Die mensen hadden die porsche iets van 5 keer toevallig in een doos maar denk toch dat ie gewoon verkocht gaat worden, niet echt als bijzonder model..Donkervoort schreef:Leuke modellen! Porsche ziet er goed uit, en volgens mij zijn er daar niet zo gek veel van gemaakt. Kan nog wel eens exclusief worden![]()
Natuurlijk scoor je bij mij ook weer punten met de Mini Van! Heerlijk!![]()
En die Minichamps F1..voor die prijs zou ik het ook wel weten!
Remi's Le Mans en 1:72 verzameling ['Vette + Pescarolo!]
Je hebt er weer een hoop mooie modellen bij 
 Vooral de Porsche en de Mini vind ik er mooi en leuk 
 En die Albers poster is ook heel mooi! Vooral omdat je neef zo aardig is om er ook een voor mij halen 

Hongwell's / Schuco's 1/43: 50!!!
Nieuwste aanwinst(en): Maserati 450 S GP Cuba 1958 en Maserati 151 LM

Nieuwste aanwinst(en): Maserati 450 S GP Cuba 1958 en Maserati 151 LM

Dan eindelijk weer een (kleine) update
Woensdag jarig geweest en deze 2 1:87 modellen gehad voor op mijn diorama, verder zou ik nog 1:72 modellen mogen bestellen maar die mensen hebben de 2006 modellen nog niet dus dat hou ik tegoed, dus binnenkort meer

Schuco 1:87 Mercedes-Benz CLK DTM - Schneider

Net niet helemaal het wit maar toch wel een leuke

Hier ff al mn 1:87 DTM's

Binnenkort: Een lading 1:72's en Ixo Aston Martin DBR9 Le Mans 2005 #59

Woensdag jarig geweest en deze 2 1:87 modellen gehad voor op mijn diorama, verder zou ik nog 1:72 modellen mogen bestellen maar die mensen hebben de 2006 modellen nog niet dus dat hou ik tegoed, dus binnenkort meer
Schuco 1:87 Mercedes-Benz CLK DTM - Schneider

Net niet helemaal het wit maar toch wel een leuke

Hier ff al mn 1:87 DTM's

Binnenkort: Een lading 1:72's en Ixo Aston Martin DBR9 Le Mans 2005 #59
- Donkervoort

volkomen mee eensWouter schreef:voor de schaal zien deze auto's er super goed uit
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Update 12-06-06
Jaaaaaaa, daar is hij dan eindelijk, als laatste van het forum zowat maar dat kan mij niks schelen

Hier dan van het weekend eindelijk mijn 1e 1:43 mogen verwelkomen en gelijk een hele mooie, een Aston Martin DBR9 #59 Le Mans 2005. Gekocht met "hulp" van Robbert-Jan(Donkervoort) met daarvoor nog heel veel dank!!

Zit natuurlijk in de al zo bekende prachtige kartonnen box maar binnenkort zal hier een dioramatje gemaakt voor worden

Maar eens een beetje foto's genomen..:

Binnenkort: Nog steeds de 1:72's waar ik op zit te wachten tot ze binnen zijn bij die winkel

Jaaaaaaa, daar is hij dan eindelijk, als laatste van het forum zowat maar dat kan mij niks schelen
Hier dan van het weekend eindelijk mijn 1e 1:43 mogen verwelkomen en gelijk een hele mooie, een Aston Martin DBR9 #59 Le Mans 2005. Gekocht met "hulp" van Robbert-Jan(Donkervoort) met daarvoor nog heel veel dank!!
Zit natuurlijk in de al zo bekende prachtige kartonnen box maar binnenkort zal hier een dioramatje gemaakt voor worden
Maar eens een beetje foto's genomen..:

Binnenkort: Nog steeds de 1:72's waar ik op zit te wachten tot ze binnen zijn bij die winkel