DTM Update 26-10
@ Caprigek...
zuinig doen maar ja zelfs dat kost een hoop geld...
Het model is overigens 1:24
maar zal eens wat foto's maken van mn modellen met mn mobieltje...
Ga niet van ieder model apart een foto maken... zit tegen de honderd aan

Deze velgen zitten er niet onder... tis een voorbeeld-fotootje...Wim83 schreef:Zo'n Calibra in't echt is een beest hoor!!
Mooie velgen ook (als ze eronder zitten dan)
Het model is overigens 1:24

Ga niet van ieder model apart een foto maken... zit tegen de honderd aan

Net even aan 't prutsen geweest met de E900
De foto's zijn nog niet superscherp... maar was even om te proberen
Moet de instellingen in 't mobieltje nog even aanpassen

De foto's zijn nog niet superscherp... maar was even om te proberen

Moet de instellingen in 't mobieltje nog even aanpassen

Laatst gewijzigd door Opel-DTM op do 02 nov 2006 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Pest maar lekker door... vind ik absoluut niet erg...caprigek schreef: 100 opels
vind je het niet zonde van je geld ???![]()
had je beter op vakantie kunnen gaan![]()
geintje mooie collectie hoor
groet caprigek
PS je vind het toch niet erg dat je zo nu en dan even pest ??

Maar wie de bal kaatst

Maar 100 modellen... ik zou even moeten gaan tellen... heb wat modellen verkocht... maar binnenkort wat updates

Idd... had ze eerst in een andere kast...JoostV6 schreef:Je modellen blijven wel lekker stofvrij zo met de deurtjes dicht
Maar wegens ruimte gebrek verhuist... en je ziet het zoveel ruimte is hier ook niet meer

Misschien wel... maar ben niet in het bezit van een vitrine.fish88 schreef:Erg mooi, alleen zo zonde om zulke mooie 1:18 (DTM) wagens in de doos te laten
En stof happen op de kast vind ik niet zo fijn... daarbij komt nog dat ik rook

Dus als ik een vitrine koop moet deze zo ver als dat kan luchtdicht zijn.
Ricardo schreef:Altijd mooi eigen foto's. Het scherpstellen is inderdaad nog een beetje een probleem vooral bij de groepfoto'sMaar zeker een mooie collectie
Laatst gewijzigd door Opel-DTM op do 02 nov 2006 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- zipperscales
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Die Jägermeisters zijn om hun kleur al zo tof, ik moet ook maar ns een F1 model met deze sponsor aanschaffen.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Idd mooie coupe die Calibra... wat zwaarder dan een Kadett GSi, maar ik heb 228 gereden met m'n 8v... en hij kon nog wel meerDroes schreef:De Opel Calibra vond ik helemaal te gek toen ik jonger was![]()
Nu er al twee gereden, een 2.0 8v en de 2.0 16v![]()
Die 16v'tjes gaan best goed vooruit, 230 op de teller..
Bestaan er straatversies van in schaal 1:18?

Moet er eerlijk bij zeggen dat ie niet standaard was

Straatversies in 1:18? Er zijn van die plastic modellen gemaakt... volgens mij ook wel als straatmodel...
Ze zijn iig wel door Gama gemaakt in 1:24, heb er zelf 2 van...

Laatst gewijzigd door Opel-DTM op do 02 nov 2006 16:03, 2 keer totaal gewijzigd.