Autofreakie's collectie staat te koop!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
autofreakie
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:mrgreen: Ja ondanks mijn koopverbod als straf voor men raport koop ik toch maar door eh. :P Ik kan het gewoon niet laten ! En mijn kleine hartje is helemaal verovert door deze R12 Gordini , misschien geen top kwaliteit als bij Kyosho of Aa maar toch een leuk model voor die prijs. Solido maakt de laatste tijd veel oude Renault's want ik zag daar nog een R8 Gordini staan en een R8 Gordini Rally ! :mrgreen: Gaan met die banaan Solido. Zo momenteel wacht ik nog op men R5 Alpine die hopelijk niet te lang op zich laat wachten want ik wil hem zo graag hebben. En voor de rest allemaal bedankt voor de comments ! :wink:
Renault, Drive The Change !
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

Ook is er een oer 5je uitgebracht in 1:18 door solido..
(moest je het nog niet weten.. :roll: )

Afbeelding

Afbeelding

Droes
Afbeelding Afbeelding
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

dat is een leuk modelletje :D ! Heb je er nog wat meer foto's van? Dit renaultje stamt uit het tijdperk wat ik verzamel :mrgreen: M'n tante had er ook zo een in het blauw
tom

Bericht door tom »

Die vijf is echt super. Als-ie in het knaloranje komt, ga ik er zeker een aanschaffen.
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

Hij komt ook in het knaloranje :wink: door solido in schaal 1:18..

heb nog 1 foto:
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
autofreakie
Contacteer:

:wink: Bedankt Droes , wist nog neit dat deze bestond ! Hij komt hier zeker en vast hoor maar dan wel in het oranje !
autofreakie
Contacteer:

:mrgreen: Vrijdag heb ik 3 nieuwe 1:43 Solido modellen. Het gaat om de Kangoo , Fuego & R25. Heb deze van een vriend gratis gekregen omdat ik voor hem een paar modellen moest gaan afhalen. :mrgreen: Damn , dit moet ik meer doen. :mrgreen:
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Ah! De Fuego! :P Die is leuk, ben superbenieuwd naar de foto's :thump_up:

Toegevoegd na 4 minuten:
autofreakie schreef::mrgreen: Vrijdag heb ik 3 nieuwe 1:43 Solido modellen. Het gaat om de Kangoo , Fuego & R25. Heb deze van een vriend gratis gekregen omdat ik voor hem een paar modellen moest gaan afhalen. :mrgreen: Damn , dit moet ik meer doen. :mrgreen:
Ik heb afgelopen verjaardag (8 juni 2005) van een kennis een stuk of 8 modellen gekregen (1:18 bburago) :mrgreen: . Zouden ze ook vaker moeten doen :angel:
autofreakie
Contacteer:

:P Ja idd Volvofiel dit zouden ze meer moeten doen. :mrgreen: Maarja ik mag niet klagen van men kameraden. Vrijdag dus normaal foto's want er zit dus nieuwe voeding in de pc :wink:
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Autofreakie, deze link is misschien iets voor jou:

http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... nl%26lr%3D

Gaat over de R12 Gordini :wink:
autofreakie
Contacteer:

:mrgreen: Hij is er dan eindelijk !! Mijn Renault 5 Alpine ! Na ruzie met de Nederlandse verkoper die zei dat ik niet had bteaalt is het toch in orde gekomen en staat hij hier te pronken !! Norev heeft echt een prachtig model gemaakt !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
manowar

Bericht door manowar »

Het is inderdaad een héél mooi model. Ik kan het weten.

gefeliciteerd met je aanwinst :D
autofreakie
Contacteer:

Voor vaderdag heb ik voor men papa een leuk kadootje gekocht op ebay. Een speciale full resine versie in 1:43 van de Renault Laguna Grandtour (zijn 1:1 wagen). Ik heb geen blauwe verse maar een grijze. Heb hem op de kop kunnen tikken op ebay voor 25,5 euro exclusief verzending. Best een koopje als je weet dat het model gelimiteerd is op 500 stuks. Ik hoop dat hij dit hebbeding leuk vindt. :wink:
Afbeelding
Ik heb trouwens een grijze gepakt omdat die kleur beter past bij zijn 1:1 want hij heeft trouwens een zilveren.
autofreakie
Contacteer:

Hey beste mensen een gelukkig kerstfeest en een fijn nieuw jaar toegewenst. Ik ben terug op het forum na een kleine afwezigheid. Ik ben noiet gestopt met modellen kopen maar deed het gewoon wat rustiger aan ,en deed wat meer mijn best voor school. Nu zullen jullie mij weer wat meer op het forum zien. Nu dit wil niet zeggen dat ik terug vollen bak modellen ga kopen , nee ik blijf het rustiger aan doen want geld is rap op. Straks post ik trouwens nog een update ik kan je dit al verklappen :
Porsche , Renault & ......... Mini
Straks na de middag ofzo meer !!
Vele groetjes !!
Porsche

Bericht door Porsche »

Welkom terug :angel:
Ooo heb jij dat probleem ook dat je geld rap op is :doh: kheb dat zelfde probleem :oops:
Plaats reactie