Ferrari Elite - Hotwheels elite
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Weet iemand iets over deze special Elite FXX?
http://cgi.ebay.com/MATTEL-ELITE-SPECIA ... dZViewItem

http://cgi.ebay.com/MATTEL-ELITE-SPECIA ... dZViewItem

Groeten, Peter
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
zie de knop WWW voor mijn verzameling info
- Erikderaaf
- ferrariboy
- Contacteer:
heb deze ook op e-bay gezien en deze zou ook gelimiteerd zijn op 2006 stuks ( beweerd die man toch ) maar vind het ook nogal vrij duur voor een hotwheels
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
- Erikderaaf
Foto's van de testarossa die uitkomt.... september?
letten jullie op de deur van de rode..... vinnetjes kloppen niet, hopelijk heeft de fotograaf de deur niet goed dicht gedaan...
Mod-edit Foto's en link verwijderd i.v.m. Spam!. Markopolo
letten jullie op de deur van de rode..... vinnetjes kloppen niet, hopelijk heeft de fotograaf de deur niet goed dicht gedaan...
Mod-edit Foto's en link verwijderd i.v.m. Spam!. Markopolo
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Verschilt op het oog niet veel van mijn zelf opgewaardeerde Burago…
De koplampen zijn op dezelfde lelijke manier bevestigd (zie zwarte gaten);
Geen ruiten in de deuren;
En waarom niet gewoon de versie met de twee "normale" spiegels?
Dit is gewoon weer een standaard hotwheels (lees burago) waar ze een paar potjes verf tegenaan gekwakt hebben.
En hier vragen ze straks 70 euro voor?
Herpa bracht ooit een prachtig model uit van deze wagen in 1:43. Dat model kostte toen ong. 50 gulden.
Zijn ze in deze tijd dan echt niet in staat om een 1:18 model te produceren (from scratch en niet op basis van een oud model) met minimaal zoveel gevoel voor detail en kwaliteit voor 70 Euro?
Het kan wel, kijk maar naar merken als Kyosho of Autoart.
Mattel gaat naast haar schoenen lopen op deze manier. Van zo’n groot bedrijf, welke ook nog ‘s bijna het alleenrecht heeft om Ferrari-modelletjes te produceren, mag je veel meer verwachten dan dit gepruts!
De koplampen zijn op dezelfde lelijke manier bevestigd (zie zwarte gaten);
Geen ruiten in de deuren;
En waarom niet gewoon de versie met de twee "normale" spiegels?
Dit is gewoon weer een standaard hotwheels (lees burago) waar ze een paar potjes verf tegenaan gekwakt hebben.
En hier vragen ze straks 70 euro voor?

Herpa bracht ooit een prachtig model uit van deze wagen in 1:43. Dat model kostte toen ong. 50 gulden.
Zijn ze in deze tijd dan echt niet in staat om een 1:18 model te produceren (from scratch en niet op basis van een oud model) met minimaal zoveel gevoel voor detail en kwaliteit voor 70 Euro?
Het kan wel, kijk maar naar merken als Kyosho of Autoart.
Mattel gaat naast haar schoenen lopen op deze manier. Van zo’n groot bedrijf, welke ook nog ‘s bijna het alleenrecht heeft om Ferrari-modelletjes te produceren, mag je veel meer verwachten dan dit gepruts!
- Erikderaaf
ik ben het helemaal niet eens met firma mattel, exclusief licentie en eigenlijk weinig nieuw uitbrengen. bah
wel keer op keer dezelfde mallen hergebruiken (kijk eens naar de F1 modellen).
maar nieuwe modellen??
mij stelt deze testarossa me op eerste ogenblik toch erg teleur. had meer verwacht. inderdaad die lichten voor zijn crappy.
en op de andere foto's zit er achterop een stuk plastic voor de achterlichten, en hebben ze daar niet eens het ferrari logo van zilverkleurig gemaakt! zelfs bburago kan dat beter!
en op de foto's van de zijkant zie je 2 rare bobbels onder het zwarte randje..vreeemd

maar nieuwe modellen??
mij stelt deze testarossa me op eerste ogenblik toch erg teleur. had meer verwacht. inderdaad die lichten voor zijn crappy.
en op de andere foto's zit er achterop een stuk plastic voor de achterlichten, en hebben ze daar niet eens het ferrari logo van zilverkleurig gemaakt! zelfs bburago kan dat beter!
en op de foto's van de zijkant zie je 2 rare bobbels onder het zwarte randje..vreeemd
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
- hanzjepanzje
Ook ik vind de testarossa wat tegenvallen. Ik vind het wel leuk dat ze gekozen hebben voor de eerdere versie met aparte buitenspiegel. Wat me ontzettend tegenvalt is vooral (op de tweede foto) de verzakte deur. Ook de "plakplaatjes" als koplampen en het totaal ontbreken van zijruiten had ik niet verwacht bij deze elite. Dit was een van de Elites waar ik me het meest op verheugde, maar als ik dit zo zie kan ik m'n tranen moeilijk bedwingen... 

Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
-
- Moderator
- Erikderaaf