Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De auto ziet er zeker goed uit. Vind alleen de velgen zwaar tegenvallen onder deze Viper. Niet echt realistisch naar mijn mening. Maar daarom zeker geen verkeerde aanwinst
Le mans GT's zijn altijd fantastisch...gisteren ook 1 gewonnen op Ebay. Geen Viper maar Ferrari 575....toevallig ook van een Hollands Team!
Mooie racer John
Had op Ebay ook nog een leuk model van de Lamborghini Murcialago R-GT gewonnen. Hoewel het van High Speed is, is het een alleraardigst modelletje om te zien
Excuus voor de minder scherpe foto's. Heb ze bij gebrek aaan een statief ui de hand genomen
Persoonlijk zou ik zo'n model niet in mijn vitrine willen hebben. Ik vind het namelijk helemaal geen échte Lambo. Beetje uit zijn proporties. Ik zou sowieso iets aan de assen doen, iets breder zetten.