Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
inderdaad een hele mooie wagen jah die rooie, en dat voor een niet al
te dure prijs.....
dit is voor de verzamelaars van dit soort wagens een must voor een
heerlijke prijs, was dat bij de ferrari 575gtc race wagens ook maar zo...
Het is idd niet veel geld voor die modelautos. Persoonlijk heb ik toch liever andere wagens in mijn collectie... Maar er zijn mensen die helemaal weg zijn van deze wagens zoals een vriend van me
ik snap het ook niet helemaal waarom iemand een playstationversie om gaat bouwen...Ik zou er zo nog een koper voor hebben ook, maja iedereen doet met zijn modellen wat hij wil....Het is eeniedergeval wel heel erg jammer.....
Het is idd een mooi model, heb zelf de zilvergrijze versie...Heb de estoril blauwe alleen nog maar op de foto gezien hopelijk zie ik hem ook ooit in die kleur en eventueel als het mogelijk zou zijn in het zwart...Maar het is en blijft een super model.
Veel plezier eeniedergeval met je nieuwe aanwinst