kan al niet wachten om er aan te beginnen ( na mijn F40 LM dan )

foto´s volgen later

) 355 challenge 1997 Naoya Yatagai J
 ) 355 challenge 1997 Naoya Yatagai J 
 maar dan kan je zien hoe het model eruit ziet
  maar dan kan je zien hoe het model eruit ziet 

De Ferrari 250GT SWB van CMC , wat is die knap
  De Ferrari 250GT SWB van CMC , wat is die knap   moet zeggen dat die veel mooier is afgewerkt dan mijn enzo van BBR ( en nog goedkoper ook ) kan al niet wachten tot ze de volgende gaan uitbrengen want is toch al een van mijn pronkstukken van mijn verzameling
  moet zeggen dat die veel mooier is afgewerkt dan mijn enzo van BBR ( en nog goedkoper ook ) kan al niet wachten tot ze de volgende gaan uitbrengen want is toch al een van mijn pronkstukken van mijn verzameling 
 kunnen kopen , was er al lang naar op zoek ( nog maar 2 keer tegengekomen in de witte uitvoering , ikzelf heb de rode op de kop kunnen tikken nu nog afwachten wanneer hij gaat aankomen )
  kunnen kopen , was er al lang naar op zoek ( nog maar 2 keer tegengekomen in de witte uitvoering , ikzelf heb de rode op de kop kunnen tikken nu nog afwachten wanneer hij gaat aankomen )  kunnen kopen , was er al lang naar op zoek ( nog maar 2 keer tegengekomen in de witte uitvoering , ikzelf heb de rode op de kop kunnen tikken nu nog afwachten wanneer hij gaat aankomen )
  kunnen kopen , was er al lang naar op zoek ( nog maar 2 keer tegengekomen in de witte uitvoering , ikzelf heb de rode op de kop kunnen tikken nu nog afwachten wanneer hij gaat aankomen )