Stel je hier even voor

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

ViperArry schreef:volvofiel,

Dat ben ik niet met je eens.... maar kan me je reactie wel voorstellen (de meeste Golfjes zijn erg verklungeld, en bereden door petjes.... no-offense voor niemand)

Sinds ik mn rijbewijs heb heb ik 2 Volvo's gereden.... een 440 en een S40 (beide van mezelf) en een Peugeot 406.

De degelijkheid van de Volvo en het rijcomfort van de Peug heb ik in een Passat teruggevonden.... met een super afwerking, in tegenstelling tot de Volvo geen vreemde kraakjes in het dash etc.
Niet de ervaringen van die Golfjes je hele gedachten over Volkswagen laten verpesten hoor...... :D
Op zich heb je wel gelijk, maar het gaat niet alleen om de Golfjes. Het gaat ook om een vento, transporter en jetta. Maar goed, laten we er bij deze maar over stoppen want dit is een voorsteltopic en geen 1:1 topic :angel: Trouwens, beweer je dat de passat beter is dan de Volvo :cry:?
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

Hallo iedereen,

toevallig schoot mij de naam modelautoforum binnen aangezien ik ook veel op andere fora aanwezig ben, onder andere http://www.modelbouwforum.nl omdat ik naast verzamelen ook nog eens races rijdt met radiocontrol modellen.

verder is er niet veel te zeggen over mij, 21 jaar, woon in uden, en verzamel nu al een jaar of 10 schaalmodellen, eigenlijk alleen schaal 1:18, maar een enkel uitschietertje naar een ander is ook aanwezig.
Ben sinds een paar jaar bezig met modellen van ferrari (teller blijft nu steken op 67 stuks schaal 1:18) maar heb ook een aantal andere modellen wat het totaal nu op 123 stuks 1:18 brengt, wat mij best ruimtegebrek oplevert!

ik ben benieuwd wat er hier allemaal te vinden is, zo te zien een aantal uurtjes leesplezier!
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Welkom allemaal, en Erik, misschien kun je je collectie bij Privé collecties neerzetten, ben zeer benieuwd!
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Erikderaaf
Schaal: 1:18

Bericht door Erikderaaf »

Heb een lijstje, ferrari is nu bijna bijgewerkt, zal een dezer dagen de lijst posten (heb nog geen mooie foto's bij de hand)
Schumi28
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Welkom iedereen die ik nog geen warm welkom heb gegeven :mrgreen:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Dodge Charger 1970

Bericht door Dodge Charger 1970 »

Nouw ik zal mij ook nog maar is even voor stellen:

Ik ben Mathijs ik ben 13 jaar en woon in Assen.Mijn grootste hobby is auto's.
Ik spaar al een paar jaar modelauto's, voornamelijk 1:18 , en heb ook nog wat 1:72 en wat 1:43.Naast Modelauto's spaar ik ook modelmotors, voornamelijk van Orange Country Choppers.Naast het sparen van modelauto's rijd ik ook vaak in mijn bestuurbare BMW M3 GTR :drool: en speel ik veel op de PS2.Voor de rest vervoeren mijn ouders mij in een VW Passat TDI :thump_up: met 140 pk :mrgreen:En Volvofiel, deze auto vind ik i.i.g. wel goed. Mijn zwager had ook een Volvo 850 en daar kan ik ook niet veel slechts over zeggen. Kortom Merken haten kan niet vind ik, elk merk heeft wel een goede auto.

Mathijs
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Dodge Charger 1970 schreef:Nouw ik zal mij ook nog maar is even voor stellen:

Ik spaar al een paar jaar modelauto's, voornamelijk 1:18 , en heb ook nog wat 1:72 en wat 1:43.Naast Modelauto's spaar ik ook modelmotors, voornamelijk van Orange Country Choppers.Naast het sparen van modelauto's rijd ik ook vaak in mijn bestuurbare BMW M3 GTR :drool: en speel ik veel op de PS2.Voor de rest vervoeren mijn ouders mij in een VW Passat TDI :thump_up: met 140 pk :mrgreen:En Volvofiel, deze auto vind ik i.i.g. wel goed. Mijn zwager had ook een Volvo 850 en daar kan ik ook niet veel slechts over zeggen. Kortom Merken haten kan niet vind ik, elk merk heeft wel een goede auto.

Mathijs
Zullen we dit nu afsluiten? Ik heb er al genoeg pb over gehad... Ik heb dacht ik ook al eerder gezegd dat ik alleen GOLFJES hekel, geen heel merk. De Kever bijvoorbeeld vind ik erg leuk.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Nog even minimaal 5 jaar geduld voordat je echt kan oordelen over een auto :wink:

Ontopic. Welkom iedereen die sinds mijn laatste bericht het forum hebben vereerd :mrgreen:
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Ricardo schreef:Nog even minimaal 5 jaar geduld voordat je echt kan oordelen over een auto :wink:
Oh? :eh:
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Dodge Charger 1970 schreef:Nouw ik zal mij ook nog maar is even voor stellen:

Mathijs
Welkom hier!

Welke 1:72's heb je zoal? Als 1:72 verzamelaar ben ik daar natuurlijk erg benieuwd naar :wink: :mrgreen:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

volvofiel schreef:[..]

Oh? :eh:
:whistle: je kunt een auto pas echt beoordelen als je er ook daadwerkelijk eens een stukje in hebt gereden :mrgreen: Een Porsche met een Lada motor rijd een stuk slechter dan een Lada met een Porsche motor :lol:
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Ricardo schreef:[..]
Een Porsche met een Lada motor rijd een stuk slechter dan een Lada met een Porsche motor :lol:
Heb je daar wel eens mee gereden dan? :doh:
Trouwens, ik heb al wel eens zelf achter het stuur van een auto gezeten :mrgreen:
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Ik vind ook dat we de discussie wel kunnen sluiten vwb het volvo vs volkswagen verhaal.

Volvofiel heeft duidelijk aangeven dat het bericht door velen anders is opgepakt dan dat het bedoeld was.....
PB was wel verhelderend...... weet ie gelijk dat ik ooit weer in een Volvo stap (was mn eerste auto....).
Dodge Charger 1970

Bericht door Dodge Charger 1970 »

BMW M3 schreef:[..]

Welkom hier!

Welke 1:72's heb je zoal? Als 1:72 verzamelaar ben ik daar natuurlijk erg benieuwd naar :wink: :mrgreen:
Ey, euhm srry ik dacht aan een paar andere auto's maar die zijn 1:43.:lol:
Maar ik heb als het goed is nog wel wat 1:72( weet ik niet zeker, hoe groot is gem. zo'n 1:72 autootje..?). dus dan kan ik wel wat foto's maken e.d. en als ik er jouw een plezier mee kan doen, (als het wel die autoos zijn die ik bedoel) kan ik miss wel wat verkopen als je er belang bij hebt.
Copersucar1975

Even voorstellen:

Bericht door Copersucar1975 »

Hallo,

Mijn naam is Joost van Amerongen,45 jaar,woonachtig in Hoofddorp.
Ik woon samen met vriendin met om de twee weken twee 16 jaar oude koters over de vloer van mijn vriendins vorige huwelijk.

Heb sinds kort weer tijd voor modelbouw,want ben even zonder werk na 28 jaar arbeidsverleden.
Bijna altijd in de verkoop gezeten in de consumenten electronica producten(Sony Benelux).

Dus de oude hobby weer opgepakt in het bouwen van F1 modellen schaal 1:12,meestal Tamiya.

Laatst nog 2 bijna vergane lotussen gered van de ondergang,die ik kon overnemen voor weinig.
Ze staan er pico bello en glimmend bij!

Ik verzamel veel formule 1 uit de jaren 70 en 80.
Dat waren toch de gouden jaren toen f1 nog leuk was en de coureur nog meer het verschil maakte.

Mijn grote held van toen(en nog) is Emerson Fittipaldi de geniale en sympathieke Braziliaan(misschien nog wel beter dan Senna...)

Ik vind ALLES over hem interessant en verzamel allerlei items van hem.

Mocht iemand dit lezen en iets leuks hebben,verneem ik dit graag
Plaats reactie