Exoto Enzo nu dan toch werkelijk?

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Exoto Enzo nu dan toch werkelijk?

Bericht door hanzjepanzje »

Op de website van Exoto staat de Enzo als "NEW" aangegeven. Betekent dit dat het model er dan toch echt aan zit te komen binnenkort? Of stond dit altijd al zo op de website. Ook de Vanquish is NEW. Iemand reacties?
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

De Enzo is al een jaar lang "NEW".
Zoals Curbstone altijd zegt; Exoto, eerst zien en dan geloven. :|
Ik heb de Enzo foto's nog niet gezien ergens. Dus het blijft wachten....
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Zou er niet echt snel op rekenen, FW14B staat volgens mj al 3 jaar als nieuw aangekondigd en wordt nu een keertje uitgeleverd (hoop ik) !
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

motorhead schreef:Zou er niet echt snel op rekenen, FW14B staat volgens mj al 3 jaar als nieuw aangekondigd en wordt nu een keertje uitgeleverd (hoop ik) !



De FW14B heeft inderdaad zo lang aangekondigd gestaan en de Enzo staat al bijna 2 jaar aangekondigd. De Williams FW14B is wel al worden uitgeleverd. Ik heb dit model tenminste al een 1/2 jaartje in mijn kast staan.


Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

De Patrese is ook veel eerder geleverd dan de Mansell versie die nu moet uitkomen.
Asl ik alles begrepen heb, moet deze nu echt, heel erg echt, zeker weten binnen 4 weken arriveren, misschien.

Maar goed, mijn standpunt heb ik al in een collumn geuit natuurlijk. :wink:
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Dan heb ik wat de Enzo betreft, niets gezegd :D
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

rsh_scuderia schreef:De Patrese is ook veel eerder geleverd dan de Mansell versie die nu moet uitkomen.
Asl ik alles begrepen heb, moet deze nu echt, heel erg echt, zeker weten binnen 4 weken arriveren, misschien.

Maar goed, mijn standpunt heb ik al in een collumn geuit natuurlijk. :wink:



De Mansell versie is sinds een paar maanden ook al uitgebracht door Exoto. Maar ik vraag mij af, waarom het zo lang duurt, voordat zulke modellen altijd veel later verkrijgbaar zijn in Nederland.
Laatst gewijzigd door The Red Dream op ma 27 feb 2006 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik heb op de verschillende (internationalae) fora ook nog geen Fw14b Mansell mogen aanschouwen.
Tot 6 weken geleden kon je de auto bestellen (pre-orderen), anders werd de auto $50,= duurder.
Dus of de auto al echt leverbaar was, of een truucje om meer order te krijgen...

Mijns inziens melden ze wel dat de auto leverbaar is, maar produceren ze pas bij voldoende vraag. :|
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

rsh_scuderia schreef:Ik heb op de verschillende (internationalae) fora ook nog geen Fw14b Mansell mogen aanschouwen.
Tot 6 weken geleden kon je de auto bestellen (pre-orderen), anders werd de auto $50,= duurder.
Dus of de auto al echt leverbaar was, of een truucje om meer order te krijgen...

Mijns inziens melden ze wel dat de auto leverbaar is, maar produceren ze pas bij voldoende vraag. :|



rsh, je hebt gelijk. Ik heb even terug getraceerd en tot mijn verbazing bleek de 1/18 Mansell versie van Quartzo te zijn en niet van Exoto, die ik gezien had. :doh:


Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

De nieuwsbrief van Exoto rept nu over de pre-order van de Aston Martin Vanquish.
Deze zit in dezelfde Gran Tursimo lijn als de Enzo.
Ziet er aardig uit. Maar vanaf de foto moeilijk te beoordelen. Ik vond de foto's namelijk niet echt denderend of de speciale zaken laten zien.
Als het net zo gaat als met de Willaism-Renault Fw14b N. Mansell dan zal deze ongeveer december 2006-januari 2007 uitgeleverd gaan worden.
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

De FW14b staat al 5 jaar op de lijst van Exoto (geen 3).... ik heb even gekeken op mijn oude lijsten...


Volgens mij stond de FW14b van Mansell niet eens op de stand van Exoto.... dus dat hij snel zal komen is ook nog niet eens zeker..


dus toch maar weer terug naar "eerst zien, dan geloven"
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

rsh_scuderia schreef:De nieuwsbrief van Exoto rept nu over de pre-order van de Aston Martin Vanquish.
Deze zit in dezelfde Gran Tursimo lijn als de Enzo.
Ziet er aardig uit. Maar vanaf de foto moeilijk te beoordelen. Ik vond de foto's namelijk niet echt denderend of de speciale zaken laten zien.
Als het net zo gaat als met de Willaism-Renault Fw14b N. Mansell dan zal deze ongeveer december 2006-januari 2007 uitgeleverd gaan worden.


Hier wat meer foto's van de Exoto's Vanquish:

http://www.diecastcentral.co.uk/forum/viewtopic.php?t=2813
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Den_Bruyne
Berichten: 121
Lid geworden op: di 28 feb 2006 17:28
Locatie: Antwerpen

een linkje maar niet duidelijk

Bericht door Den_Bruyne »

Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: een linkje maar niet duidelijk

Bericht door Curbstone Models »

wat nog lang niet wil zeggen dat het model er ook daadwerkelijk komt....
Gesloten