Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik wil de zwarte striping op deze simtek er niet op spuiten of met decals maken maar met beletterings folie.
Heeft iemand hier ervaring mee of dit een mooi resultaat geeft en waar het te verkrijgen is???
Je kijkt eventjes in de gouden gids naar een beletteringsbedrijf bij jou in de buurt. Hier krijg je over het algemeen wel een stukje afval mee. Ik heb er vaker mee gewerkt, maar denk niet (weet het eigenlijk wel zeker) dat dit geschikt is voor jou doel. Dit spul is namelijk een heel stuk dikker en stugger. Kun je er niet aankomen en wil je het toch proberen, geef je maar een gil. Ik heb nog wel een stuk zwarte beletterinfsfolie voor jou liggen.
Ik heb er vaker mee gewerkt, maar denk niet (weet het eigenlijk wel zeker) dat dit niet geschikt is voor jou doel.
Bedankt voor U informatie Als U denkt met Uw ervaring dat dit niet haalbaar is met het doel wat ik voor ogen heb zie ik er vanaf.
En neem ik het zekere voor het onzekere en ga het erop airbrushen.
Zeg maar gewoon JIJ hoor... i.p.v. U Maar wel een verstanding besluit om het te gaan airbrushen. Ik zou wel géén gewone afplaktape uit een bouwmarkt gebruiken als ik jou was, daar krijg je nogal rafelige lijnen mee.
Je zou het kunnen doen met vloeibare maskeertape van MicroScale (verkrijgbaar bij onze partners) maar deze is nogal omslachtig in gebruik.
Aangezien het veel rechte lijnen zijn zou je ook "maskeer tape" van het merk 3M kunnen gebruiken. Deze is speciaal voor airbruswerk gemaakt zodat je messcherpe lijnen krijgt en is bij iedere goede verf-speciaalzaak te verkrijgen in allerlei breedtes. Tevens kun je met een afbreekmesje in deze tape perfect de ronding snijden die achter, boven op de enigine cover zit.
Zo heb mijn simtek maar weer eens van de plank gehaald.
Dit project duurt voor mijn gevoel al 100 jaar maar ben er toch weer aan begonnen.
Het is nog wel niet geheel naar mijn zin maar er komt schot in de zaak.
Er moet nog het èèn en ander aan de zwarte vlakken veranderd worden maar dat ga ik eerdaags als ik tijd heb wel eens doen
Zou de perfecte ombouw van deze wagen wel bestaan Ik ben hem nog nooit tegen gekomen want dan had ik hem absoluut gekocht.
Het probleem is dat zelfs het 1/43 model van minichamps niet eens klopt Je hebt dus eigenlijk totaal geen houvast om deze wagen te maken het moet allemaal van foto`s gedaan worden en dat is erg lastig En bij mij is het op een gegeven moment zo van......goed is goed
ik kan me voorstellen dat het enorm lastig is Arie, en je bent een van de weinigen die de moed hebben om te beginnen. Verder kan (ook bij Simtek) de aerodynamica elke race veranderen dus in feite moet je zoveel mogelijk fotos van dezelfde race hebben.
Anyway ik volg het met grote interesse, en ik denk dat zelfs Matt enorm veel respect voor deze poging heeft