Vorige week was het de beurs in Houten, vandaag maar weer eens een ritje naar Haarlem gemaakt naar mijn favoriete winkel Autopassion.
En daar heb ik deze BMW M3 GTR van Duncan Huisman gekocht. Hiermee zijn ze (samen met Lamy, Said en Stuck) winnaar geworden van de 24 uurs race op de Nurburgring in 2004. Mooi model. Er is ook nog een setje van samen met zijn teamgenoot en dan in race uitvoering dus vol met vuil en zo. Moet wel erg mooi gedaan zijn...
Ook had ik de inmiddels bekende Aston Martin DBR9 van Peter Kox (en Pedro Lamy (hij weer?) en Thomas Enge) nog te goed en dit is'm dan.
En dit is samen met zijn broertje, de uitvoering van de race in Silverstone de eerste winst voor deze wagen.
en verder heb ik nog 2 kitjes meegenomen van de Dome uit 2004 (de uitvoering die Matt pasgeleden heeft gemaakt en op het forum heeft laten zien). Ik heb ze beide meegenomen omdat Tom Coronel in de nummer 16 heeft gereden. En nu Provence Miniatures weer geploft is weet je maar nooit of ze straks nog wel zo gemakkelijk te krijgen zijn.
Matt ik zal nog wel eens goed kijken naar jou uitleg over deze wagen voordat ik er aan begin. Bij voorbaat dank!
-Gerben-