Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Boerke04 schreef:Mooie set Rob, alleen jammer dat de Rossi fiets zo te zien de 2004 uitvoering is. Maar dat maakt de set natuurlijk niet minder mooi .
inderdaad marco daar kwam ik na wat research ook achter, het is een 2004 motor. Welk merk weet ik nog niet. Of de WRC van 2005 is weet ik ook niet. Op de banden van de motor staat niet eens michelin, beetje vreemd maarja het mocht blijkbaar niet teveel kosten
inderdaad marco daar kwam ik na wat research ook achter, het is een 2004 motor. Welk merk weet ik nog niet. Of de WRC van 2005 is weet ik ook niet. Op de banden van de motor staat niet eens michelin, beetje vreemd maarja het mocht blijkbaar niet teveel kosten
Als er geen Michelin reclame op de banden staat is het waarschijnlijk een 1:18 Bburago motor. Ik heb hier zelf de Maisto variant staan en die heeft de Michelin reclames wel.