Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mocht er trouwens iemand ooit een slechte gele GTS/R tegenkomen van AA.... ik heb nog een bijzondere decalset die ik erop wil verwerken......
(Sorry voor het kapen van je topic).
Al met al heb je nu een model voor € 15,- met een paar kleine plekjes...... terwijl ie op Ebay ook best voor $200,- wordt verkocht!
ViperArry schreef:Maakt niet uit.... de decals moeten er toch af..... t gaat om t geel. Daar moeten weer nieuwe decals op (zou dat gaan met de AA tamponprint?)
Netjes dat je een groot deel terug krijgt idd zo zouden alle verkopers moeten handelen
Blijft idd jammer van je model, zolang je weet dat de schade er zit blijft het steken ook al zie je het niet
Tegenwoordig werkt Aa veel met tampo's maar de decalls op de Vipers zijn idd nog van het oude slag en zeer kwetsbaar. Heb zelf ook op 2 van deze Vipers zeer lichte decallschade aan de strepen vlak onder de spoiler. Waarschijnlijk veroorzaakt omdat je ze daar het snelste vast pakt. Een raad dus: raak deze modellen niet met blote handen aan op de decalls!
Ik heb vandaag op Ebay de Benneton versie te pakken gekregen voor €36,50.
Ik hoop dat hij deze keer heelhuids aankomt, maar ik denk het wel.De transportbandjes zaten er nog rond, dus...