopen nacht stuitte ik op Ebay op een Conrad 1/43 model van de beroemde Mercedes M-036 rentransporter uit 1954. De veiling had nog een paar uur te gaan. Vanuitgaande dat de kans klein was dat ik het model zou winnen, heb ik een bedrag ik getikt wat ik max. wilde geven. Tot mijn stomme verbazing bleek vanmiddag dat ik met $ 15,00 de hoogste bieder was. Zoals gezegd is het model van Conrad en niet van CMC. Dit zal wellicht de prijs lekker laag heeft gehouden. De Mercedes M-036 stond hoog op mijn verlanglijst allertijden en ik ben dan ook zeer verguld met de winst van dit model. Zodra het model binnen is volgen eigen foto's.
Laatst gewijzigd door jonnoT op za 15 apr 2006 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.