+/- 1:50 Mattel Pixar/Disney CARS
Leuk onderwerp
, ik lees dit nu pas en ik verschiet ervan dat sommige autootjes van Cars zeldzaam zijn. Een paar dagen geleden heb ik ook zo'n autootje gekocht van Mattel namelijk Lightning McQueen. Ik vond het gewoon een leuk wagentje maar ik had nooit gedacht dat die andere zoals Sarge, Lizzie, Leakless,... veel geld waard zijn. In die winkel waar ik ben geweest hadden ze er veel, ik dacht dat Lizzie zelf een paar keer aanwezig was. Nu ik zie dat die wagens veel geld waard zijn, ben ik de volgende dag onmiddellijk terug gekeert naar die winkel, maar alle wagentjes waren al uitverkocht
, geen enkele meer, enkel nog die van plastic. Had ik dat geweten dat ze zoveel waard zijn had ik ze allemaal gekocht. Hier in België kost zo'n wagentje 3,40 euro tot 5 euro en ik zie dat ze voor sommige wagentjes 20 euro neer leggen op ebay of soms nog meer
. Vandaag ben ik nogmaals op zoek gegaan naar die wagentjes, maar in de meeste winkels in België zijn ze al uitverkocht, ik heb wel nog een Mater kunnen kopen in een winkeltje
, maar die is niet zeldzaam. Momenteel heb ik er nu twee: Mater en Lightning McQueen.
Ik hoop dat ik de andere wagentjes nog eens tegen kom in een winkel. Morgen zal ik eens foto's maken, de wagentjes zien er zeker niet slecht uit. Ik vind het wel erg vreemd dat sommige veel geld neerleggen voor die speelgoedautootjes.

Ik hoop dat ik de andere wagentjes nog eens tegen kom in een winkel. Morgen zal ik eens foto's maken, de wagentjes zien er zeker niet slecht uit. Ik vind het wel erg vreemd dat sommige veel geld neerleggen voor die speelgoedautootjes.
Vanmiddag naar de film geweest: Hij is GEWELDIG!!! We hebben genoten, m'n zoon en ik!
Je moet houden van: Auto's, NASCAR, Route 66, jaren 60 neons en 't niet al te serieus nemen. Dan heb je een geweldige film.
Ik zal niet op de inhoud ingaan, voor de mensen die 'nog moeten', maar nogmaals, geweldig!
Kan niet wachten tot ik 'm op DVD heb!!! En nu wil ik uiteraard alle auto's hebben!
Leukste fragment: moeilijk, zijn er eigenlijk drie:
Dat Lightning onder handen wordt genomen door de locals uit Radiator Spring (beetje 'getuned')
De snelste bandenwissel ooit door Guido
Dat Luigi voor 't eerst in z'n leven een échte Ferrari in z'n winkel krijgt
Veel plezier!
Je moet houden van: Auto's, NASCAR, Route 66, jaren 60 neons en 't niet al te serieus nemen. Dan heb je een geweldige film.
Ik zal niet op de inhoud ingaan, voor de mensen die 'nog moeten', maar nogmaals, geweldig!
Kan niet wachten tot ik 'm op DVD heb!!! En nu wil ik uiteraard alle auto's hebben!
Dat Lightning onder handen wordt genomen door de locals uit Radiator Spring (beetje 'getuned')
Veel plezier!
Kan ik eigenlijk niks meer aan toe voegen, helemaal gelijk heb je!Henri schreef:Vanmiddag naar de film geweest: Hij is GEWELDIG!!! We hebben genoten, m'n zoon en ik!
Veel plezier!

Ik ga de film vandaag zien:
Vandaag heb ik van 12:00 tot 16:00 een mini-meeting georganiseerd bij de bioscoop in Malden. http://www.cinetwins.nl
Er worden tussen de 15 en 20 verschillende Amerikaanse auto's verwacht die daar 4 uur lang te bezichten/bewonderen zijn.
Ondertussen zitten wij met een man of 35 in de bioscoop naar de film "Cars" te kijken...
Er zullen ook mensen bij de auto's blijven om evt. vragen te beantwoorden...
Vandaag heb ik van 12:00 tot 16:00 een mini-meeting georganiseerd bij de bioscoop in Malden. http://www.cinetwins.nl
Er worden tussen de 15 en 20 verschillende Amerikaanse auto's verwacht die daar 4 uur lang te bezichten/bewonderen zijn.
Ondertussen zitten wij met een man of 35 in de bioscoop naar de film "Cars" te kijken...
Er zullen ook mensen bij de auto's blijven om evt. vragen te beantwoorden...
Greetz, Kale
Ik heb gisteren ook de film gekeken en hij viel me zwaar mee.
Hij is helemaal niet kinderachtig en alle verwijzingen naar autonamen, autotermen zijn gewoon goed gedaan.
Beetje jammer dat sommige modellen in de serie zo ontzettend zeldzaam zijn en daardoor moeilijk te krijgen.
Ik heb ook al gevraagd aan de partners van het forum of zij nog meer modellen verwachten.
Want wie de film gezien heeft zal het met mij eens zijn dat van Ramone, Flo, Guido en Luigi ook modelletjes moeten komen naar Nederland.
Hij is helemaal niet kinderachtig en alle verwijzingen naar autonamen, autotermen zijn gewoon goed gedaan.
Beetje jammer dat sommige modellen in de serie zo ontzettend zeldzaam zijn en daardoor moeilijk te krijgen.
Ik heb ook al gevraagd aan de partners van het forum of zij nog meer modellen verwachten.
Want wie de film gezien heeft zal het met mij eens zijn dat van Ramone, Flo, Guido en Luigi ook modelletjes moeten komen naar Nederland.

- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
HIer nog even wat leuke info over de film, waarin toch wel heel veel verwijzingen staan naar andere film's dan wel echte dingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cars_%28film%29

http://en.wikipedia.org/wiki/Cars_%28film%29