Rakesh_BMW schreef:Ik vind dat je heel netjes gespoten heb......alleen 1 vraagje,
heb je de "duplicolors-lak" rechtstreeks op de
plastic carressorie gespoten

of primer gebruikt.........aangezien bijna alle "duplicolors-lakken" op acrylbasis zijn....en als ik dat op plastic spuit gaat 't meestal ravelen/opkrullen
Het makkelijkste is, plastic primer (Moptip, Duplicolor, whatever) om je plastic oppervlak voor te bereiden, daarna grijze of witte primer (Motip, Duplicolor, whatever) om je oppervlak helemaal glad te krijgen en je laklaag goed te laten hechten en als laatste je kleurtje (Motip, Duplicolor, Revell, Tamiya, whatever).
Ja stel je voor dat je anderen mensen helpt die ook evt. "interieurvlokken" willen kopen/uitproberen

Ja, je kunt het ook zien als spam voor een goede modelbouwwinkel he
Toegevoegd na 21 uren 29 minuten:
En ik maar denken dat mijn laklaag echt strak was. Was hij ook, maar de macrofunctie van mijn camera is onverbiddelijk. Lichte orange peel te zien in het mooie daglicht:

Maar toen, kwam mijn Novus polijstset in actie. Eerste keer dat ik deze aan de tand gevoeld heb. En ik moet zeggen, ONGELOFELIJK. Het lijkt wel of je in een spiegel kijkt. Ik kan de set dan ook aan alle bouwers en ombouwers aanbevelen. En het mooie is, door het laatste poetsmiddeltje, gaat hij niet alleen blinken, het wordt ook antistatisch dus trekt hij veel minder stof aan. Genoeg geluld, hier een paar foto's:

Echt naar mijn volle tevredenheid, nu de rest nog, want er wordt mooi weer aangegeven, dan kan ik mooi buitenfoto's maken
Gerwin